Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Wuf:ille ainakin plussasta:). Onnea myös muille jotka ovat plussanneet.

Täällä mennään sekavissa vatsataudin jälkeisissä tunnelmissa.Tänään on kp27 ja dpo13. Sain aamulla pc:n testiin hentoakin hennomman haamun, mutta näitä olen saanut joskus ennenkin ja eivät ole sitten vahvistuneet ja kuukautiset ovat alkaneet rytinällä viikon kuluessa. Odotan siis varmaan juhannuksen yli ennen kuin testaan uudelleen, mikäli tarvitsee.:censored: Nyt kuitenkin nostin varmuuden vuoksi kilpparilääkitystäni. Käyn siis sukulaisten iloksi kierroksilla koko juhannuksen juomatta alkoholia :ROFLMAO:. Mitenhän taas selitän sen etten juo kahvia ja alkoholia:whistle:...

Oireina on vain alavatsanippailua ja ajoittaista heikotusta sekä valkovuotoa ja hajuherkkyyttä:barefoot:. Yritä Tässä nyt pitää pää viileenä:ninja:.

Hyvää ja leppoisaa juhannusta kaikille ja tsemppiä meille yrittäjille :love::)!
 
Kkrisse vai kuka se oli, joka oli syömässä macaa myös? :D Minäkin jätin nyt tässä kierrossa syömättä, kun edeltävä kierto piteni. Plus että en ehkä nyt lomani aikana tarvitse siitä tulevaa "rauhoittavaa oloa". :D Tämä odottavan aika on kyllä pitkä, tulis jo ovis! Tosin ongelmana on että en tiedä ajankohdasta kuin että on parin viikon päästä viikonlopulla, ehkä. (n) oisko nyt ne tikut kun kohta on lomakin ;) työkaverin kanssa on löytynyt nyt paljon yhteistä, ollaan myös tässä asiassa ilmeisesti ns.samassa veneessä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Nyt on kovat piipussa! Varattiin isännän kanssa matka mun ehottomaan ykkösmaahan eli Italiaan. Oikein suunniteltiin että siellä sitten juodaan viiniä oikeen kunnolla. Yritän että nyt kun suunnittelen ja innostun siitä viininlipityksestä niin sit se plussa pamahtaa:LOL::ROFLMAO:
Dpo 10. On kaikki oireet mutta en luota mihinkään. :LOL: odottelen perjantaita. Sillon on pakko testata niin tietää mitä juo juhannuksena: limppaa vai skumppaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Heippa pitkästä aikaa! Onnea ihan hirmuisesti plussanneille, ainakin wuf oli viimeisempien joukossa!

Viimeksi valitin kun mies ei innostunut tästä vauvatouhusta, mutta täällä onkin jo yk 3 menossa:) pian tänne kirjottamisen jälkeen tein päähänpistosta ovistestin, joka olikin sitten positiivinen. On tosi harvinaista että ovuloin ilman lääkkeitä, joten rupesin siitä innostuneena juttelemaan ja "painostamaan" miestä, joka sitten täydeksi yllätykseksi suostui siihen että kolmas beibi saa tulla:) viime kierrossa en saanut ovista kiinni, mutta eilen sain taas viivat ovistikkuun ja on sitä hyödynnetty:)

Joku kyseli "raskautumisvinkkejä"

*greippimehu, yleensä kai sanotaan kp1-ovis, mutta ite oon tässä kierrossa juonut kp7-dpo3, aloitin myöhään kun söin kaapista löytyneitä clomifenejä:oops: ja ajattelin juoda sinne oletettuun kiinnittymiseen asti
*helokkiöljy
*vehnänalkioöljy
*macajauhe
*gelee royale
*punaviini, lisää kohdun verenkiertoa, auttaa kiinnittymisessä?

Tässä muutamat mitkä tuli ekana mieleen, taidettu kaikki mainita aiksemmin:)

Mielialan vaihteluja löytyy täälläkin! Ihan hetkessä muuttuu mieli kannattaako se uusi vauva vai ei. Kahden kanssa on just nyt helppoa, miks haluta kolmas sotkemaan koko kuvio, puhumattakaan sen vaikutuksesta mm. asunnon löytämisen vaikeuteen:oops:

Tää odottelu on ihan hirveetä, millään ei malttais oottaa miten käy:confused:

Täällä siis yk3 kp17/n.32 dpo0
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Kyllä ihminen voi olla tyhmä ja malttamaton (n) tänään piti testata (dpo8) pregchekillä ja yllärinä haamu? veikkaan kyllä viivanpaikkaa mutta tuli niin nopeasti näkyviin että pieni toivonkipinä heräs:p tilasin siis raskauskeijulta testejä ja toivon niiden tulevan parin päivän sisällä. Huomenna mennään tosin kauppaan että vois hyllyt tyhjentää testeistä :ROFLMAO:

Menkkamaiset krampit vaan lisääntynyt ja alavatsan vihlonta/pistely. Varmaan jännityksestä :D tai ovis on ollut aiemmin ja menkat alkamassa.
 
Täällä rasvapatin poistosta selvinneenä odotellaan että kaksi viikkoa kuluis nopeesti! :) Ovis siis pongattu sekä tikuista, limoista että muista oireista ja laivaa lastattu 3 kertaa :D
Eli mulle voi päivittää kp16/28 dpo2 yk2.
Kovasti täällä on jo suunniteltu hankintoja ja käyty vähän ohimennen koeajamassa vaunuja... ja tarttuihin se kirppikseltäkin vauvan riippukeinukin mukaan :D

Meinas toi laivan lastus vaan hankaloitua minun takaraivolla olevien 8 tikin (maanantaina leikattu rasvapatti) ja miehen paketissa olevan jalan takia, mutta ei annettu sen häiritä meidän akropaattisia treenejä! :)

Ihana Juhannusta kaikille <3 itse saan helposti oltua juomatta skumppaa kun muutoinkin olen ollut juomatta mökillä jos on ollut lapsia, että edes joku on ajokunnossa jos joku haaveri sattuu... voin helposti perustaa juomattomuuteni siihen! :D vaikka toki tekis mieli jo kaikille huutaa että "meillä onkin laivalastattu vauvasiemenillä!" <3 kaveri just kertoi eilen plussanneensa - toivottavasti pääsisin hänen kanssaan mammailemaan <3

:love:
 
Heippa pitkästä aikaa! Onnea ihan hirmuisesti plussanneille, ainakin wuf oli viimeisempien joukossa!

Viimeksi valitin kun mies ei innostunut tästä vauvatouhusta, mutta täällä onkin jo yk 3 menossa:) pian tänne kirjottamisen jälkeen tein päähänpistosta ovistestin, joka olikin sitten positiivinen. On tosi harvinaista että ovuloin ilman lääkkeitä, joten rupesin siitä innostuneena juttelemaan ja "painostamaan" miestä, joka sitten täydeksi yllätykseksi suostui siihen että kolmas beibi saa tulla:) viime kierrossa en saanut ovista kiinni, mutta eilen sain taas viivat ovistikkuun ja on sitä hyödynnetty:)

Joku kyseli "raskautumisvinkkejä"

*greippimehu, yleensä kai sanotaan kp1-ovis, mutta ite oon tässä kierrossa juonut kp7-dpo3, aloitin myöhään kun söin kaapista löytyneitä clomifenejä:oops: ja ajattelin juoda sinne oletettuun kiinnittymiseen asti
*helokkiöljy
*vehnänalkioöljy
*macajauhe
*gelee royale
*punaviini, lisää kohdun verenkiertoa, auttaa kiinnittymisessä?

Tässä muutamat mitkä tuli ekana mieleen, taidettu kaikki mainita aiksemmin:)

Mielialan vaihteluja löytyy täälläkin! Ihan hetkessä muuttuu mieli kannattaako se uusi vauva vai ei. Kahden kanssa on just nyt helppoa, miks haluta kolmas sotkemaan koko kuvio, puhumattakaan sen vaikutuksesta mm. asunnon löytämisen vaikeuteen:oops:

Tää odottelu on ihan hirveetä, millään ei malttais oottaa miten käy:confused:

Täällä siis yk3 kp17/n.32 dpo0
Tiedän tunteen, täällä dpo 2 ja meinaa järki lähtee :confused::geek::ROFLMAO::eek: jokaista pierua analysoin, päivät menee siinä vallan sekavissa merkeissä :whistle::D

Tsemppiä :love:
 
Täällä rasvapatin poistosta selvinneenä odotellaan että kaksi viikkoa kuluis nopeesti! :) Ovis siis pongattu sekä tikuista, limoista että muista oireista ja laivaa lastattu 3 kertaa :D
Eli mulle voi päivittää kp16/28 dpo2 yk2.
Kovasti täällä on jo suunniteltu hankintoja ja käyty vähän ohimennen koeajamassa vaunuja... ja tarttuihin se kirppikseltäkin vauvan riippukeinukin mukaan :D

Meinas toi laivan lastus vaan hankaloitua minun takaraivolla olevien 8 tikin (maanantaina leikattu rasvapatti) ja miehen paketissa olevan jalan takia, mutta ei annettu sen häiritä meidän akropaattisia treenejä! :)

Ihana Juhannusta kaikille <3 itse saan helposti oltua juomatta skumppaa kun muutoinkin olen ollut juomatta mökillä jos on ollut lapsia, että edes joku on ajokunnossa jos joku haaveri sattuu... voin helposti perustaa juomattomuuteni siihen! :D vaikka toki tekis mieli jo kaikille huutaa että "meillä onkin laivalastattu vauvasiemenillä!" <3 kaveri just kertoi eilen plussanneensa - toivottavasti pääsisin hänen kanssaan mammailemaan <3

:love:
Samoissa mennään :rolleyes:
Peukku pystyssä :love:
 
Täällä reissusta selvitty, ovista ei testien mukaan tullut ellei sitten kp18 jälkeen mitä en usko. Nyt kp25. Olo aika lannistunut jälleen. Mies ei ymmärrä yhtään tätä tunteiden vuorottelua ja se vain pahentaa tietty omaa oloaa.
Kaikkea ei nyt jaksa lukea mutta onnittelut plussanneille ja tsemppiä kovasti muille!
 
Meillä aika varattu tiistaille folliikkeliultraan uudelle klinikalle. Jee mutta tämä klinikka on koko vuodesta kolme päivää kiinni viikonloppujen lisäksi ja voiko oikeasti olla mahdollista et ne päivät osuu just mun oletetun oviksen kohdalle. Nyt toivotaan et jollain ihmeellä ei osu tai sit saadaan jarrupiikki tai irrotuspiikki folliikkelin koon mukaan. Ei voi ol näin huono tuuri.

Ihanaa et tämä ryhmä on olemassa niin voi käydä vuodattaa ja lukemas teidän muiden kuulumisia niin ei itse tunne itseään ainoaksi maailmassa joka vain odottaa ja tulee hulluksi. Tää on vaan koukuttavaa ja millään ei osaa olla poissakaan. No huomenna puolison ja siskon perheen kanssa lähetään mökille niin muuta ajateltavaa loppuviikkoon.

Mukavaa juhannusta kaikille!!!!
 
Just meinasinki tulla kysymään ootko jo keksiny oireita itelles kun samoilla päivillä mennään :D Mä oon malttamattomana tehny jo kaks negatestiäkin ja nyt yritän epätoivosesti pysyä kaukana tikuista torstaihin asti :ROFLMAO: Tissit on ihan järkyttävän kipeet mutta se alko jo melkeen heti oviksen jälkeen että ei sekään varmaan oire mistään. Yleensä raskautuneet sanoo aina että plussakierrossa tuli paljon enemmän valkkaria mutta meitsi on ainakin kuiva kun hiekkapaperi että eipä taida olla vauvaa matkassa tälläkään kertaa.
Minä koitan pysyä tikuista kaukana nyt vielä muutaman päivän, negaa ne näyttäisivät kuitenkin. Alkuun ajattelin, että testaan lauantaina, mutta nyt perjantai jo vähän houkuttaisi. Mieskin olisi silloin aamulla kotona. Ihme homma, miten sitä ei vaan malta odottaa muutamaa päivää, että ne menkat olisivat kunnolla myöhässä. Silloin saattaisi tulla selkeämpi tuloskin testeihin, eikä tarvitsisi käännellä ja väännellä sitä ja tihrustaa eri valaistuksissa :D

Minulla on vähän samat fiilikset kun @keijupölyä , väsyttää niin vietävästi. Tosin, viikonloppuna oltiin humputtelemassa ja koko viikonloppuna nukuin yhteensä sen 8h, joten ihmekkös tuo. Vaikka kovin mielellään senkin laittaisi raskausoireiden piikkiin :whistle:

Toivottavasti klinikan vaihto tuo toivotun tuloksen @Nachsal ja puolisolle. Ihan näin uteliaisuuttani, miten tuossa teidän tilanteessa kulut menevät, maksatteko kaiken omasta pussista vai saako siihen jotakin tukia? Jos kaikki menee omasta kukkarosta, niin ihan kovin montaa hoitokertaa ei varmaan haluaisi käydä läpi :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuusis82
Täällä on jotenkin iskeny kaaliin, että meille saa vauva tulla. Se ajatus on tietty ollu koko aika mutta nyt se on jotenkin entistä todempi.

Päällä kaikki tutut oireet oviksen jälkeen. Eli turvottaa, muutamat finnit sekä nälkä nälkä nälkä. Aaaarghh. En halua enää hukkakiertoja. :cry:

Oonko mie jotenkin hullu tai aivoton, kun mulla ei yhtään ees mietitytä jaksaminen tai pärjääminen neljännen lapsen kanssa? Mulla on vaan semmonen seesteinen olo. Ehkä se on siks, että aavistelen ettei meille sitä neljättä tulekaan..? :oops: Miksi tämä lapsien tekeminen ei voi olla helpompaa.

Greippimehua ostettu valmiiksi. Samaten ajattelin lyyä sisarusrattaat myyntiin. Ihan vaan siks jos se plussa sitte tulis. :D

Lapset täällä sairastelee taas. Jospa ite säästys. Särkylääkkeitä en aio ottaa vaikka pää ois kainalossa, ettei mikään häiritsis mun kroppaa! Ai miten niin oon iha sekasin tästä vauvakuumeesta.
 
Olen ottanut lomaa kuumeilusta ja palstasta myös. Paljon onnea plussanneille ja toivotaan todella plussa-aaltoa juhannukselle vielä plussaa odottaville.

ON: YK3, KP23/25?. Tässä kierrossa olin taas huomaavinani ovulaation, jännä nähdä bongaanko jatkossakin sen vain joka toinen kuukausi ja mitä se tarkoittaa sitten... Juhannukselle sitten odotellaan vuotoa tai plussia testiin? ;)
 
Helou pitkästä aikaa kaikille ja onnea plussanneille :love: Tänne onkin tullut paljon uusia silläaikaa kun täällä on vietetty hiljaiseloa.
Täällä ei ole vieläkään tärpännyt mutta eilen ovis bongattu ja tikuteltu aika vahva plussa ja toissapäivänä peittoja heiluteltu niin josko tästä kierrosta :)(y) Tällä hetkellä pitäis olla varmaan jotain kp 15-17/jotain en tarkkaan tiedä sanoa kun en muista koska viime menkat alkoivat :alien:
Vähän päälle viikko on kesälomaa vietelty ja juhannuksena olis tarkoitus suunnata miehen vanhempien mökille, jos pitää sääennusteet paikkaansa niin ehkä sitä uskaltautuu talviturkin heittämään (y)
 
Onko kellään kokemuksia terolutista?

Tänään kp50(?) ja kävin gynen pakeilla, kehoitti ottamaan terolutit käyttöön. Toiveikkaana, että nyt alkais kroppa pelittää... :rolleyes:
Mulla nytkin käytössä, tosin tiputtelun takia eikä ylipitkän kierron. Kerran oon myös pois jääneet menkat niillä käynnistäny. Kyllä ne hommansa hoitaa mutta ainakin mulla aiheuttaa järkyttävät tissikivut :confused: Ovulaatiota ne ei aiheuta että jos ei ovuloi (ylipitkissä kierroissa usein ovis jää pois) niin niistä ei ainakaan raskautumisen kannalta oo hyötyä.

Täällä alko tuhruttelu, menkkoja odotellaan kahden päivän sisään :cry: koko ajan vaan lähenee päivä kun yritystä on vuosi täynnä, mä niin toivoin ettei jouduttais sinne asti.(n)
 
Saako tuijottaa vaan omaa napaa ja narista :mad: olin niin tyytyväinen maanantaina kun vuoto alko, et saan tänään alottaa letrot ja oletettavasti ehditään oviskin hyödyntää ennen perhelomaa mutta eipä se mennyt niinku strömsössä. Vuoto lopahti taas alkuunsa ja rusehtavaa vaan tuhruttanu sen jälkeen eli eipä auta ko ootella kunnon vuotoa alkavaksi ja alottaa letrot vasta sit. Ongelmana vaan on tosiaan tuleva reissu ja sen ajalle todennäköisesti osuva ovis..

Kyllä jaksaa ihmetyttää, että miten tämä lisääntyminen voikin vastustaa niin paljon (n) no, kyllä nämä murheet sitten unohtaa kun vihdoin tärppää :)
 
Taustailijalistalle voi mun kohdalle päivittää yk8 ja iäksi 30. Melkein jo ehdin toivoa, mutta sieltä ne hanat kuitenkin taas aukesi. :unsure:

Edelleen käyn täällä lukemassa kuulumisia suhteellisen säännöllisesti. Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille! :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska

Yhteistyössä