The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Henk.kohtaisia asioita viitsi julkisesti sanoa. :p
No joo. Kaikenmaailman eksät kun saattavat kytätä. Ja vaikka vaihtais nikkiä ahkerasti, halutessaan ne penteleet löytävät.

Mut mitä vanhempi muista tulee, sitä vähemmän kiinnostaa. Lapsetkin ovat jo niin isoja että osaavat itse päättää haluavatko tavata, jos pitäisi alkaa moisista tappelemaan. Toista se todella oli aiemmin... Eli ymmärrän varsin hyvin kantasi!

Mä olen ehkä vähän exhibitionistinen tässäkin asiassa ja voin siksikin kertoa melkein mitä vain.
 
Boobabe
No joo. Kaikenmaailman eksät kun saattavat kytätä. Ja vaikka vaihtais nikkiä ahkerasti, halutessaan ne penteleet löytävät.

Mut mitä vanhempi muista tulee, sitä vähemmän kiinnostaa. Lapsetkin ovat jo niin isoja että osaavat itse päättää haluavatko tavata, jos pitäisi alkaa moisista tappelemaan. Toista se todella oli aiemmin... Eli ymmärrän varsin hyvin kantasi!

Mä olen ehkä vähän exhibitionistinen tässäkin asiassa ja voin siksikin kertoa melkein mitä vain.
Mun eksät ei käy täällä. Paitsi yksi.
Joskus on joitakin asioista mitä ei voi täällä sanoa jollekin.
En tarkoita just sellaisia asioita että joku tunnistaisi mut. Vaan jotakin muuta.
 
mä oon aina ihan fiiliksissä jos on että vaikka "kaksi uutta viestiä" et nyt mulle on joku laittanut jotain ihan spessua ja vähä salasta ja yksityistä.. ja sit ne onkin niitä tykkäily juttuja :D
Joskus privailen jonku ketjulaisen kanssa mut yleisemmin ne yksityiset asiat hoidan Facen puolella tai luurin välityksellä niiden ketjulaisten kanssa, joiden kanssa oon enempi tekemisissä. Sit muutaman muun kanssa vaihtelen silloin tällöin viestejä. Mut kyllä mulle saa ihan vapaasti laittaa yv:tä on aina kivaa ko joku laittaa viestiä :)

Muuten täällä kyllä tulee kirjoiteltua vähän mitä sylki suuhun tuo, tää ketju on kyl siitä kiva, kun ei oo mitään aihetta ja vaik pitäis taukoakin niin aina pääsee juttuihin kiinni ku ne on tätä samaa täällä aina :D
 
Tää on nyt mulle tavallaan sellaista terapiaa ja tuulettumista. Melko konservatiivisissa ympyröissä omien ajatusten ääneen sanominen ja välistä vähän typerienkin juttujen (puhumattakaan jostain perverssioista) laukominen ei oikein tule kuuloon. Omien superystävien kanssa sitten on aika avointa keskustelua, mutta ei ihan kaikenlaisista asioista- eikä ihan kokoajan. Kun 90% ajasta kuluu pikkuihmisten kanssa kotopuolessa, ja sosiaaliset kontaktit aikuisiin on lähinnä oma mies ilta aikaan ja kaupan kassa- plus satunnaiset hyvät päivät lasten ystävien vanhempien kanssa- olen ajatellut että tällainen palsta hömppäily on varmaan ihan JEES.
 
Kääks.. Hirmu vaiva. Aika stalkkeri saa kai olla :O

Tai mustasukkainen. Liian mustasukkainen.

Onneksi mun ei sentään moista lasten isästä tarvitse pelätä. Meillä on sanaton sopimus etten mä tunge nsinne missä hän yleensä netissä aikaansa viettää ja hän taas ei tule sinne missä minä.

Mut noita muita taaksejätettyjä pitää hieman varoa. Taaksejätetty kun on taaksejätetty!
 
Mä tulin just suihkusta. Ah miten ihana tunne, ku sairastelun jälkeen jaksaa raahautua suihkuun :D

Meillä on tänää ruoaksi spaghettia ja jauhelihakastiketta. Piti olla jo aiemmin, mutta se nyt lykkääntyi sen sairastelun takia ja sitä täällä nyt kielipitkällään pojat odottelee :p
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä