Titi-Uu käytettävissänne koko yön!

Voimia valvomiseen.=) Ultramariinia kutsuu pian unten ulapat.. tai sitten ei.
Voi olla, että ne unelmien ulapat, muuttuvat kärsimättömäksi kieriskelyksi sängyssä odotellen, että unihiekka oikeasti vaikuttaisi. Mutta Nukkumatti on viimeaikoina loistanut poissaolollaan tai sirotellut kaikki sille sänkyä kanssani jakavalle.. joka kuorsaa ja kovaa- eikä ainakaan edesauta unentuloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
poing
Huu, paikallaan istuminen ei välttämättä ole kovin virkistävää... Mutta pahin hetki tulee jo parin tunnin päästä, sitten helpottaa. Mulla ainakin on niin yövuoroissa. Kolmen maissa väsyttää niin penteleesti, mutta sitten olo alkaa muuttua ja unetus väistyy.
 
Joo-o, oon huomannu et se 2-3-4 on yleensä kamalimmat hetket. Aion tänä yönä ehkä jumppailla jotain sit ku alkaa mennä silmät väkisin ristiin.

Kyllä täällä välillä on jotain ihan konkreettistakin tekemistä, mut täksi yöksi ei vaan nyt oo yhtään mitään (kävin kurkkimassa kaikki pyykkikorit ja jääkaappien siivousta harkitsin, mut kaikki on vaan tehty!)

Ja oon ihan vaan onnellinen että kaikki asiakkaat nukkuu, sellasta tekemistä mitä nuo voisivat tarjota en kyllä kaipaa ollenkaan... (Esim. yksi herää huutelemaan ja herättää kaikki muut - - raivostuttavaa.)
 
Mä katon täällä välillä leffoja.

En muista koskaan pelänneeni kauhuleffoja. (- 8-vuotiaana katsottu Hohto)

Katsoin yksin ollessani Orpokoti-elokuvan.

Aivan uskomaton elokuva, seuraavat yöt täällä melkein itkun partaalla (asiakkaista monet lapsia)... Nyt oon päässyt siitä yli, mut leffavalinnat tän jälkeen on ollut järjestään komedioita ja romantiikkaa yms. :D
 
Morot littlemam!
Lapsia ei ole. :D Päätin ruveta palstailemaan, kun huomasin, että mitä tahansa haen Googlesta niin joku hakutulos toi tänne. Ja sai täältä jotain vastauksiakin ja tuntikaupalla viihdykettä. :LOL: Nyttemmin olen täysaddikti.
 
Mä valvon! :wave:

Minkä ikäinen olet noin suurinpiirtein? Onko kumppania? Elämäntilanne noin muuten?
Mitkä on kolme tärkeintä asiaa sun elämässä? Siis asiaa, ihmisiä tai eläimiä ei lasketa tähän. :D

Tylsääääää.. :D
 
Piristäviä ajatuksia lähettelee täältä minä kohti sinua!

Ootko koettanut kutomista? Sain täältä palstalta idean kutoa sukkia joululahjoiksi kun meidän sukkamummo ei enää ole sukankutomiskunnossa ja alkaa varastot ehtymään. No olen sitten yötämyöten viime viikot sukkia kutonut kun päivällä ei ehdi ja aina kudon vaan vielä yhden kierroksen ennen ku meen nukkumaan. Jopa palstan lukeminen on ajoittain jäänyt vähemmälle! :O
Voisit kutoessa käyttää hyödyksi nuo pitkät aamuyön tunnit ja ilahduttaa lähimmäisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Mä valvon! :wave:

Minkä ikäinen olet noin suurinpiirtein? Onko kumppania? Elämäntilanne noin muuten?
Mitkä on kolme tärkeintä asiaa sun elämässä? Siis asiaa, ihmisiä tai eläimiä ei lasketa tähän. :D

Tylsääääää.. :D
Jeij! :wave:

Olen jotakin hiukan yli 20. Asun miehen kanssa, seurusteltu puolisentoista vuotta vasta. Työtä niin paljon kuin jaksan ja ens vuonna koulua, jotta jatkossa saisin tästä samasta paikasta vakituisen viran ja vähän parempaa palkkaa. ^_^

Tärkein asia on ehdottomasti koti. Sitten ehkä työt. On hankala laittaa "asioita", oishan tässä nyt perhe ja se mies.... Aaargh. No auto on tärkee, mut voisin olla ilmanki, kuten muitakin harrastuksia. Ehkäpä heitän tähän kolmanneksi juuri tällä hetkellä joulun, koska tykkään jouluhöpöilystä.

Vastaas itsekin kolmeen tärkeimpään asiaan, ja miksi valvot? :D
 
Piristäviä ajatuksia lähettelee täältä minä kohti sinua!

Ootko koettanut kutomista? Sain täältä palstalta idean kutoa sukkia joululahjoiksi kun meidän sukkamummo ei enää ole sukankutomiskunnossa ja alkaa varastot ehtymään. No olen sitten yötämyöten viime viikot sukkia kutonut kun päivällä ei ehdi ja aina kudon vaan vielä yhden kierroksen ennen ku meen nukkumaan. Jopa palstan lukeminen on ajoittain jäänyt vähemmälle! :O
Voisit kutoessa käyttää hyödyksi nuo pitkät aamuyön tunnit ja ilahduttaa lähimmäisiä.
Kiitos ajatuksista! :flower:

Oon yrittänyt neulomista, mut se ei oikein luonnistunut. En osaa, ja oon liian kärsimätön opettelemaan ainakaan itsenäisesti. Kadehdin kyllä muita yökköjä, jotka esittelee välillä aamusin tekeleitään... Mut oon enemmän ompelija, ja koneella ei voi oikein suristella öisin. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Peachie
Jeij! :wave:

Olen jotakin hiukan yli 20. Asun miehen kanssa, seurusteltu puolisentoista vuotta vasta. Työtä niin paljon kuin jaksan ja ens vuonna koulua, jotta jatkossa saisin tästä samasta paikasta vakituisen viran ja vähän parempaa palkkaa. ^_^

Tärkein asia on ehdottomasti koti. Sitten ehkä työt. On hankala laittaa "asioita", oishan tässä nyt perhe ja se mies.... Aaargh. No auto on tärkee, mut voisin olla ilmanki, kuten muitakin harrastuksia. Ehkäpä heitän tähän kolmanneksi juuri tällä hetkellä joulun, koska tykkään jouluhöpöilystä.

Vastaas itsekin kolmeen tärkeimpään asiaan, ja miksi valvot? :D
No niin, hyvältä kuulostaa. :)
Miten vietätte Joulua? Entä uusivuosi, onko suunnitelmia?

Mun kolme tärkeintä asiaa..hmm..tää onkin yllättävän vaikee. :D
Noh..oiskos ne fyysinen ja henkinen terveys, onnellisuus ja ruoka vaikkapa. :D

Valvon, koska olen elämäntapavalvoja. Mun rytmit on ihan omaa luokkaansa. Välillä tulee kyllä niin loser-olo rytmien suhteen, mutta mitäpä väliä sillä loppupeleissä on. :D
 

Yhteistyössä