toimiiko kirkasvalolamppu?

TM testivoittaja INNOSOL rysäytti yöunet kerralla yli tunnin lyhyemmiksi ja poisti kaamosbluessin. Naamaa pitää tosin pitää aika lähellä valoa ( n.30cm ). Parhaita ostoksia ever! Ainakin aikanaan stockan tavaratalosta löytyi. Silloin maksoi maltaita...
Mutta tämä on ainakin toimiva ja tehokas. Kuulemma näissä on eroja. Muita en ole kokeillut. Tämä on riittänyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
TM testivoittaja INNOSOL rysäytti yöunet kerralla yli tunnin lyhyemmiksi ja poisti kaamosbluessin. Naamaa pitää tosin pitää aika lähellä valoa ( n.30cm ). Parhaita ostoksia ever! Ainakin aikanaan stockan tavaratalosta löytyi. Silloin maksoi maltaita...
Mutta tämä on ainakin toimiva ja tehokas. Kuulemma näissä on eroja. Muita en ole kokeillut. Tämä on riittänyt :)
täytyypäs tuota katsella, kiitokset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihan ulkoilu auttaa tuohon vaivaan paremmin kuin kirkasvalo lamppu . KOKENUT
mut jos on hommissa heela daagen? kirkkaiman ajan päivästä?

mä kyllä ulkoilen talvellakin säännöllisesti otsalampun kanssa, meillä ei katuvaloja ole
 
Oli tosi hyviä kokemuksia siitä.
Mies käytti sitä paljon silloin kun teki pelkkää yövuoroa ja nukkui kaiken valoisan ajan talvella. Mä kävin kans vuorotyössä ja käytin sitä.
Sitten mä jäin kotiin ja mies lopetti pelkän yövuoron.
Me mytyiin se lamppu ku ei tuntunut olevan tarvetta ja keräs vaan pölyä.

Mutta tykättiin hirveesti, siitä oli hyötyä ja joskus on jopa kaduttanut et myytiin se.
Instrusta ostettiin se silloin joskus vuosia sitten.
 

Yhteistyössä