Titi-Uu käytettävissänne koko yön!

Sanotko vielä tarkemmin, missä olet töissä, voidaan reklamoida ja tilallesi palkataan joku ihminen, joka tekee töitä.
En kerro, mua sitoo salassapitovelvollisuus enkä kaipaa muutenkaan enempää julkisuutta omille asioilleni.
Ja kuten aiemmin ehkä hieman epäselvästi kerroin, täällä ei ole muita töitä tehtävänä. Teen kaiken mitä tarvitsee olemalla paikalla. Jos joku saa sairaskohtauksen niin hoidan, jos jonkun tarvii käydä vessassa niin autan, jos syttyy tulipalo niin evakuoin.
 
Voi KYLLÄ on! :D Mulla on ollut jonkinlainen "vauvakuume" n. kymmenvuotiaasta saakka ja päivä päivältä pahenee. Mitä tuon miehen kanssa keskustellu, ni noin kuuteen vuoteen ei ainakaan suunnitellusti aleta "tekemään" lapsia, mut toisaalta jos vahinko kävis ni sit perustettais perhe.[/QUO

no hei eihän sen tarvikkaan olla suuniteltua :) meillä kävi "vahinko" ihan alku seurustelu aikoina... ja nyt miehellä enempi vauvakuume ku mulla....
 
No niin, hyvältä kuulostaa. :)
Miten vietätte Joulua? Entä uusivuosi, onko suunnitelmia?

Mun kolme tärkeintä asiaa..hmm..tää onkin yllättävän vaikee. :D
Noh..oiskos ne fyysinen ja henkinen terveys, onnellisuus ja ruoka vaikkapa. :D

Valvon, koska olen elämäntapavalvoja. Mun rytmit on ihan omaa luokkaansa. Välillä tulee kyllä niin loser-olo rytmien suhteen, mutta mitäpä väliä sillä loppupeleissä on. :D
Aion olla joulun ja uudenvuoden yötöissä. :LOL: Kahmin kaikki loppuvuoden yöt, koska ajattelin pärjätä alkuvuoden ilman opintotukia. Ne illat mitkä valvon menee varmaan jouluruokaa nauttiessa kotona ja appikokelaan kotona.

Oonpa jotenkin hitaalla, kun en esim. terveyttä tajunnut! Erittäin tärkeetä tietenkin, oma sekä lähimmäisten. Ja ruoka on hyvä myös. Etenkin hyvä ruoka. Tulikin yllättävä nälkä, jouluherkkuja pohdin.. Onnellisuus on niin abstrakti käsite että sitä en ois tajunnut asiaksi luokitellakaan.

Eihän noilla rytmeillä väliä ole, kunhan pärjää elämässä. Ihan mielelläni eläisin pelkkiä öitä nykyään, aina lomilla kääntyy päivärytmit yöhön parissa päivässä. :)
 
no hei eihän sen tarvikkaan olla suuniteltua :) meillä kävi "vahinko" ihan alku seurustelu aikoina... ja nyt miehellä enempi vauvakuume ku mulla....
Mulle on jo röyhkeimmät työkaverit ehdotelleet, että järjestäisin vahingon...:LOL: Mut kyllä haluan että parisuhde on todella vakaa ja että mies ois täysillä mukana siinä lasten teossa sitten. Ja puhumattakaan siitä, etten pystyis salaamaan sitä että "unohdin" ottaa pillereitä ja suhde varmaan kaatuisi sellasesta paljastuksesta heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä;25229334:
Siis työkaverit, annatko sä persettä siellä kahareille?
Anteeksi, voisitko järjestellä lausettasi uudestaan tai lainata kohtaa tekstistäni, josta tällaiseen käsitykseen päädyit? Aamuneljän väsymys on kovasti iskemässä enkä nyt aivan ymmärtänyt ajatuksenkulkuasi.
 
Mämä
Mä en ala tätä, kun nyt on menny yöt parin tunnin unilla jo pidemmän aikaa. Mun piti eilenki päästä asioille valoisan aikaan, mutta eihän siitä tullut mitään, kun silmät seisoi päässä. Sitten sinnittelin päivän, kun ajattelin etten päivällä voi nukkua, jos meinaan saada unta tänä yönä.
Vaan eipä se taas tullut.. Argh.
Mä olen varmaan kohta jossain psykoosissa unen puutteen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25229373:
Mä en ala tätä, kun nyt on menny yöt parin tunnin unilla jo pidemmän aikaa. Mun piti eilenki päästä asioille valoisan aikaan, mutta eihän siitä tullut mitään, kun silmät seisoi päässä. Sitten sinnittelin päivän, kun ajattelin etten päivällä voi nukkua, jos meinaan saada unta tänä yönä.
Vaan eipä se taas tullut.. Argh.
Mä olen varmaan kohta jossain psykoosissa unen puutteen takia.
No ei kyllä ihan terveeltä kuulosta, on erittäin paljon mahdollista että pidemmän päälle tollasesta unettomuudesta seuraa jos mitäkin fyysisiä ja psyykkisiä oireita. : / Oletko mitään hoitoa ajatellut?
 
Siihenkinkö tottuu? Mulla oli viime syksynä viiden viikon nukahtamisongelmat koulun työharjottelun takia, ja meinasin seota. Ikinä sitä ennen tai sen jälkeen ei oo ollu uniongelmia, muutama hassu vahingossa valvottu yö ja pari irrallista nukahtamisvaikeutta. Viikon jälkeen hain jo luontaistuotekaupasta nukahtamista helpottavia pillereitä, joista oli kyllä jotain hyötyä mut tuntu silti aivan pa**alta joka ilta ja aamu.
 
Mämä
Ei tää kyllä näin pahana ole ollut nyt kovin montaa viikkoa. Ja yleensähän mä pystyn nukkumaan päivät, ja posotankin sitten toisinaan 12< tunnin unia, kunhan lopulta saan unen päästä kiinni, vaikka välistä nyt joku yö jäiskin.
Siks tää nyt on outoa, että vaikka väliin nukahtaa, niin muutaman tunnin päästä herää:(
Kyllähän mä lääkäriltä nukahtamislääkkeitä muutamaa kappaletta joskus pyysin, kun silloin kun PITÄS päästä liikenteeseen, niin olis kiva nukkuakin. Ei vaan antanut..
Vitsi tästä varmaan kukaan mitään tajua, kun on pää niin sumussa.
 
täälläkin valvotaan
On meitä valvojia muitakin :) Itse olen hereillä, koska teen näin joulun alla yötöitä enkä viitsi yhden vapaayön (meneillään) takia kääntää rytmiä. Mites Titi-Uu on yö mennyt? Joko aamupuurot on tulilla?
 
Kepsis
Siihenkinkö tottuu? Mulla oli viime syksynä viiden viikon nukahtamisongelmat koulun työharjottelun takia, ja meinasin seota. Ikinä sitä ennen tai sen jälkeen ei oo ollu uniongelmia, muutama hassu vahingossa valvottu yö ja pari irrallista nukahtamisvaikeutta. Viikon jälkeen hain jo luontaistuotekaupasta nukahtamista helpottavia pillereitä, joista oli kyllä jotain hyötyä mut tuntu silti aivan pa**alta joka ilta ja aamu.
Joo no jos olisi ongelmia nukahtamisen kanssa niin silloin voisi jotain pillereitä hakea, mutta kun se on aina ollut unen keston kanssa se ongelma, niin ne pillerit on semmosta myrkkyä että en halua syödä niitä, ne kun pistää pollan sekaisin pitemmäksi aikaa millä saadaan unta pidennettyä. Enkä halua olla "pihalla" jos kotona sattuu jotain yöllä / aamulla. Tokkuraan ne pilsut pistää.

Onneksi sulla oli vain hetkellinen tuo vaikeus, nämä uniongelmat on aivan järkyttäviä kun ne vaan kestää ja kestää, saan sen verran nukuttua per yö yleensä että jaksan päivän läpi, mutta se näkyy naamasta ettei saa tarpeeksi levättyä. Nyt viime aikoina vaan on mennyt vähän hullummaksi tämä rytmi. Vaihtelee ajoittain.
 
Mämä ja Kepsis, teillähän on jotain samaa menossa. En voi muuta ku sympatisoida, oon aina ollut hyvä nukkumaan ja uniongelmat - silloin sen yhen kerran kun niitä oli - tuntu pieneltä helvetiltä. Uskon kyllä et unilääkkeet pistää tokkuraan, mut mulla päinvastoin ku Mämällä niitä ehdotettiin heti monelta suunnalta, mut en halunnu ottaa ku aavistin että se ois ollu jo liiottelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin valvotaan;25229388:
On meitä valvojia muitakin :) Itse olen hereillä, koska teen näin joulun alla yötöitä enkä viitsi yhden vapaayön (meneillään) takia kääntää rytmiä. Mites Titi-Uu on yö mennyt? Joko aamupuurot on tulilla?
Kello kahden ja kello puoli neljän minivälikuolemia lukuun ottamatta erittäin rauhallisetsi... Täällä on pienet katastrofin ainekset koolla, mut onneks kaikki on nukkuneet suurimman osan ajasta. Puurot pistin juuri tulille ja tunnin päästä tulee eka aamulainen, ihanaa! ^_^
 
Mämä
Sitä mä hiukan ihmettelin, kun mäkin oon nähnyt kuinka helposti niihin ihmiset koukutetaan. Mutta mun lääkäri kyllä tietää, että mä olen aina ollut lääkevastainen, (ja onhan niitä nukahtamislääkkeitä vuosia aiemmin mullekin tyrkytetty siinä kuin muitakin) joten olisi luullut lääkärinkin tajuavan, että mä olin pyytäessäni jo melko epätoivoinen. Enkä tosiaan olisi edes halunnut kuin muutaman kokeiltavaksi silloin kun on jo useampi huono yö takana:/
 

Yhteistyössä