Todella ujo vaimo ja siitä johtuva pulma makkarissa

  • Viestiketjun aloittaja varattu mies
  • Ensimmäinen viesti
varattu mies
Myönnän liitto ja suhde ovat molemmat tuoreita, mutta vaimo ei kehtaa olla alasti, saati vaatteita vaihtaa edessäni eiikä seksiä voi harrastaa kuin pimeässä peiton alla. Vaimo ei sauno kanssani ja viimeinen niitti oli kun pyysi ostamaan siteitä, kun ei niitä kehtaa ostaa itse kaupasta. Riitahan tästä puhkesi. :( Miten saan vaimon tajumaan ettei tarvitse olla noin estoinen? :( Alan tulistua tilanteeseen...
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
vierailija
Myönnän liitto ja suhde ovat molemmat tuoreita, mutta vaimo ei kehtaa olla alasti, saati vaatteita vaihtaa edessäni eiikä seksiä voi harrastaa kuin pimeässä peiton alla. Vaimo ei sauno kanssani ja viimeinen niitti oli kun pyysi ostamaan siteitä, kun ei niitä kehtaa ostaa itse kaupasta. Riitahan tästä puhkesi. :( Miten saan vaimon tajumaan ettei tarvitse olla noin estoinen? :( Alan tulistua tilanteeseen...
Taitaa olla huono itsetunto? Oletko kokeillut kehua kehua kehua pikku hiljaa jokaista kehon osaa hänessä? Tai suosittelet vaikka ostamaan vaatteen x, "näyttäisit hyvältä tässä ja se sopisi sinulle". Jos hän kääntää puheet höpönlöpöksi, vaihda asennetta että loukkaannut, ettei hän usko kehujasi.. Jokainen nainen on kaunis sellaisenaan kuin on, jos antaa oman itsevarmuutensa ja itsetuntonsa loistaa vartalonsa läpi. Tsemppiä!
 
varattu mies
Taitaa olla huono itsetunto? Oletko kokeillut kehua kehua kehua pikku hiljaa jokaista kehon osaa hänessä? Tai suosittelet vaikka ostamaan vaatteen x, "näyttäisit hyvältä tässä ja se sopisi sinulle". Jos hän kääntää puheet höpönlöpöksi, vaihda asennetta että loukkaannut, ettei hän usko kehujasi.. Jokainen nainen on kaunis sellaisenaan kuin on, jos antaa oman itsevarmuutensa ja itsetuntonsa loistaa vartalonsa läpi. Tsemppiä!
Asia on juurikin näin. :( Olen kehunut ja oikeasti tarkoitan mitä sanon, mutta vaimo on todella ujo.
 
Myönnän liitto ja suhde ovat molemmat tuoreita, mutta vaimo ei kehtaa olla alasti, saati vaatteita vaihtaa edessäni eiikä seksiä voi harrastaa kuin pimeässä peiton alla. Vaimo ei sauno kanssani ja viimeinen niitti oli kun pyysi ostamaan siteitä, kun ei niitä kehtaa ostaa itse kaupasta. Riitahan tästä puhkesi. :( Miten saan vaimon tajumaan ettei tarvitse olla noin estoinen? :( Alan tulistua tilanteeseen...
Vaimo kallonkutistajalle, tuo ei enää ole normaalin ujouden alueella. Sijassasi olisin loukkaantunut siitä, ettei vaimo luota minuun sen vertaa, että näyttäisi todellisen itsensä. Ja seksin rajoittaminen pimeään peiton alle tarkoittaa miehen seksissä kaipaaman visuaalisuuden mitätöimistä. Kysymys ei siis ole pelkästään ujoudesta vaan selkeästi myös vaimon itsekkyydestä.
 
vierailija
Ootko puhunut asiasta vaimon kanssa? Kysynyt, että miksi häpeää kehosan jne. Rohkaise, kannusta ja kehu :) sano myös, että sinusta tuntuu pahalta, jos vaimo ei usko sinua ja sinun näkemystä vaimosta. Ja kysy, miten voit olla avuksi. Helli ja hyväile vaatteiden läpi ja alta kehuen ja pikkuhiljaa viikkojen kuluessa tee vähän enemmän. Mene mukavuusalueen rajalle hellien, mutta vaan vähäsen kerrallaan, siinä se itsetunto kasvaa ja hyvät kokemukset lisääntyy :)
 
vierailija
Onhan tuossa "pieni" ongelma juu jos vaimo ei kehtaa olla sinun nähden alasti. Ei taida olla sellainen ongelma, että se ihan kevyellä rupattelulla selviäisi. Voi olla että tuon solmun avaaminen vaatii ammattilaista.
 
Myönnän liitto ja suhde ovat molemmat tuoreita, mutta vaimo ei kehtaa olla alasti, saati vaatteita vaihtaa edessäni eiikä seksiä voi harrastaa kuin pimeässä peiton alla. Vaimo ei sauno kanssani ja viimeinen niitti oli kun pyysi ostamaan siteitä, kun ei niitä kehtaa ostaa itse kaupasta. Riitahan tästä puhkesi. :( Miten saan vaimon tajumaan ettei tarvitse olla noin estoinen? :( Alan tulistua tilanteeseen...
Tuliko vaimosi ujous sinulle ihan puun takaa?
Eikö näitä tapoja ollut naimisiin mennessänne?
Onko tämä tullut sinulle täytenä yllätyksenä? Jos ei, niin miksi kyseiset asiat nyt turhauttavat?

En mä sillä, että kuulostaa kyllä vähän turhan estoiselle, mutten usko ongelman olevan ujoudessa. Ennemminkin hänellä on ongelmia suhtautumisessa itseensä.
Itse tuskin olisin päätynyt yhteen miehen kanssa, joka ei näyttäytyisi minulle alasti...
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
vierailija
Eikö suhteen alkuvaiheessa ollut mitään viitteitä tästä ujoudesta? Antaako kuitenkin koskea muuten vaatteet päällä?

(Ja miten ihmeessä vaimosi hankki siteensä ennen teidän suhdetta??? :D)
 
AkuAnkansisko
Taitaa olla tuontimorsian? Toisaalta nää postimyyntimorsiammet on kai yleensä itsensä myymisen ammattilaisia, joten tuskin ujostelevat. Mutta kenties tämmönenkin on kuvastoon eksynyt?

Aika oudolta kuullostaa, jos on ihan normaali suomalainen tapaus. Luulis, että olis tullut jo tutuksi.
 
vierailija
Vaimo kallonkutistajalle, tuo ei enää ole normaalin ujouden alueella. Sijassasi olisin loukkaantunut siitä, ettei vaimo luota minuun sen vertaa, että näyttäisi todellisen itsensä. Ja seksin rajoittaminen pimeään peiton alle tarkoittaa miehen seksissä kaipaaman visuaalisuuden mitätöimistä. Kysymys ei siis ole pelkästään ujoudesta vaan selkeästi myös vaimon itsekkyydestä.
Ja se ei sitten miehen puolelta olisi itsekästä jos vaimon täytyisi olla vasten tahtoaan alasti miehen edessä?
 
vierailijaaaaaa
Minäkin ihmettelen, kuinka olette naimisissa ja että nytkö tuo estoisuus tuli yllätyksenä...? Miten ylipäätään päädyitte yhteen....? kuulostatte aika erilaisilta. Ei ole aivan normaalia, että ei pysty/kehtaa olla alasti tai saunassa oman miehen kanssa...Minkä ikäinen vaimosi on ja onko muutenkin ehkä jotakin ongelmaa,...?
 
varattu mies
Eikö suhteen alkuvaiheessa ollut mitään viitteitä tästä ujoudesta? Antaako kuitenkin koskea muuten vaatteet päällä?

(Ja miten ihmeessä vaimosi hankki siteensä ennen teidän suhdetta??? :D)
Koskettelemme ja halaamme päivittäin vaatteet päällä. On ollut ujo aina, mutta harrastimme seksiä vasta hääyönä. Sain vastikään selville, että vaimollani on traumoja lapsuudesta.

Siteitä ei ole koskaan aiemmin ostanut itse. Perheensä osti niitä, koska asuu ensimmäistä kertaa miehen kanssa. ;)
 
vierailija
Vaimo kallonkutistajalle, tuo ei enää ole normaalin ujouden alueella. Sijassasi olisin loukkaantunut siitä, ettei vaimo luota minuun sen vertaa, että näyttäisi todellisen itsensä. Ja seksin rajoittaminen pimeään peiton alle tarkoittaa miehen seksissä kaipaaman visuaalisuuden mitätöimistä. Kysymys ei siis ole pelkästään ujoudesta vaan selkeästi myös vaimon itsekkyydestä.
Huomasitko, että viestisi on melkoisen ristiriitainen?

Patistat ap:n vaimoa kallonkutistajalle, eli kyse on mielestäsi jostain mielenterveyteen liittyvästä. Onko terveysongelmista kärsiminen sinun silmissäsi itsekästä ja jotain, mistä on lähtökohtaisesti jopa oikeus loukkaantua?
 
Huomasitko, että viestisi on melkoisen ristiriitainen?

Patistat ap:n vaimoa kallonkutistajalle, eli kyse on mielestäsi jostain mielenterveyteen liittyvästä. Onko terveysongelmista kärsiminen sinun silmissäsi itsekästä ja jotain, mistä on lähtökohtaisesti jopa oikeus loukkaantua?
Tottakai mielenterveysongelmista kärsivä voi olla (ja usein onkin) itsekäs. Eivät ajatusmaailman kiemurat ole mikään jokerikortti, jolla vapautuu kaikesta vastuusta.
Kysyisin vastakysymyksenä: Eikö mielestäsi mielenterveyden ongelmista kärsivä narsistinen mies voi olla itsekäs? Onko väärin syyttää narsistia, onhan hän vain ongelmiensa vanki?
 
vierailija
Näkkyypä olevan muillakin samallaisia emäntiä.Tisseihin ei saa etes koskia.Ei ossaa näyttää tunteita ollenkaan eikä puhua mistään.Suuttuu jos yrittää puhua asiasta...Tekkee kyllä jotaki pullaa raivokohtauksen jäläkeen,että eiköhän sillä jotakin tunteita ole vaikkei ossaa näyttää niitä.No.. eipä tuota itekkään tuu turhia ennää turistua.
 
fiiiuu
Minunkin "estoisuus" on tullut miehelle yllätyksenä, sillä alussa en ollut näin estoinen. Mies suhteen alussa vei minulta kaiken itseluottamuksen, enkä ole sitä oikein saanut kerättyä takaisin. En mielelläni ole miehen edessä alasti, en kykene olemaan täysin rento. Olen kyllä hänen edessään alasti, saunassa käydään yhdessä, rakastellaankin valot päällä (ja muuallakin kuin makkarissa), mutta ihan täysin en kykene rentoutumaan.
 
varattu mies
Minunkin "estoisuus" on tullut miehelle yllätyksenä, sillä alussa en ollut näin estoinen. Mies suhteen alussa vei minulta kaiken itseluottamuksen, enkä ole sitä oikein saanut kerättyä takaisin. En mielelläni ole miehen edessä alasti, en kykene olemaan täysin rento. Olen kyllä hänen edessään alasti, saunassa käydään yhdessä, rakastellaankin valot päällä (ja muuallakin kuin makkarissa), mutta ihan täysin en kykene rentoutumaan.
Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?

Meidän tilanteessa asia eteni tänään, kun vaimon kanssa yritimme hommailla valossa, mutta lyhyeen loppui, kun ei hänellä riitä usko itseensä. Sai tällä viikolla ostettua omat siteensä itse. Se on jo edistystä.
 

Yhteistyössä