The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834490:
Kait sitä itekki on pakko jotain tehä, ei voi toista laittaa tuplahommia tekeen, kun on joutunu nyt jo parina yönä tekeen ne munkin hommat, mutta ku ees vähän apua saa nii se on hyvä :) Kaikki on kritisoinu J:tä, ku se ei auta, eikä varsinkaan oma-aloitteisesti ja nytte ku mä oon tossa J&J porukassa ollu vuoden vaihteesta saakka ja nyttemmin jatkuvasti, niin pienellä komentelulla ja vastavuoroisella auttamisella oon saanu J:n tulemaan ihan oma-aloitteisesti auttamaan mua, oon myös muistanu kiittää, soveltanu siis lastenkasvatusta siihen (lapsihan sekin on, vasta 24) :D toinenkin J oli vähän hämmästyny, miten siitä tuollainen kuoriutuu pikkuhiljaa.
Eli olet oikea nainen oikeassa paikassa :)! Sulla on hyvä ote ja vielä laitat sitä isosti eteenpäinkin, niin - kyllä sä saat siitä J:stä tekevän miehen :)
 
Täällä porukka joskus siitä vauvan palstasta on selittänyt. Kävin sitä kerran vilaseen, mietin että onko se nyt sitten jotenkin viriilimpi. Mut sehän oli ihan död. Ellen mä sit ollut ihan totaalisen väärässä paikassa- on myös ihan mahdollista.
 
Eli olet oikea nainen oikeassa paikassa :)! Sulla on hyvä ote ja vielä laitat sitä isosti eteenpäinkin, niin - kyllä sä saat siitä J:stä tekevän miehen :)
Vetäytyminen on miehinen ratkaisumalli.

Kaikkiin tilanteisiin joissa tappelu tai lievää törkeämpi väkivalta ei auta.

Se on sit eri asia miten houkutella vetäytynyt mies panssaristaan tekemään... öööh... jotain. Kysyminen ei maksa mitään.
 
Pannari uunissa. Lapsille ylläri kun tulevat koulusta :)

Muutoin ihan tylsää. Tää työttömän elämä näin pitkään on hanurista. Lihonutkin olen 10kg.. :kieh: Päivisin välillä masentaa ja itkettää ihan yleinen yksinäisyys ja tekemättömyys. Eilen siivosin kämpän, pesin kaikki pyykit, vaihdoin lakanat ym. Tälle päivälle ei ees kotihommia. PÄÄ HAJOO välillä :headwall:
 
Vetäytyminen on miehinen ratkaisumalli.

Kaikkiin tilanteisiin joissa tappelu tai lievää törkeämpi väkivalta ei auta.

Se on sit eri asia miten houkutella vetäytynyt mies panssaristaan tekemään... öööh... jotain. Kysyminen ei maksa mitään.
No...en mä nyt tiiä onko se mitenkään eri asia, miten saadaan houkuteltua :)...

Meihin kaikkiin kuitenkin kolahtaa hyvät sanat ja kehu ja kannustaminen aika hyvin :). Eli se, että luodaan tilaisuus ja ollaan tukemassa ja opastamassa ja heti antamassa kantavaa ja kannustavaa palautetta, niin - taDaa! Ihmeitä tapahtuu :)
 
Pannari uunissa. Lapsille ylläri kun tulevat koulusta :)

Muutoin ihan tylsää. Tää työttömän elämä näin pitkään on hanurista. Lihonutkin olen 10kg.. :kieh: Päivisin välillä masentaa ja itkettää ihan yleinen yksinäisyys ja tekemättömyys. Eilen siivosin kämpän, pesin kaikki pyykit, vaihdoin lakanat ym. Tälle päivälle ei ees kotihommia. PÄÄ HAJOO välillä :headwall:
Ota projekti. Ota projekti munkin puolesta. Mulla olis haluja tehdä vaikka mitä, mutta jo pelkkä imurointi alkaa supistaa niin pirusti ja vielä pari viikkoa ois vaavin hyvä pysyä masussa. Kohta voidaan alkaa pudottaa painoa yhdessä :)
 
Pannari uunissa. Lapsille ylläri kun tulevat koulusta :)

Muutoin ihan tylsää. Tää työttömän elämä näin pitkään on hanurista. Lihonutkin olen 10kg.. :kieh: Päivisin välillä masentaa ja itkettää ihan yleinen yksinäisyys ja tekemättömyys. Eilen siivosin kämpän, pesin kaikki pyykit, vaihdoin lakanat ym. Tälle päivälle ei ees kotihommia. PÄÄ HAJOO välillä :headwall:
:hug:....sun pitää keksiä itelles jotain mielekästä tekemistä :)

Siis semmosta, mikä tuntuu hyvältä ja missä viihdyt? Mites kansalaisopiston kurssit? Tai uusi aluevaltaus - rupeet tuunaamaan :). Huonekaluja, vaatteita, korjua... Käyt happeilemassa piiiitkillä lenkeillä, heittäydyt vaikka vapaehtoistoimintaan mukaan muutamaksi tunniksi...

Jotakin pientä kivaa sisältöä siihen eloosi :). Edes yhdeksi päiväksi ja säännöllisesti tapahtuvaksi. Kummasti muuttaa näköaloja ja antaa potkua päiviin.
 
:hug:....sun pitää keksiä itelles jotain mielekästä tekemistä :)

Siis semmosta, mikä tuntuu hyvältä ja missä viihdyt? Mites kansalaisopiston kurssit? Tai uusi aluevaltaus - rupeet tuunaamaan :). Huonekaluja, vaatteita, korjua... Käyt happeilemassa piiiitkillä lenkeillä, heittäydyt vaikka vapaehtoistoimintaan mukaan muutamaksi tunniksi...

Jotakin pientä kivaa sisältöä siihen eloosi :). Edes yhdeksi päiväksi ja säännöllisesti tapahtuvaksi. Kummasti muuttaa näköaloja ja antaa potkua päiviin.
Näitä kaikki harkinnu mutten vaan pääse liikkeelle. olen jo jämähtäny tänne kotiin. Perheen kanssa kyllä sit puuhaillaan, mutta nää pvät yksin kotona on tuskaa. vapaaehtoistyö kiinnostaa. 2 kk sitten ilmoittauduin pariinkin paikkaan muttei vastauksia ole tullut.
 
Ei!

Mun sielunmaisemaani on mahdoton piirtää ymmärrettäväksi kuvioksi, joten en edes yritä. Siinä on liikaa rumaa ja liikaa semmoista kaunista jota en itse ole vielä nähnyt.
Olettaen, että minulla on sielu.
..on sulla sielu :). Ja kaunis semmoinen :hug:...siltikin että on kolhuinen - kenelläpä ei - on kipeitä mustelmia ja arpeutuvia haavojakin ja hurjasti sellaista kimallusta ja värejäkin....kunhan ensin hiljaksiin mutta päättäväisesti selvittelet ne rumat kohdat halki poikki ja pinoon yksi rumilus kerrallaan ja - vastaavasti otat käsittelyyn yhden kauniin sielunpoikasen, jota hellit silloisen parhaan kykysi mukaan :)

Ja sielunmaisemaan mahtuu isosti kuvaa, joten rumilukset ja kaunokaiset vain esiin ja samalle paperille - ja kappas vaan, sulassa sovussa kuitenkin siinä ovat ja hyvin mahtuvat :)!
 
Näitä kaikki harkinnu mutten vaan pääse liikkeelle. olen jo jämähtäny tänne kotiin. Perheen kanssa kyllä sit puuhaillaan, mutta nää pvät yksin kotona on tuskaa. vapaaehtoistyö kiinnostaa. 2 kk sitten ilmoittauduin pariinkin paikkaan muttei vastauksia ole tullut.
Mene paikanpäälle näyttämään nassusi ja puhumaan, että oot kiinnostunut ja haluat tarjota auttavat kätesi :). Josko siitä sitten urkenisi lisätietoa ja aikataulutusta tarkemmin.

Ja joo, toisinaan se ulko- ovi voi tuntua todella kaukaiselta ja raskaaltakin avata mutta - se kannattaa tehdä :). Sitä tiiä, mitä kaikkea tulee vastaan ja minne ne jutut sitten vievätkään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiukan hukassa
RAKASTAN maalaamista. Siinä on jotain :)

Meille tuli mökille uusi pikku mökki jossa sisällä vedensuodattamo. Se pitää maalaa ennen juhannusta. Se on selvää et mä teen sen, mies saa enintään avustaa ;)
Aivan. Mäkin tykkään maalaamisesta. Mutta. Meillä täällä kotona alkaa pinnat olla siinä kunnossa että joko a. Pitäisi hankkiä uutta vanhan tilalle (just listat, karmit, sisäovet ym..) tai sitten b. kunnostaa vanhat. No minä olin sitä mieltä että paaaaljon halvempaa ja tietysti myös ekologisempaa on kunnostaa vanhaa. Mies sanoi, että rouva on sitten hyvä ja kunnostaa. Ajattelin että onpa kätevää ostaa maalia, ja sen sijaan että irrottaisi nämä uutta pintaa tarvitsevat paikat ja hirveällä työllä hioisi ja maalaisi kokonaan, voin ihan hyvin pikkupensselillä vaan tsuputella niihin kohtiin maalia mistä se on syystä tai toisesta lähtenyt. Very Good idea. Ihan hetkessä valmista..
 
Aivan. Mäkin tykkään maalaamisesta. Mutta. Meillä täällä kotona alkaa pinnat olla siinä kunnossa että joko a. Pitäisi hankkiä uutta vanhan tilalle (just listat, karmit, sisäovet ym..) tai sitten b. kunnostaa vanhat. No minä olin sitä mieltä että paaaaljon halvempaa ja tietysti myös ekologisempaa on kunnostaa vanhaa. Mies sanoi, että rouva on sitten hyvä ja kunnostaa. Ajattelin että onpa kätevää ostaa maalia, ja sen sijaan että irrottaisi nämä uutta pintaa tarvitsevat paikat ja hirveällä työllä hioisi ja maalaisi kokonaan, voin ihan hyvin pikkupensselillä vaan tsuputella niihin kohtiin maalia mistä se on syystä tai toisesta lähtenyt. Very Good idea. Ihan hetkessä valmista..
Mä tekisin samoin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä