Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos tanjuska :)

Vatsassa nippailee, ajattelin huomenna testata one stepin testillä. Tiedän et monella huonoja kokemuksia mutta se on kaapissa niin testaan pois :D tänään tosiaan kp 28/30. Jos menkat ei ala niin sunnuntaina testaan pregchekillä. Elän jännittäviä aikoja! Tänään välillä ollut huono olo, mutta mennyt nopeasti ohi. Joka kierrossa ollut erilaisia oireita, joten aina olen varma raskaudesta :D toivon ettei tarvitse taas pettyä.
 
Dpo4 ja tänään nippaili aamun tuosta alamahalta vasemmalta puolelta. Tarkoittaneenko yhtään mitään muuta, kun pierua, en tiedä:LOL: ja pardon my french; vituttaa suoraan sanottuna kun kaikki sikiää ympärillä. Tosin lohdullista on se, että harvalla tärppää ekasta tai tokasta kierrosta. Nyt tuntuu naurettavalta se, että itse ajatteli vaan heti raskautuvansa. Tuntuu myös idiootilta että on syytänyt turhaan rahaa pillereihin koska ei kuitenkaan raskaudu vaikka on ilman.


Onneks paistaa ees aurinko:ROFLMAO:
 
Dpo4 ja tänään nippaili aamun tuosta alamahalta vasemmalta puolelta. Tarkoittaneenko yhtään mitään muuta, kun pierua, en tiedä:LOL: ja pardon my french; vituttaa suoraan sanottuna kun kaikki sikiää ympärillä. Tosin lohdullista on se, että harvalla tärppää ekasta tai tokasta kierrosta. Nyt tuntuu naurettavalta se, että itse ajatteli vaan heti raskautuvansa. Tuntuu myös idiootilta että on syytänyt turhaan rahaa pillereihin koska ei kuitenkaan raskaudu vaikka on ilman.


Onneks paistaa ees aurinko:ROFLMAO:
Arvaappa kuinka paljon mua ärsyttää kun mun lähipiirissä vähän ajan sisällä tullut kolme vahinkoraskautta.... Ja toiset tulleet ekasta kierrosta. Ja kaikki kyselee jatkuvasti että koskas meille tulee toinen lapsi. No hitto mistä minä tiedän. Yritys on kova mutta kun ei tule niin ei tule!! Yksi kaverini tuli vahingossa raskaaksi, pillereiden läpi samaan aikaan kun meillä tärppäsi päälle vuosi sitten. Meillä meni kesken vaikka oltiin haluttu kovin. Kaveri halusi keskeyttää koska ei tahtonut lasta.... No piti kuitenkin mutta valitti koko raskauden. Ja tein siinä sivussa itse aina vaan negatiivisia testejä. :(

Mutta no.. Kai sitä raskautuu kun on sen aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Täällä mieli maassa. Vain negoja ja sanoinkin etten enää testaa. Alavatsakivut pahentuneet kovasti. Viimestään huomenna lääkäriin jos tän päivän selviän viel. Ärsyttää eniten se et emme voi ainakaan kuukauteen ja todennäköisesti kahteen jatkaa yritystä kun klinikka kiinni.
 
Blääh, täällä kans testit näyttää negaa ja la tai su pitäis menkkojen alkas ja tosi vahva tunne on siitä, että alkavat.... Olishan niissä testeissä jo jotain haaleeta haamulaista pitänyt näkyä. Kun ei oikein oo oireitakaan, paitsi mahassa jotain juilintaa, mutta se nyt voi johtua mistä vaan. o_O
 
Onnittelut plussanneille! :) tuntuu että mitään uutta&jännää päivitettävää tänne ei ole. Menkat tulee aika säännöllisesti ja oviksen aikoja tulee hyödynnettyä kalenteri kädessä. Olisikin se aika utopistista että yhtäkkiä naps vaan raskautuisin kun molemmissa on todettu "vikaa" ja ensimmäinen lapsi tuli hoitojen avulla. Raskaustoiveissa harmittaa eniten se että spontaanius (vauvatoiveen suhteen) puuttuu kokonaan ja ihan laskelmoiden pitää miettiä milloin hakeudutaan hoidon piiriin ym. Huoh. Jos jotain positiivista niin viimeisten raskauskilojen hävitys on ollut viimeiset 3 viikkoa täydessä vauhdissa, harmi kun ei vielä puntarissa näy.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Aamulla kun heräsin niin olin silleen vau, nyt on jo dpo 3 enkä mä oo yhtään miettiny tai piinaillu, meneepä nopeesti aika. Illalla kärvistelinkin sitten jo kamalan testauskuumeen kourissa ja yritin metsästää oireita ja ihmettelin et miten mulla VOI vieläkin olla dpo 3, en jaksa enää odottaaaa!!!

Että juu heihei kärsivällisyys ja tervetuloa piinapäivät, teitä onkin odoteltu. :ROFLMAO:
 
Huomenta! Täällä heräsin yöllä ihan hirveeseen mahan viiltelyyn ja menkatkan ne sieltä alkoivat :unsure: no, mutta onneks nyt jo pari päivää ennen kuin odotin ne alkavaksi, ettei tarvinnut pidempään kärvistellä ja jos ovis ehtisi tulla ennen kuin mies lähtee venereissulle.... eli mulle voi päivittää kp 1/28
 
Hei!

Kiitos listapäivityksestä Tanjuska. Muille voi muokkaa kp23/kp26-29 ja dpo8. Eilinen oli lähes oireeton, mutta yöllä rupesi alaselkä ja vatsa kipuilemaan urakalla. Kävin laittamassa siteen, mutta eipä näy menkkoja. Kivut jatkuu ja enemmän selässä, vähän kuin supistelisi. Taitaa tulla vain aikaiset ja kipeät naistenpäivät.

Tsemppiä!
 
Pärähtää tunteisiin ihan just :mad:

Aloittanut oviksen tikuttamisen jo kp 10, hidasta edistymistä ollut, digitaalinen vilkkunut jo neljättä päivää :mad:

Tänä aamuna liuskatesti jo hyvin selkeesti haalistunut ja digi vilkkuu o_O

Mitä helkkaria tää nyssitte on :devil:

Liuskojen mukaan koko ovista ole edes tapahtunut mutta digi pongaa korkean hormoonipitoisuuden o_O

Huoh :(

Muille pitkää pinnaa ja nauttikaa sadepäivästä :rolleyes:
 
Taidanpa minäkin jo valmiiksi liittyä tänne fiilistelemään, kun vauvakuume on alkanut nousemaan huimiin lukemiin ja melkein päivittäin käyn täällä lukemassa teidän juttuja :D
Meillä siis 1,5-vuotias lapsi entuudestaan ja minä kuumeilen toista.. Mies ei vaan vielä ole samoilla linjoilla vaikkakin parin kuukauden takaisesta melko ehdottomasta eistä on tultu jo vähän lähemmäs ja esim hankinnoista mahdolliselle vauvalle on puhuttu yleisesti. Olen jo siihenkin tyytyväinen, edistystä :)
Eli yritys alkaa ehkä (hyvin suuri ehkä) syksyllä, siihen saakka kuumeilen taustalla ja liityn sitten toivottavasti mukaan yrittäviin. Tsemppiä kaikille yritykseen ja plussatuulia:)
Peekaboo2 (31) / 2.lapsi / ya 8-9(?)/2016
 
Huhhu, vihdoin ne alkoi! Voi sitä turvotuksen määrää ja tissien kipua! Eli kierto veny 105 päiväseks. Nyt menossa Kp 3.

Vauva juttu vähä laantui, kun ei jaksa jotenki miettii enää, kun kierto on mikä on :( eli taustalle voi laittaa, palaan mikäli innostus palaa.

Tsemppii muille <3
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Laskeskelin, että nyt ois ehkäpä dpo 9.. Edelleen kuvittelen oireita, painetta alavatsalla, jatkuvaa vessassa ravaamista ja iltaisin iskevää kuvotusta. Mutta toisaalta onnistun keksiin kaikille myös muita selityksiä. Oon jo pari päivää narissu miehelle, etten jaksa enää oottaa että selviää tämän kierron tulos ja sehän ei ymmärrä tämmöstä kärsimättömyyttä tietenkään :D
 
Mä ajattelin olla nyt testaamatta enää tällä viikolla että jäis testejä sitten seuraavaankin kiertoon. Sitäpaitsi mulla on ennenkin testit näyttänyt vasta jotain kp 30 edes haaleaa viivantapasta.
Järkyttävä väsymys ja voimattomuus, sen vois periaatteessa halutessaan tulkita oireeksi mutta sekin on ihan liian aikaisessa. :D On muuten helppoa saada itselleen noita raskausoireita, varsinkin etova olo ja väsy on sellasia jotka varmasti tulee jos oikein yrittää.
Edellisissä raskauksissa alkuraskaudesta muistankin parhaiten just sen järkyttävän väsymyksen, pahoivointikin oli lähinnä sellasta autoellotusta työmatkalla sitten parisen viikkoa plussan jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi
Dpo3 vissiin ja edelleen vaan tulee valkoista limaa, pikkarit märkinä koko ajan :eek: hyii. Kyllä ennen on ollut ihan kuivaa viikon verran oviksesta.. Ehkä se on vasta tulossa mutta nyt olis jo 19/29..Ja mitä ne kunnon kananmunalimat olis ollut aiemmin :confused:
 
Tervetuloa uusille, onnittelut plussista ja haamuista sekä tietenkin kaikille yleisesti tsemppiä tähän jännityksessä elämiseen!

Mulle voi päivittää iäksi 26v, muuten on oikein. Ovulaatiota en taaskaan saanut testeillä kiinni, mutta limoista ja kivuista jos jotain pitää arvailla niin se oli ehkä kp16-17. Huomenna pitää testata koska lauantaina tiedossa juhlat ja sillon aamulla ei ehdi. Dpo olisi ehkä 10-11. Tällä viikolla parina päivänä tuntui alamahassa pientä kipua, mitä en muista ennen olleen, mutta tiedä sitten mistä johtui o_O Valkovuoto on nyt lisääntynyt. Ainiin! Näin toissa yönä unta että menkat alkoi, tulee siis näköjään jo uniinki nämä pohdinnat, mikä ei ole mulle tavallista :LOL: Oli kyllä helpotus huomata sitten aamulla että ei vielä menkkoja näkynyt.
 
Mä voisin periaatteessa jo miettiä testin tekemistä viikonloppuna. :) Nyt menossa kp 22. Jotain pieniä oireita on ollut. Alavatsalla välillä tuntuu ja tisseissä on pari kertaa ollut sellainen tunne kuin maito nousisi. Hajuaisti on myös herkistynyt, mutta lasken sen kyllä sen piikkiin, että nuha on vihdoin helpottanut. :D Testaan viimeistään viikon päästä ellei kuukautiset ala, mutta katotaan maltanko siihen asti. :)
 

Yhteistyössä