Toiveena vauva 2017-2018

Mä olen syönyt Royal Geleetä nyt kohta 2 kiertoa. Eka kierrossa aloitin kp1 ja mulla oli ihan sama juttu! Menkat kestää mulla aina tasan kolme päivää, jonka jälkeen vuoto loppuu kuin seinään... paitsi ekassa gelee kierrossa. Vuoto kesti siinä 4 päivää ja tollaista pyyhittäessä ruskeaa tiputtelua jatkui sen jälkeen varmaan reilun viikon. Ja mulla ei siis normaalisti KOSKAAN ole mitään välivuotoa tai tiputtelua. Loppukierrosta ei enää ollut tota, jatkoin ihan normaalisti pillereiden popsimista. Nyt tässä toisessa gelee kierrossa ei samanlaista ole ollut. Menkatkin oli taas sen normaalin 3 päivää. En tiedä mitä lie...?
Okei! Kiitos kun vastasit @MamaBlue :) tosi tosi samanlainen tilanne ja oireilu kun sulla, eli nimenomaan EI KOSKAAN oo ollut tiputtelua/välivuotoa. Eli oletan ja toivon että tää loppuu pian, ja että kyseessä on ehkä joku hormonaalinen juttu eli niin että Royal Geleethän tekee tarvittavia muutoksia siellä sisällä ;)
 
Okei! Kiitos kun vastasit @MamaBlue :) tosi tosi samanlainen tilanne ja oireilu kun sulla, eli nimenomaan EI KOSKAAN oo ollut tiputtelua/välivuotoa. Eli oletan ja toivon että tää loppuu pian, ja että kyseessä on ehkä joku hormonaalinen juttu eli niin että Royal Geleethän tekee tarvittavia muutoksia siellä sisällä ;)
Joo, kyllä mullakin on vahva usko ja luotto siihen, että se on vaan jotain positiivista muutosta siellä sisuksissa tehnyt. Totaalityhjennys! ;) Varsinkin kun nyt toka kiekalla ei ole sitä ollut ollenkaan. Tsemppiä hurjasti ja toivotaan plussia! :love:
 
Joo, kyllä mullakin on vahva usko ja luotto siihen, että se on vaan jotain positiivista muutosta siellä sisuksissa tehnyt. Totaalityhjennys! ;) Varsinkin kun nyt toka kiekalla ei ole sitä ollut ollenkaan. Tsemppiä hurjasti ja toivotaan plussia! :love:
Niimpä! :):LOL: Ens viikolla loppuviikosta pitäis olla ovis (joka on kans ollut aika hyvin ajallaan edelliset kierrot), niin sitä jännäilemään nyt taas, että miltä näyttää näiden geleeiden avustamana :LOL:

Tsemppiä kans sulle, ja tuu kertoilee lopputulos tästä kierrosta :love: mikäs tilsu sulla on tän kierron kanssa?
 
Niimpä! :):LOL: Ens viikolla loppuviikosta pitäis olla ovis (joka on kans ollut aika hyvin ajallaan edelliset kierrot), niin sitä jännäilemään nyt taas, että miltä näyttää näiden geleeiden avustamana :LOL:

Tsemppiä kans sulle, ja tuu kertoilee lopputulos tästä kierrosta :love: mikäs tilsu sulla on tän kierron kanssa?
Kiitos! :love: Mulla menossa dpo4. Selkee ovisplussa testiin viime perjantaina ja talletukset osui hyvin kohdalleen. Ei oikein mitään tuntemuksia... normaalit oviksen jälkeiset jomotukset vaan. Ihan positiivisella fiiliksellä... toivottavasti ei tarvitse taas pettyä. Ens viikon lauantaina testaan, jos ei ole menkat alkanu. :)
 
Täällä ilmoittautuu uusi yrittäjä. 35 täytin juuri, 6 vuotias lapsi on ennestään ja nyt päätettiin alkaa yrittää toista. Aina on molemmat haluttu toista lasta, mutta nyt vasta elämäntilanne on järkevöitynyt ja rauhoittunut ja asuinpaikka vakio, että voimme antaa kakkosen tulla, jos tulee. Minulla myös unohtunut ensimmäisen raskauden asiat, joten melkein kuin esikoista yrittäisi. Jännittää, pelottaa ja toivotuttaa. Ensimmäinen yrityskierto siis vasta menossa. Edellinen raskaus alkoi onnekkaasti heti ekasta kierrosta, mutta nyt on ikää 7 vuotta enemmän ja kesällä otetun papan yhteydessä tehty ultraus paljasti, että olisi kunnon endo. Tämä lääkärihän jo pelotteli, että tuskin raskaaksi tulen, kun ikääkin on jo näin paljon, tuota järkytystä edelleen sulatellen. Siis vanhalla ultralla tutki tai hutki. Pari vuotta sitten tutkittiin kierukan vaihdon yhteydessä ja silloin toinen gyne katsoi että toisessa munasarjassa muutama pieni hyvälaatuinen kysta. Näiden koot (molemmilla kerroilla mitattu) täsmäsivät, joten toivon, että olisivat noita hyvälaatusia kystia vaan, koska tämä kesäinen gyne vaikutti vähän oudolta kaikkineen :(. Mutta koitetaan tässä miehen kanssa ottaa ilman paineita ja nauttia tästä yritysvaiheesta, jos meille suotaisiinkin molempien kovasti haluama pikkuinen.
 
Paljon tullut uusi kun olen tämän kierron ollut sivussa ja en ole käynyt ees lukemassa. Nyt onneksi kierto lopuillaan. Kävin kilpirauhas tutkimuksissa ja niistä odottelen tuloksia parin viikon päähän. Viikon päästä viimestään pitäisi kierto alkaa, joten sitä odotellessa.

Jotenkin itselle tullut epätoivo jo etten ikinä raskaudu. Ikinä kun en näin pitkään ole joutunut yrittää. No toiveet korkealle ensi kiertoon... kai.

anteeksi omanapaisuuteni. alan lukemaan tiedän muiden viestejä.
 
Kiitos! :love: Mulla menossa dpo4. Selkee ovisplussa testiin viime perjantaina ja talletukset osui hyvin kohdalleen. Ei oikein mitään tuntemuksia... normaalit oviksen jälkeiset jomotukset vaan. Ihan positiivisella fiiliksellä... toivottavasti ei tarvitse taas pettyä. Ens viikon lauantaina testaan, jos ei ole menkat alkanu. :)
Okeii! :) Mutta lähtökohta on nyt hyvä! Pidetään peukkuja ja toivotan pitkää pinnaa sull vikalle piinaviikolle ;) toivottavasti saat plussata tällä kierrolla :love:
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue
Ilmoittaudun piinapäiville eli kp15 ja DPO 3. On tämä kyllä yhdensortin tiedettä tämä vauvan teko. Aloin tikuttamaan ovista kp9 (viimeksi sijoittui kp11) ja ovisplussa pärähti kp12, kuitenkin viivat pysyivät vahvoina vielä kp13 ja kp14 ensimmäistä kertaa ikinä! Yleensä jos saan edes oviksen napattua niin viivat pilkahtavat tasan yhtenä iltana (ei siis samana päivänä testatessani 2 x päivässä eikä enää seuraavana) ja muuten korkeintaan haamua jos mitään. Lisäksi lämmöt nousivat tavallista vähemmän oletetun oviksen jälkeen, mikä sai epäilemään ovuloinko sittenkään vielä (yleensä normaalista poiketen ovuloin aina samana päivänä kun testi antaa plussan lämpöjen pompsahtaessa seuraavana aamuna). Tämä oli tärkeä tieto sinällään koska ukkorukka on tehnyt ympäripyöreitä päiviä töissä ja peiton heilutellu ovista varten on ollut työn ja tuskan takana, toivotaan että se vielä palkittaisiin loppukierrosta :D Greippi jäi pois tässä kierrossa kun unohdin ostaa ja se näkyi kyllä limoissa, tasaisen kosteaa oli kautta hedelmällisen ajan mutta ei tavaraa "tutkittavaksi" asti. Onneksi konstit on monet ja kohdunkaula kertoi kyllä selvästi eilen että ovis on jo ohi. Tänä aamuna myös lämmöt nousivat entisestään ja FF:kin oikealle paikalle oviksen arvaili , joten en heittäisi tuota arviota kuin korkeintaan päivällä. Hyödynnettyä tuli nonetheless :)

Tajusin eilen, että tässä on nyt yli puoli vuotta yritystä takana. :( Haikeana muistelin kuinka sitä kesällä laivareissulla pohdittiin uskaltaako sitä naukkailla graavilohta ja viiniä, jos onni potkaisisi :unsure: Yritys on toisaalta kiihtynyt matkan varrella (viimeiset kuukaudet vasta yrittämällä yritetty pitkin ovisaikaa niin että olen miehelle tärppipäivät kertonut) ja toisaalta taas asenne rentoutunut juurikin ravinnon suhteen, alunperin esimerkiksi jätin kofeiinin ja alkoholin kokonaan pois mutta nyt tulee käytettyä ihan normaalisti. Eli silloin tällöin viinilasillinen (mielellään se punkku loppukierrosta :D) ja kahvia 2-3 kupillista päivässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Oon kans miettinyt että ottaisin kaikki vippaskonstit pikkuhiljaa käyttöön. Viime yönä aukes hanat ihan kunnolla ja tunnin ajan itkin ja huusin kivusta ennen särkylääkkeen tehoa, näköjään letrot vetää menkkakivut ihan uuteen potenssiin.. Mitenhän se gyne ajatteli että pärjään tupla-annoksella :S

Huomenna jatkuu letroilut ja pitkin hampain tuplaan annoksen ja katsellaan pimahtaako vintti ;) Royal geleet tilattu, ihan lifestä tulee jotta saan nopeasti - seuraavan satsin tilaan kyllä vahvempia iherbistä. Mieskin lupasi niitä alkaa syömään.

Oon miettinyt josko vähentäisin kahvin max 2-3 kuppiin päivässä, muut kofeiinit nollaan, alko nollaan (nytkin olen ottanut ihan minimaalisesti 1-2 annosta joskus) vaikka mieliala kehottaa vetämään perseet. Greippimehua en taida tähän kiertoon jaksaa käydä hakemassa, niitä saa täältä vain yhdestä kaupasta joka on keskustassa. Meillä mies meinasi ensin lopettaa tupakoinnin, mutta lopetusyritys tyssäsi mutta kuulema nytten taas polttelee paljon vähemmän ovikseen saakka. Harmittaa vähän kun hän ei oikein sisäistä miksi minä pyydän häntä vähentämään polttamista/alkoa "kun muutkin onnistuu hyvin vaikka räkäkännissä", joo..

Kyllä tää taas vaan laittaa miettimään mikä järki tässäkin on. Ja entistä enempi kauhistuttaa se peikko mielen perukoilla jos nämä lääkkeet ei riitäkkään avuksi vaan täytyy lähteä "järeämpiin" hoitoihin.. Ne on meille sijainnin/töiden/aikataulujen puolesta jo hankalia ja oon henkisesti tosi loppu tilanteeseen jo nykyiselläänkin :( Kumpa pääsis vaan juttelemaan tunniksi tai pariksi jonkun asiantuntijan kanssa.
 
Hehee mä taidan olla vähän säälittävä mutta nappasin FF:n lämpökäyrältä kaksi epämääräisen näköistä mittaustulosta pois niin se tarjoili sinne mulle epävarmaa ovista ja sen mukaan nyt olis dpo 9 menossa. Oikeasti nuo lämmöt on kyllä niin alhaalla että tuskin pitää paikkaansa mutta olo on niin kummallinen ja turvonnut että haluan pitää kiinni siitä ajatuksesta että olisin muka ovuloinut ja että olis jotain odotettavaa tässäkin kierrossa.
Maha oli illalla niin pinkeän kipeä ettei voinut edes petipuuhia harrastaa, en sitten tiedä voisko johtua siitä että munikset koitti kasvattaa munasolua mutta se ei päässyt irtoamaan. En tiedä. Menis nyt tämä loppukierto vaan nopeasti.
 



20.10.2016

★ -tanjuska (22) | kp 125/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Nonsk | kp 11/35 | 1. lapsi | yk 12

★ Juliet86 (30) | kp 28/28-30 | 2.lapsi | yk 12

★ marrasmai (34) | kp 60/25-37 | 1. lapsi | yk 11

★ -dino- (24) | kp 5/25-30 | 1.lapsi | yk 16


★ Hantta81 (35) | kp 42/26-28 | 4.lapsi | ya -14

★ diadora (28) | kp 12/? | 2.lapsi | ya 4/-16


★ Minzku90 (26) | kp 25/26-34 | 1.lapsi | tjot 6


★ Nachsal (33) | kp 4/25-36 | 4.lapsi | yk 5


★ Lyllis | kp 24/31-51 | 3.lapsi | ya -14


Orchidea81 | kp 29/30 | 3.lapsi | yk 5

★ kunnon kinttaat (30) | kp 4/28-30 | 2.lapsi | ya -15

felessa (30) | kp 5/29 | 2.lapsi | yk 4

Reirei85 (30) | kp 6/28-30 | yk 5

Bea.S (33) | kp 24/24 | 3.lapsi | yk 4

Idjunn (27) | kp 22/27-28 | yk 8

★ Karkki95 | kp 20/28 | 1.lapsi | ya 4/-15

Miina- (28) kp 21/27 | 3. lapsi | ya 8/-16


haaveilija-31 (31) | kp 26/? | 3. lapsi | ya 12/-12

Rivaa (31) | kp 21/25 | 2. lapsi | yk 2

Minguliini | kp 53/32-35 | 1.lapsi | yk 3

★ susanmaaria | kp ?/? | 3.lapsi | ya 7/-15

iitata (19) | kp 9/? | 1.lapsi | ya 8/-14

vavec | kp ?/? | 3.lapsi | yk

Susu90 | kp 60/? | ya 8/-15

saraheinä | kp 35/30-31 | 5.lapsi | yk 1

★ Bertta83 | kp 14/23-28 | 4.lapsi | yk 3

Sokeripala | kp 7/34 | 3.lapsi | yk 2

Lumi87 (29) | kp 21/? | 2.lapsi | yk 5

mincha | kp ?/? | 3.lapsi | ya 9/-16

Hensku-96 (20) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-16

annikata (26) | kp 15/? | yk 5

Rosmariini86 | kp ?/? | 3.lapsi | yk 1

Millatus | kp 44/30-31 | 3.lapsi

kka (25) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 10/-16


★ Fatima82 | kp 26/30 | 3.lapsi | yk 3

Sofia90 (26) | kp 26/28 | 1.lapsi | yk 1

FreeZone81 (35) | kp 23/29-31 | 2.lapsi | yk 1

★ Puff☆ | kp 5/27 | yk 6

Jshanti88 (28) | kp 18/25-29 | 2.lapsi | yk 1



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)



 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


Kuulis (25) | 1.lapsi | ya 9-10/-16

lilliputin | ya 11/-16

Mijau | 3.lapsi | ya 9-12/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Idina | 4.lapsi | ya -17

pumpulipallero | 2.lapsi | ya -18





Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2

Hemmpsu (24) | 1.lapsi | ya-15

Yuna (25) | 1.lapsi | ya 9/-15

 
Viimeksi muokattu:
Plussanneet

lokakuu 2015
pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♥ poika syntynyt 19.7.-16

Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7.-16


marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2


joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15


tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)


helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15


huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16


toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16
Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2


kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3
Leijona_mamma (29) | 3.lapsi | yk 3


heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3
sarahiii (21) | 1.lapsi | yk 6
Akkuporakone (34) | 3.lapsi | yk 4
avantasia (29) | 4.lapsi | yk 3

elokuu 2016
mippis | 3.lapsi | yk 4
Isabellaella (32) | 2.lapsi | yk 6
elanor85 (30) | 2.lapsi | yk 3
muurukka (25) | 1.lapsi | yk 1
Lumirinsessa (20) | 1.lapsi | ya 1/-16
fabula (30) | 1.lapsi | ya 1/-16
Maya123 | 1.lapsi | yk 1
keijupölyä (24) | 1.lapsi | yk 7
Sara G (31) | 4. lapsi | ya 7/-16


syyskuu 2016
Eevee | 3.lapsi | yk 2
Evelin2 (36) | 2.lapsi | yk 2
Leenulainen | 2.lapsi | yk 2
Maria82 | 3.lapsi | yk 6-7
Qia (28) | 1.lapsi | ya 5/-16
mama? (24) | 1.lapsi | ya -13
Kirsikka90 (26) | 2.lapsi | yk 2
Spukka (24) | 1.lapsi | ya 4/-14
Taikapapu (33) | 3. lapsi | yk 7
Liinu_ (30) | 1.lapsi | yk 3
Palliton | 4.lapsi | yk 8

lokakuu 2016
nobelius (25) | 2.lapsi | yk 2
Armadillo | yk 6
teris (36) | 3.lapsi | yk 5
Tiituu (33) | 2.lapsi

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijat

20.10

Sofia90 dpo 12-13
Idjunn dpo 10
Orchidea81 dpo 9
Karkki95 dpo 5

Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Ei vitsit täällä on kyllä mahtavia taitureita,alan ammattilaisia kun itse sisätutkimuksilla kiertonsa kulun tietää...ei mitään hajua nypyköistä,kohdunkaluista,seinien paksuuksista :O anteeks ei oo tarkotus pahoittaa kenenkään mieltä mutta melkosta tietämystä!

Omassa navassa ei mitään ihmeellisempää...en haluu laittaa piinalistalle itteeni...ens viikolla alkaa testailut :D näin mä yritän muka rentoutua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Moikka taas kaikille täällä jäätävät piinapäivät käynnissä, Täällä siis kp 19/28 Dpo 5-6. Tiiän että tässä ei oo mitään järkeä, mutta oon testimielessä silti tikuttanu joka päivä yhden ovisliuskan ja liuska näyttää tänään hailakan punaista viivaa, mistä tää johtuu? Heti oviksen jälkeisenä päivänä liuska näytti ihan puhtaan negan ja nyt 5 päivää myöhemmin taas punertavaa viivaa? WHY? voisko joku valaista asiaa..
 

Attachments

Nopea oman tilanteen päivitys: tänään ois vasta pitäny uuden kierron alkaa mut koska oon saanu niitä haaleita viivoja niin en malttanut olla ostamatta digitestiä ja se näytti raskaana 1-2 vkoa. Nyt sit vasta jännittääkin et miten täs käy ja mietin et pitäiskö vielä sit jossain vaiheessa testata uudelleen et nouseeko vkot vai pitäisikö liuskatesteillä tarkastella et vahvistuuko viiva...
 
Moikka! Oon pitänyt alkukierton hiljaiseloa mutta nyt alkaa taas pyörimään tää asia mielessä. :ROFLMAO:

Kp14 menossa ja tänään alkuillasta alle 2h pidätyksellä tuli ovisplussa. Toka kerta yli puolen vuoden aikana, jes. Tällä kertaa hyvää lupaa se ettei ainakaan vielä ole menkkoja enteilevää tissikipua, joten josko tässä kierrossa pääsisi pidemmälle ennen menkkoja (viime kierrossa alkoi dpo5). Sen verran jännittää että pidän gyneä varalla varattuna, siirrän aikaa eteenpäin fiiliksen mukaan. No tänään on myös miehen kanssa hommailtu, joten peukut pystyyn!

Listoille voisin liittyä listoille
Lumi87 (29v) 2. lapsi yk5
 

Attachments

Ei vitsit täällä on kyllä mahtavia taitureita,alan ammattilaisia kun itse sisätutkimuksilla kiertonsa kulun tietää...ei mitään hajua nypyköistä,kohdunkaluista,seinien paksuuksista :O anteeks ei oo tarkotus pahoittaa kenenkään mieltä mutta melkosta tietämystä!

Omassa navassa ei mitään ihmeellisempää...en haluu laittaa piinalistalle itteeni...ens viikolla alkaa testailut :D näin mä yritän muka rentoutua :D
En mäkään kohdunnapukan perusteella osaa kierron kulusta oikein mitään päätellä kun en ole sitä koskaan kunnolla seurannut. Mutta ei mun mielestä siinä ole mitään kummallista että nainen oman kiertonsa ja kroppansa tuntee jos sen kanssa on kuitenkin jokusen vuosikymmenen jo elänyt. Jonkun verran oman kroppansa tuntemusta jokaisella pitäisikin olla. Mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän, ei ole ollenkaan huono ajatus seurailla omaa kehoaan ja sen toistuvia toimintoja.
Olis hyvä jos tätä opetettas nuorille tytöille vaikka terveystiedon tunnilla vähän eikä vaan höpötettäis raskauksista ja taudeista.
Hih, tuli vähän pitkästi mutta olen monesti miettinyt miten huonosti jotkut rekisteröi oman kehonsa toimintoja. Vaikka ei tämmönen neuroottinen joka krampin kyttäilykään kyllä mitenkään terveeltä tunnu ettei sen puoleen..! :LOL::ninja:
(mä niin tykkään tuosta huppupäisestä "they killed Kenny-hymiöstä!)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Ei vitsit täällä on kyllä mahtavia taitureita,alan ammattilaisia kun itse sisätutkimuksilla kiertonsa kulun tietää...ei mitään hajua nypyköistä,kohdunkaluista,seinien paksuuksista :O anteeks ei oo tarkotus pahoittaa kenenkään mieltä mutta melkosta tietämystä!

Omassa navassa ei mitään ihmeellisempää...en haluu laittaa piinalistalle itteeni...ens viikolla alkaa testailut :D näin mä yritän muka rentoutua :D
Tähän ei tarvi kuin googlen, aikaa ja vähän seikkailumieltä ;) Kun tietää mitä etsiä (kohdunnapukan "tuntumaa", korkeutta sekä onko avoinna vai sulki) ja jaksaa pitkin kiertoa itseään ronklata niin alkaa tutustumaan omaan kehoonsa ja tunnistamaan eri vaiheita. Itse en uskalla sanoa milloin omani on auki tai kiinni ja korkeudenkin suhteen se tuntuu olevan aina juuri ja juuri keskisormen ulottuvilla kyykyssä, eli korkealla. Mutta tuo tuntuma on sellainen jonka opin hyvin nopeasti: oviksen aikaan tuntee pelkkää pehmeää "muhjua" kun taas muuna aikana siellä on selkeä kova nypykkä, joka tuntuu kuin nenänpäätä tökkisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S
Tähän ei tarvi kuin googlen, aikaa ja vähän seikkailumieltä ;) Kun tietää mitä etsiä (kohdunnapukan "tuntumaa", korkeutta sekä onko avoinna vai sulki) ja jaksaa pitkin kiertoa itseään ronklata niin alkaa tutustumaan omaan kehoonsa ja tunnistamaan eri vaiheita. Itse en uskalla sanoa milloin omani on auki tai kiinni ja korkeudenkin suhteen se tuntuu olevan aina juuri ja juuri keskisormen ulottuvilla kyykyssä, eli korkealla. Mutta tuo tuntuma on sellainen jonka opin hyvin nopeasti: oviksen aikaan tuntee pelkkää pehmeää "muhjua" kun taas muuna aikana siellä on selkeä kova nypykkä, joka tuntuu kuin nenänpäätä tökkisi.
Tuon tuntuman etsimisen voisin kyllä ottaa tähän oviksen etsimisen oheistuotteeksi. Sen normiolemuksen kuitenkin tiedän, siis tämän nenäolomuodon. Onko se "muhju vähän niinku puolimätä omena vai millanen?
 
Onko se "muhju vähän niinku puolimätä omena vai millanen?
Liekkö väsymystä mutta hörähdin kyllä tälle :D

Viimeyönä sekä minä että mies ollaa nähty vauvaunta. Miehen unessa oltii ekassa ultrassa, mun unessa oltii jo synnyttämässä :D sairaala oli vaa vähän kumma ku meitä oli ainaki 20 naista isossa salissa ja verhot vaan väleissä oottamassa synnytysvuoroa. Mun maha oli tosi pieni mutta tunsin muka liikkeitäki siinä unessa. Lopulta tyttö tuli ja ku päästii kotii nii huomattii ettei olla hommattu vauvalle mitää tarvikkeita!! Ei vaippoja eikä vaatteita ei mitään. Kaiken huipuks lähettii parin päivän päästä kumpiki normaalisti töihimme ja jätettii vauva kotii! :D miks mun unissa mää oon aina huono äiti..
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Yuna

Yhteistyössä