The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minne nama paivat oikein katoavat :)?
Nyt jo torjantai- illassa ja huomenna perjantai...tammikuukin kohta kokonaisuudessaa ohi ja edessa tosi nopea kevaaltakin hiukan tuoksuva helmikuu...

Pikku potilas jo parempana :)..ei oo muuten ikinakoskaanmilloinkaan varmaan ollut laksyjen tekemisen seuraaminen sivusta niin hauskaa kuin tanaan, kun touhutessani kuuntelin toisen lukemisia ja laskemisia ja omia mietintojaan ja sita iloisuuden ja naurun kikatuksen maaraa kun tirpanan kanssa yhdessa toisiaan avustivat :love:...
 
Huomenia ja vauhdilla sujahtavaa perjantaita sulle :)!

..että pääsee sitten viettämään ihunaa viikonloppua (y)

Aurinko paistaa, keli melkein kuin maitovelliä...paitti himputin liukasta:D. Nyt ne notkat lanteet liikkeelle ettei tuu kauheeta jäykistyskroppaa kun ulkona yrittää mennä...

Mukavaa päivää, säisäi :)
 
Hetken mietin jos ajaisin täältä huomenna suoraan TaNpereelle kattomaan musikaalia mutta pitänee käydä kodin kautta kun mulla ei ole mukana mitään vaatteita joissa kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Eikä meikkipussia.
 
Hetken mietin jos ajaisin täältä huomenna suoraan TaNpereelle kattomaan musikaalia mutta pitänee käydä kodin kautta kun mulla ei ole mukana mitään vaatteita joissa kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Eikä meikkipussia.
TaNpere jo itessään kuulostaa ihanalta reissupaikalta:), mä oon aina tykänny siitä kaupungista...mutta että vielä musikaaliinkin :love:! Mitä meet kattomaan :)?

Sä nyt oon niin kaunis, ettet mitään meikkipussia kaipaakaan ja hiukset sulla on valmiiksi kruununa :)...iteasiassa tässä loppuvuodesta oli lehdessä juttua isostikin että teatterit kaipaavat lisää katsojia ja sanoivatkin että liian monella on semmoinen käsitys että teatteriin pitää olla ykkösten ykkösissä mutta että "hupparikansa" on enemmän kuin tervetullutta eli ei tarttis aina miettiä sitä vaatetusta niiiin tarkoin... Tosin on se musta kiva välillä ihan laittautuakin ja onhan se toisten ihmisten kunnioittamista samalla.


Eniveis - kuulostaa hienolta :)! Oot kyllä ansainnut kaiken hemmottelun itelles :)
 
Woohaa, tää on ihan hörönhörhö päivä :D!

Kelinkin puolesta jo - ekaks aikasin aamulla sumunpoikasta, sitten ihanaa aurinkoa:love:...ja nyt sinne sitten hiipi oikein sumujen isoukki :D, tonnehan eksyy jos ei oo tutkapantaa *ufopääkkönen*:cautious:...pian on yks hörhöpöwwö ihan hukassa:barefoot:

Mutta sitten nää ihmiset:D! Tällä viikolla oon kuullut itestäni kyllä semmoista settiä - siis semmosessa äärimmäisen hämmentävän yliöveripositiivisessa merkityksessä - että ihan on pitäny miettiä, mitäs kummaa nyt :D:confused::barefoot:?! Enkä mitään sen ihmeempää oo tehny, omat hommat hoitanu ja muutoinki ollu ihan se same old me- tekijä mutta..en tiiä, vissiin ihmisiä alkaa helpottaan pahimman talvimörkiäispimeyden taittuminen :D

Tänään kaivan hokkarit ja lätkävermeet esiin ja tempasen tuolle yhdelle idotetut ylläripyllärit kehiin :love:...tiedossa siis vauhtia! tilanteita! ääntä! naurua! musiikkia!...eli runsaasti hauskanpitoa (y)

Fiilistellään perrrrrjantaita, kyllä tää on viikon paras päivä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä