The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi
Kahden viikon sairastaminen alkaa jo vähän käydä voimille. Onneks huomenna alkaa viikonloppu, jos sais vaan maata tekemättä mitään.

Paskamutsi jaksa ees leikkiä :cry:
 
Päi ja vää. Kannatettavat asiat hoitettu.

Ja ilmaiskirjakokoelma karttui seuraavilla:

Eerola - Nylon Beat
Vonnegut - Jumala teitä siunatkoon herra Rosewater
Antonis Samarakis - Erehdys
Seppänen, Taanila - Ken on maassa rikkahin
Waller - Hiljaiset sillat ja Rajamusiikkia
ja pari dekkaria: Levin - Suudelma ennen kuolemaa ja Wager - puhelin.
 
Ja ai nii.

Näin viime yönä unta punatukkaisesta tytöstä. Hän oli kylläkin blondi. Eikä uni kertonut yhtään minkä niminen tai näköinen hän on. Mutta hän puhui englantia.
Jotain on pielessä, koska minä en taatusti ole menossa englantiin ja harva englantilainen nukkumalähiööni eksyy. Tätä mysteeriä ratkoessa taitaa kulua tuumaustupakki poikineen.
 
Mää oon lähes ylpeä itsesäni. Sain kerättyä voimia lautapelituokioon puolikkaan kanssa, se mokoma voitti kaikki kolme peliä. Ihmeen tarkkanäköinen noin pieneksi, se seuraa tosi tarkkaan mitä luukkuja mä avaan ja hoksaa avata omalla vuorollaan samat luukut, jos ne passaa sen omalle laudalle.
Ehin tekemään läksyt hyvissä ajoin poikasen katsellessa lastenohjelmaa. Lapsi lähti tarhaan ja mä ehdin syömään, harjottelemaan ruotsia ja ottamaan pienet päivänokoset. Nyt vähän kahvia, ja sitte saankin lähtee tän viikon viimeselle koulupäivälle. Olen siis selvinnyt tästä päivästä kunnialla, hurraa kirahville!
Koulupäivän päätteeks fillarointisaldo on noin 7km tälle päivälle. Kai seki hyötyliikunnasta menee.

Ja nyt mainostan, clipperin sitruuna-inkivääritee ihan sikahyvää. Tilkka hunajaa tekee tästä lähes täydellistä. Takaan, että tulen juomaan tätä jokainen kerta ollessani flunssassa.
 
Ja ai nii.

Näin viime yönä unta punatukkaisesta tytöstä. Hän oli kylläkin blondi. Eikä uni kertonut yhtään minkä niminen tai näköinen hän on. Mutta hän puhui englantia.
Jotain on pielessä, koska minä en taatusti ole menossa englantiin ja harva englantilainen nukkumalähiööni eksyy. Tätä mysteeriä ratkoessa taitaa kulua tuumaustupakki poikineen.
Njaa, mää löysin kerran yhen australialaisen Kalliosta eräästä räkälästä, ja sit meni vaan 10v et alettiin seuqqaan. Elikkäs juu nevör nou (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä