The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323075:
Iltaa :wave:

Eka ilta yksin. APUA. Kävin tossa kaverin kanssa ajelemassa ja nyt rötvään "sohvalla" ja syön karkkia. Vaatteita vois laittaa kaappii, mutten jaksa, jäi vähän homma kesken ku tultii hakeen. Onneks huomennaki kerkee :)
:wave:

Miltäs on tuntunut?
ja onhan päivä vielä huomennakin ,ehtii sitä kämppää laittaa kuntoon myöhemminkin.
 
Ihana vanhempi hoitaja tuli päästää mut ltavuorosta ja sanoi lähtiessäni, että puehan tyttö hyvin ku menet ulos, onko sulla pitkä matka kävellä, vai onko sulla joku poikakaveri joka tulee hakemaan... :D vähänks oli teini olo!

Kait se ois vähän nukuttava jos meinaa herätä 5:30 mut miten voi nukkua kun on täysikuu!!! Huuuuuu!! Vampirellat ja susimiehet liikkeellä :vampire:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
:wave:

Miltäs on tuntunut?
ja onhan päivä vielä huomennakin ,ehtii sitä kämppää laittaa kuntoon myöhemminkin.
No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323123:
No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323123:
No itku meinas tulla ko pojat lähti ja L itki ihan hullun lailla myös. Onneks J sitte laitto viestiä ja lähin sen kanssa käymää Huitsissa ja tuolla, parisen tuntia oltii reissussa. Teki kyllä hyvää saada muuta ajateltavaa. Juu huomenna on päivä uus ja mä oon aika ylpee itestäni, että oon näinki hyvään malliin saanu tän kämpän, ku eilen vasta tuotiin tavarat.
Onhan se muutos kaikille ja tietysti itku tulee kun kuviot muuttuu mutta mä uskon että sä olet vahva tässäkin ,itkeä pitää kun itkettää mutta sä oot vahva mimmi:) Ja kun sä oot vahva niin muksutkin on,lapsilla on kummallinen kyky sopetua vaikka se veisikin aikaa. :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä