The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei siinä oo niitä vaihtoehtoja, enkä mä oo ensimmäinen jonka paikat ei sitä kestä. En oo myöskään kuullu yhtään hyvää sanaa kyseisestä fysioterapeutista, mut kattoo nyt sit. No tukivyö periaatteessa vois olla, mutta ku pitää kumarrella ja tehä kiertoliikettä, niin saako sen pysyy nätisti paikallaan ilman et hiertää paikkoja auki...
Aivan, voi olla ettei pysyisi paikoillaan.
 
Iltaa Ketjuun! JA Majurille tsemppejä! Peukut kohti kattoa jotta antibiootit ja kortisonit puree ja tuut kuntoon asap!

Tuli tänään juostua itteltä kaikki ylipursuavat energiat pois metsäpoluilla, nyt voin sanoa että persauslihaksisto jokseenkin tietää juosseensa. Auts!

Pikkuinen otti ensimmäiset kunnon askeleensa!!
Tosin se meni enemmän juoksuksi sekin mutta hauskalta näytti :D

Toimin myös etäterapeuttina äitini hääkriiseille... Bridezilla to be luulen ma.

Nyt kahvia naamariin ja nauttimaan illan hiljaisuudesta, muksut tulee vasta aamulla kotio joten hetken saa henkästä. :X3:
 
Lajina varmaan mielenkiintoinen :)
Mä harrastelin ite hapkidoa aikoinani tovin. Se oli kyllä mielenkiintoista. Harmi ku tuli muutto ja kaikki sählingit, enkä päässy enää kulkemaan, sitte ku oisin alottanu uusiks, nii ei täällä meilläpäin järjestetty enää :/ Mut joo nuo itsepuolustus/kamppailulajit on kyllä mielenkiintoisia, eikä missään tilanteessa turhia harrastuksia. Siinä vahvistuu kuitenkin tasapaino ja oman kehon kontrolli jne.. Sekä kun tätä nykyajan menoa kattelee, niin ei oo haitaksi, että osaa puolustautua jos joku käy kimppuun.
ja joo niitä potkuja ja heittoja ei saa käyttää muualla, kuin tatamilla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...pinkasinpa toviksi puskaan ja mä vaan rakastan tota mustaherukan tuoksua <3, on se kyllä mun suunmakuinenkin marja :)

Iltawilleilyt kehiin, näemmä, ja sitten taijankin huokaista pitkäänsyvään, että sain tämän päivän syrjälleen :) - paljon taas ehti mahtua kokemusta ja tuntemusta, vähempikin ois riittänyt mutta mennään sitten näillä (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä