The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko @TiiBii vielä linjoilla?

muoks. eipä mulla muuta, sanoit vaan että sullakin on ollut joskus samantapanen tukka kun mulla nyt niin menenpä taas huomenna parturiin :D
Ei tosin oteta muualta kuin niskasta/takaa lyhyemmäksi. Katotaan minkä näkönen tulee :D
Nyt näyttää siltä kuin olis kasvanut mallistaan "ylipitkäksi".
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Iltaa :geek:

Mullakin venyi työpäivä tänään, kun työkaveri joutui saikulle. Ei kyllä haitannut, kiva hääräillä ja ihmetellä uudessa työpaikassa. Yks edellisen työpaikan asiakaskin kävi, jota en kyllä itse muistanut, mutta se tokaisi siinä heti, että "ai sä oot siirtynyt tänne!" :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iltaa :geek:

Mullakin venyi työpäivä tänään, kun työkaveri joutui saikulle. Ei kyllä haitannut, kiva hääräillä ja ihmetellä uudessa työpaikassa. Yks edellisen työpaikan asiakaskin kävi, jota en kyllä itse muistanut, mutta se tokaisi siinä heti, että "ai sä oot siirtynyt tänne!" :D
Täällä nyt on ollut muutenkin hiljaista kuin huopatossutehtaassa :D

Tosin luulen että niillä kovilla pakkasilla mitä parina talvena oli, ei siellä ehkä kovin hiljaista ollut. Paljon näkyi huopikkaita jaloissa :)
 
Mää löysin ihanan irlin koulun myötä :love:
Nyt ajankohtaisin ongelma on, voinko lykätä tän jakson eka kuuntelukoe toiselle päivälle, että pääsisin poikasen tarhan järjestämään tapahtumaan. Siel on arpajaiset ja kaikkea muutakin ohjelmaa. Ja saa kutsua muitakin perheenjäseniä, soitin heti äitille et haluuko se lähteä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mää löysin ihanan irlin koulun myötä :love:
Nyt ajankohtaisin ongelma on, voinko lykätä tän jakson eka kuuntelukoe toiselle päivälle, että pääsisin poikasen tarhan järjestämään tapahtumaan. Siel on arpajaiset ja kaikkea muutakin ohjelmaa. Ja saa kutsua muitakin perheenjäseniä, soitin heti äitille et haluuko se lähteä.
Ootko kysynyt onnistuisko tuo?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä