Tiiättekö sen naisen joka kuljeksii ympäriinsä miljoonan kassinsa kanssa?

nippl
on tällä hetkellä Hyvinkäällä, pakkasta ulkona -9astetta, siellä näyttää hyvin pärjäävän, ei välitä talven kylmyydestä lainkaan. Leena on levittänyt pressun tienvarteen, määränpää on tuntematon. Siirtelee laukkuja kokoajan eteenpäin :)
 
v
[QUOTE="Pipa";22951473]Hyvinkäällä hänet on nähty tänään. Oli kuulemma menossa Rajamäelle.[/QUOTE]

ai taas tänne tulossa? uudenvuoden aattona näin sen bussipysäkillä, poliisitkin siihen sitten pysähtyi. Aika usein näyttää Rajamäellä käyvän..
 
lity
[QUOTE="Pipa";22951473]Hyvinkäällä hänet on nähty tänään. Oli kuulemma menossa Rajamäelle.[/QUOTE]

Taas vai?!
About pari viikkoo (aivan tarkkaa päivää en osaa sanoo) sitten näin sen täällä ja jäi vaivaamaan mieltä. Ensin luulin että joku tyyliin turisti"parvi" liikkeellä ja yks vahtimas laukkuja, mut tunnin sisällä oli raijannu laukut läheiselle pysäkille jne...
 
no empä ollu kuullukkaan tapauksesta aikaisemmin ennen kuin näin tänään illalla eli nyt tää muori oli hiissaamassa näitä kassejaan HYVINKÄÄLLÄ kohti talvisiltaa tuossa puoli 9 aikaan illalla :-o perjantaina nähty tuossa urakankadun kohdilla eli kait se on siitä edenny vuorokauden aikana tuohon talvisillan kohille
 
"minä"
Minkä ihmeen takia te laitatte tarkkoja paikkoja missä hän liikkuu. Eikö mielessä käy ollenkaan että joku "ei niin fiksu" voisi tehdä jotain epätoivottua. Tämä rouva ei kuitenkaan ole kenellekkään haitaksi joten annetaan hänen rauhassa jatkaa matkaansa ja kirjotellaan vasta jälkikäteen missä hän on liikkunut. Kiitos! Eilen vein hänelle vähän evästä että jaksaa jatkaa taivalta. Oli mukana rupatella hetken. Toivon hänelle oikein hienoa jatkoa
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja määää;23004337:
toivottavasti on vielä lauantaina rajamäellä kun rajamäelle itse pääsen, vien sille jotain syötävää...
joku näytti ottavan sen tänään iltapäivällä pakettiauton kyytiin tts:n edestä.. aamulla kuuden aikoihin näytti nukkuvan monen makuupussin sisällä ja kassit oli peitelty pressulla. Kassit oli näköjään lisineet viime kesästä. Mihinkähän päin se lähti autolla..??
 
"jorma"
joku näytti ottavan sen tänään iltapäivällä pakettiauton kyytiin tts:n edestä.. aamulla kuuden aikoihin näytti nukkuvan monen makuupussin sisällä ja kassit oli peitelty pressulla. Kassit oli näköjään lisineet viime kesästä. Mihinkähän päin se lähti autolla..??
mua kiinnostais kans mihin päin se lähti,veisin sille jotain lämmintä...jos lähistöllä on
 
jjjrm
[QUOTE="jorma";23009625]mua kiinnostais kans mihin päin se lähti,veisin sille jotain lämmintä...jos lähistöllä on[/QUOTE]

Läyliäisiin se multa kyytiä pyysi Rajamäen Shellillä. Valitettavasti ei ollut aikaa siinä välissä lähteä kuskaamaan...
 
meikälääneee
Laukku-Leenan "fani-sivulta" Facebookista poimittua:

"Laukku-Leenalta toiveita.
- Älkää kertoko turhan tarkkaan missä hän milloinkin kulkee, ehkä kaupunki riittää, ei ihan joka kadunkulmaa ja kellonaikaa tarvitse kertoa. Hän itse toteaa että on paljon muitakin ihmisiä liikkeellä kuin vain hyväntahtoiset ihmiset. Kyseessä siis turvallisuus."
 
sdfjfjs
Itse olen Leenan tavannut pari vuotta takaperin ensin Valkeakoskella ja sitten Hämeenlinnassa. Nukkui bussiaseman penkillä makuupusseihinsa vuorautuneena, kahvion naiset keittivät hänelle vettä aamuisin. Olen monesti miettinyt että jos itse valitsisin tälläisen tyylin elää, mitä ottaisin mukaani. Samalla siis olen pohtinut että mitä Leena kantaa mukanaan. Luultavasti itse karsisin kaiken tavaran minimiin koska en ole kovin viitseliäs kantaja. ;)
 
"vieras"
Mun kaveri kuljeskeli kuukausia ympäri etelä-suomea 2 muovikassin ja makuupussin kanssa. Siinä oli koko sen omaisuus. Sitte eräänä lämpimänä lauantai-sunnuntai-yönä keskellä metsää kesken unien hakattiin hengiltä. :'( Jätkä oli 21v. Olis ollut montaki yöpaikkaa, rahaa ja kämppää tarjottiin ym, mut ei huolinut. Oli vaan sellanen oman tien kulkija. Hieno ihminen!
 
määääääää
olen tarjonnut leenalle kerran kyytiä jonka ottikin vastaan...
en tohtinyt kysyä hänen laukuistaan ja sisällöstään, mutta veikkaan että aikapaljon tavarat lisääntyy mitä enempi kiertelee...löytää tavaroita,saa myös ihmisiltä lahjoituksia eikä raaski heittää paljoakaan pois.näin uskon.
 

Yhteistyössä