The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä näköjään pysty menemään nykyään mihinkään mis ei olis kirjojen tuo/vie- hyllyä.
Nurkkabaarissa semmoista ei (vielä) ole.

Tänään matkaan tarttui Vuorovetten prinssi, Tuomas Vimman "Toinen" ja dekkariksi Fred Vargasin "Pystyyn, kuolleet". Siis vaik kiersin kirjastot kaukaa.
 
tsuferaffi
Kevään viimesen koepäivän kunniaks nukuin päiväunilla pommiin. Päätin pumpata oman fillarini renkaisiin ilmaa, et päästään pojan kans nopeesti liikkelle myöhästymättä. Pumppu rikki. Teki mieli päästää pari helvetinperkeleenvittusaatanaa kohtalaisen kovalla voimakkuudella. Sit sisältä juoksi naapurinsetä kysymään onks kaikki ok, ko hän oli mun puuhasteluja seuraillu ikkunasta hyvän tovin. Naapuri haki oman pumppunsa ja täytti mun renkaat. Herrasmiehiä on sittenkin vielä olemassa
 
Kiitos :)

Juu ulkoilla pitäs, harrastaa liikuntaa jne, mutta kun ei jaksa. Ei vaan voimat riitä. Mökillä jonkin verran ulkohommia kyllä viionloppuisin mutta se siinä. Kyllä se tästä. Ei oo eka kerta. Aina se jossain vaiheessa helpottaa.
Mökit tuppaa monasti olemaan työleirejä eikä rennoin rantein otettavia lomanviettopaikkoja. Jos tahdot istuttaa ruusupuskan tohon, niin sitä ennen on niitettävä koko tontti. Ja samalla kertaa kun on se viikate kourassa, niin kaislat rannasta kans. Ja samalla kun olet rannassa niin laituria vois vähän korjata. Ja heittää katiskan järveen, kunhan ensin noutaa vajasta airot veneeseen. Ja sit palatessa kantaa saunavedet.
Mihin se ruusupuskan istuttaminen jäi- voi sit rentouttavan mökkiviikonlopun jälkeen kysyä itteltään.
 
Just ehin kotiin, vein gixua talliin niin tipahteli ekat vesjpisarat. Seuraavaksi ohjelmassa raid-purkki ja muovipussi, ampparit on muka muuttamassa vuokralle talliin. Ei oo kirjallista sopimusta eikä takuuvuokraa maksettu niin häätö on välitön
 
Mökit tuppaa monasti olemaan työleirejä eikä rennoin rantein otettavia lomanviettopaikkoja. Jos tahdot istuttaa ruusupuskan tohon, niin sitä ennen on niitettävä koko tontti. Ja samalla kertaa kun on se viikate kourassa, niin kaislat rannasta kans. Ja samalla kun olet rannassa niin laituria vois vähän korjata. Ja heittää katiskan järveen, kunhan ensin noutaa vajasta airot veneeseen. Ja sit palatessa kantaa saunavedet.
Mihin se ruusupuskan istuttaminen jäi- voi sit rentouttavan mökkiviikonlopun jälkeen kysyä itteltään.
:LOL: Mun mies on tollanen mökillä, se puuhaa aamusta iltaan. Ruokatauot pitää. Välillä olenkin tosi yksinäinen mökillä kun toinen kokoajan poissa. Mutta tuollaista puuhailijaa musta ei vaan saa. En mä jaksa raataa koko päivää.. Haluan rentoutuakkin.
 
:LOL: Mun mies on tollanen mökillä, se puuhaa aamusta iltaan...
Mikäs siinä. Tommoinen sopii semmoiselle jolla on elohopeaa takapuolessa.

Mut turhan monet mökit on tehty just puuhasteluun eikä rentoutumiseen. Paikkoja joihin kertyy tavaraa periaatteella "kyl toi mökillä menee". Niinpä sinne kertyy kiikkuvat pöydät ja kolmejalkaiset tuolit. Jos tahdot pilkkoa saunapuut, niin ensin on tehtävä kirveeseen uusi varsi. Kotona kyl olis Fiskarssi, mut koska se on ehjä, niin sitä ei voi tuoda mökille.
 
Mikäs siinä. Tommoinen sopii semmoiselle jolla on elohopeaa takapuolessa.

Mut turhan monet mökit on tehty just puuhasteluun eikä rentoutumiseen. Paikkoja joihin kertyy tavaraa periaatteella "kyl toi mökillä menee". Niinpä sinne kertyy kiikkuvat pöydät ja kolmejalkaiset tuolit. Jos tahdot pilkkoa saunapuut, niin ensin on tehtävä kirveeseen uusi varsi. Kotona kyl olis Fiskarssi, mut koska se on ehjä, niin sitä ei voi tuoda mökille.
Jeps. Sille se sopii. Mulle ei. Kaipaan mökillä sitä omaakin aikaa, siis et oltaisi yhdessä, mutta eih. Yks viipottaa lantsareissaan kokoajan. No se nauttii siitä, mutta ois tosiaan kiva vietellä aikaa yhdessäkin. Jos asiasta sanon niin miehen vaste siihen on et "tuu seuraksi puuhailee".. Joo, mua kiinnostaa v*tusti korjailla viis tuntia putkeen ruohonleikkuria ja moottorisahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30844876:
50- luvulla kaikki oli paremmin :attn:
Silloin tehtiin myös parempaa musiikkia.
Leffatkin oli parempia ja ne olivat mustavalkoisia.
Autot olivat paljon mageemman näköisiä.

Mut toisaalta kauhistuttais ajatuskin palata 50- luvulle. Ihan sillä, et artikkelin mukaan duunipäivät oli niin rankkoja, ettei duunin jälkeen itte jaksa edes kaljatölkkiä avata.
 
Mies, miksi ostaisit navigaattorin? Nalkulaattori 2.0 on olemassa.
Vaimo oli kokkailemassa.
Mies tuli lieden vierelle ja alkoi puhumaan: "Hellanlevy on ihan liian kuuma... älä laita sitä suolaa vielä... oletko varma, että tuohon ei tarvita lihaliemikuutiota... onko perunoille tilliä... miks raastinrauta on tiskipöydällä..." jne

Vaimo kimpaantui ja ilmoitti, et hän ei täs ny neuvoja kaipaa.

Mies vastasi: -"muista toi kun mä huomenna ajan meidät mökille".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä