The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan se muutos kaikille ja tietysti itku tulee kun kuviot muuttuu mutta mä uskon että sä olet vahva tässäkin ,itkeä pitää kun itkettää mutta sä oot vahva mimmi:) Ja kun sä oot vahva niin muksutkin on,lapsilla on kummallinen kyky sopetua vaikka se veisikin aikaa. :hug:
joo kyllähän se tästä. Alku on aina vaikeeta kaikessa. Pojat sopeutuu varmasti ja ehkä ennemminkin outoa olis, jos ne ei regois näin isoon muutokseen mitenkään. Onneks on ystäviä, jotka auttaa ja tukee tarvittaessa :hug:
 
IhQ
Huomenta...miun känny olikin sitten päättäny sammua kesken yön eikä herätyskello soinutkaan aamulla. Onneks esikoinen sattui heräämään ja tuli kysymään että joko on aamu.
Kello oli jo 5 yli 7, esikoisen koulukyyti tulee 20 yli..no, tyttö alkoi natustamaan aamupalaa unenpöpperössä ja mie hain sille vaatteet ja lähestulkoon puin ne tytölle päälle. Sitten kävi veskissä ja kaveri tulikin jo hoputtaa että taksi on jo pihalla..lähellä oli mutta kerkes.

Tämmösiä aamuja en kaipais, kiire on inhottavaa.
 
Huomenta :wave:

Kohta puolii sais lähteä L:n esiopetussuunnitelma palaveriin. Sitä varten piti täyttää sellanen lappu ja muistin sen vasta eilen illalla ja siinä sitte olis ollu lapsellekin kysymyksiä :ashamed: En tiiä kehtaanko palauttaa koko lappua, vai vetoonko vaan siihen, että hävis muutossa.
 
Nyt saa keskittyä pakkailuun! Jee!
Keskiviikkona saadaan avaimet ja pääsen uuden kämpän nurkkia luuttuaan.

Nimiäiset meni ihan nappiin, en loppupeleissä kerennyt stressaamaan mistään (paitti yhden migreenikohtauksen verran), seremonia ja juhlat meni omalla painollaan, kummit oli aivan mahtavia ja nimi on sitä hienompi mitä enemmän sitä makustelee. :)

Ja jessus sentä että tarjottavia jäi yli!
Ompahan muuttoporukalle magioita tarjota :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30323976:
Joo, siin on sellanen integroitu munakello. Just sitä varte, et se sammuu sit itestää, jos sammuu :LOL: Tai siis epähuomiossa unohtaa päälle :D
mulla on kans hellassa ajastin ja mun mielestä se on älyttömän kätevä

käytän sitä lähes aina
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
mulla on kans hellassa ajastin ja mun mielestä se on älyttömän kätevä

käytän sitä lähes aina
Kyllä tuo varmasti on ihan kätevä, mutta siis kun en oo tottunu tollaseen, niin oli vähän outoa, kun en tosiaan meinannu saada koko vehjettä päälle :D

Luomumuna on muuten paljon parempaa ku tavis. Mä en enää tästälähin mitää muuta syökää. :p
 
IhQ
:wave:

Koulupäivä istuksittu, jessus ku väsytti.
Mut kiva piristys kun kaveri soitti, jutella höpöteltiin varmaan vartti. Kummallakin ollu taas kiireitä, miulla koulu, autokoulu ja ihan yleinen stressi vähä kaikesta ja kaverilla vauva-arki.
Nähdään ens viikolla, pitkästä aikaa nenäkkäin.

Nyt taijan keittää kahvit..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä