Toiveena vauva 2017-2018

Jaahas se siitä pienestä toivon kipinästä kyl se vaalpun tuhru sit niitä menkkoja enteili.

Onkohan ihan normaalia et tää vaihe jää näin lyhyeksi??

Dpo 9 23/25-27 ( 2 kiertoo oli 25 joulukuussa 27 ja nyt tammikuussa jo 23

Ja koska menkat alko tänään niin kp 1 ja yritys5 alkakoot
 
Täällä paljon kerennyt tapahtumaan! Onnea plussista ja tsemppiä uusiin kiertoihin!
Meillä nyt kp13 ja kierto nro 5. Edelliskerrasta kun menkat alkoi, oli aika kova harmitus. Sen päivän olin kyl melkein masentunut ja alakuloinen. Mut uuteen nousuun on päästy, ja miehelle kyl pisteitä asioiden hoitamisesta! Kun miettii edellisiä kiertoja niin talletukset on tehty ennen ovista ja oviksen aikaan, mutta aina jotain on tullut esteeksi ettei oviksen jälkeen ole pystytty tallettaa. Viimeks olis mahataudissa niin ei siinä oikein munan saanti ole mielessä. Nyt siis siihe panostetaan, siis ennen, oviksen aikaan ja oviksen jälkeen. Panoviikko tiedossa mieheltä oon saanu paljon hellyyttä ja se on auttanut paljon omaa vointia. Anteeksi omaa napaa
 
Mää ny jatkan räknäilyjäni taitaa tän ämmän kroppa elää niin omaa elämää.

Eli nyt viä tiivistettynä
-Dpo8 vaaleanpunainen valkovuoto limaklöntti pyyhittäessä
- dpo 9 haaleaa punertavaa verta (ei kirkuvan punasta) Mut sellasta että oli enemmän ja ajattelin että menkat alkavat varovaisella tiputtelulla.
- dpo 10 Ei oo tullut siteeseen mitään,pyyhittäessä ei tuu yhtään mitään ja raskaustesti nega!

Eli ei kai tässä sit vaan kun odottelua ja pähkäröintiä..Ollakko menkat vaiko eikö olla.Periaatteessa menkat nurkilla.

24/25-27
 
@tänttähäärää mulla oli kuparikierukan poistamisen jälkeen kierrot 23-27 päivää. Samaa mietin itsekin, että onkohan ihan ok, kun normaalisti oli se 28-30. Mutta niin yksi niistä kierroista oli lottovoitto.

Itsellä nyt menossa kp 16. Edelleenkään en tikuta, mutta oireiden perusteella olisi ollut ovis jo kp 14. Se saatiin hyödynnettyä aika täydellisesti. Siltikään ei ole kovin toiveikas olo. Vaikea uskoa, että kävisi niin onnekkaasti, että JO yk 3 tärppäisi...
 
@Enisa82 ja @Lumi87 Tsemppiä molemmille piinailuun! Simpathan selviävät jopa 4-5vrk naisen elimistössä joten älkää menettäkö toivoa:)on ihan mahdollista että teillä tärppäsi! Pidän peukkuja molemmille(y)!

@tänttähäärää tsemppiä sinulle piinailuun, ihan hyvin voi jo yrkkäkerta nro 3 tärpätä:)!

@mincha ihana kuulla että sinun miehesi huomioi teidän tilanteen ja sinut noin hyvin, onnea yritykseen(y)

@Norway, pahoittelut ja samaan aikaan tsemppiä sinulle uuteen yritykseen.

Ja kaikki te muut myös, mukava lukea teidän kuulumisianne, lista vain on niin pitkä että ei jokaista tule erikseen kommentoitua. Kuitenkin luen teidän kaikkien kirjoitukset:).

Itselläni puolestaan täällä menossa kp27/28-29, ei menkkaoireita, eli odottelua vain. Menkat voivat alkaa milloin tahansa sillä kierron pituudesta ei ole tarkkaa tietoa. Juuri lopetin pillerit ilman yksiäkään luomumenkkoja tässä välissä, joten ei auta kuin odotella ja odotella vain. Huokaus...
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
Cho
Hei!
En ookkaan taas täällä käynyt lueskelemassa.

Onnittelut plussanneille!

Täällä kp 13/33-35. Ovista odotellessa. Vaikka en oo koskaan sitä kyl tikutellu, niin oireista vaan tiennyt. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kävin hätäpäissäni ostamassa lisää testejä kun olo ollut koko päivän kumma, alavatsa kipeä ja itkettänyt koko päivän. Testi vaan meni pieleen kun väsyneenä työpäivän jäljiltä sitä tein. Täytyy yrittää illalla uudestaan en tiedä antaako luotettavaa tulosta enää ja kuitenkin jo kp19. No jääpähän ensi kiertoon valmiiksi testejä. Te kellä vähänkin heittelee kierto minä päivänä aloitatte testailun?
 
teris, mä oon nyt kaks viime kiertoa testannut läpi kierron, koska kolmen viimekierron aikana ovisplussa on tullut kp15, kp25 ja kp30.

tänttähäärää, mulla on molemmissa raskauksissa juuri tuollainen tarkottanut sitä, että kaveri on kyydissä :)
 
Vähän epäilen ettei se tikutettu ollut oikea ovis - ihan järkyt menkkapoltot ollut koko päivän että kai ne menkat tekee tuloaan. Ed kierrot 34 ja 30pv niin toisaalta kiva jos kierto tasaantuis mutta ovistikuissa tapahtui muutos vasta kp24? Ääh.

@teris mä oon tikuttanu ovista heti menkkojen jälkeen ja jatkanut useita viikkoja. Yleensä en saa plussaa ikinä, mutta nyt tuli esim kp25.

@Nonsk pahoittelut uudesta kierrosta.

@Hiekkasärkkä79 jännät ajat siellä :) Toivottavasti kroppa hoksaa heti mitä pitää tehdä! Milloin ajattelit testata jos ei menkat ala?

@tänttähäärää jännään sun puolesta :whistle:
 
Kävin hätäpäissäni ostamassa lisää testejä kun olo ollut koko päivän kumma, alavatsa kipeä ja itkettänyt koko päivän. Testi vaan meni pieleen kun väsyneenä työpäivän jäljiltä sitä tein. Täytyy yrittää illalla uudestaan en tiedä antaako luotettavaa tulosta enää ja kuitenkin jo kp19. No jääpähän ensi kiertoon valmiiksi testejä. Te kellä vähänkin heittelee kierto minä päivänä aloitatte testailun?
Mä oon aloitellut joskus kp11. Aina lupailen itselleni että alan pari päivää myöhempään kun kierto +30pvä kuitenkin, mutta ei oo onnistunut. :D Ovisplussa on vaihdellut jossain kp15-22 välillä.
 
Nonsk : Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Hiekkasärkkä 79 Siellä kanssa jännän äärellä.

Teris: Mul on tullut ovis molemmilla kerroilla kun oon tikuttanut niin kp 14 toivottavasti jatkossakin pysyy siinä.Mun oviskivut ja ylensä säännöllinen joka toinen päivä makkaritouhut ni periaatteessa ei tarvis tikutella.Ja nyt kun menin ovikseni möläyttään niin ukolle tuli suorituspaineet eli mönkään meni.Mut ylensä alotan tikuttaan 3-5pv ennen.

Tällä ehtoosta tuli niin kauheet menkkakivut et jos ei näistä menkkoja tuu ni ei mistään. vihloo ja särkee ja kolottaa molempia kylkiä vuoron perään ja säteilee selkäänkin vielä.
Vuotoo ei ole tänään tullut.
Menkkojen pitäisi alkaa ma-ke .
 
@teris Mulla kierrot viimeisen puolen vuoden aikana alkanut heittelemään (tosin suht järkevissä määrin verrattuna monen muun kertomaan tälläkin palstalla) ja ne on jotain 23-29 välillä. Ovis ajoittuu kp13 ja kp17 välille. Olen aloittanut testaamisen varmuuden vuoksi kp9. Eka päivät testaan yhden kerran päivässä, mut kun viivat alkaa tummumaan, testaan kaksi tai kolmekin kertaa päivässä.
 
Pahoittelut @Bea.S :unsure:
Nyt vaan tylysti (taas) omaa napaa.. Lääkäri soitti ja kaikki labrat ok,nyt sitten on määrätty terolut.. terolutia.. teroluteja.. noh, teroja joka tapauksessa pitäisi seuraavana kolmena kuukautena popsia.. oviksen bongailu on alkanut ja miehelle ilmoitettu että seksitalkoot alkaa tästä päivästä alkaen. Huvitti tai ei :LOL::whistle:
 
Voimia Bea S
Enpä kyllä tajunnut että ovis voi tulla vielä 20pv aikoihinkin. Tein vielä tänä aamunakin, nega oli mutta limat ihan eri luokkaa kuin viime päivinä että varmaan pakko testata vielä huomennakin. Hirveen kalliita noi clearbluet melkein 50e pkt ettei hirveesti viittis ostella. En vaan luota niihin liuskatestehin kun en ole oikein huomannu niissä viivoissa eroa. Mutta jos käyttäs vaan kriittisimmät päivät cb:tä. Nyt taas niin huono ilmapiiri ettei taida auttaa vaikka ovis osuiskin kohdalle.
 
Niin vielä, mähän tossa aikaisemmin mietin et jos yrittäisi olla seuraamatta kiertoa ja antaa mennä. Nooh, arvatkaa miten kävi ;). Mä kun ajattelin et menee kuitenkin ovis harakoille miehen työvuorojen vuoksi niin hainkin sit pc ovistikut kaupasta :giggle: Mä kun en oo tähän asti tikuttanut ku oon ajatellut sen stressaavaan mut nyt ajattelin et ihan sama sit. Ja täytyy myös sanoa että @saaruska86 tikutussuora innosti.

Kp 10 aloitin ja tänään kp 13 mun mielestä ehkä plussa. Ehti kuivahtaa ennen kuin tulkitsin niin pitää ehkä vielä toistamiseen testata. Ovislimat alko jo Kp 10 ja nyt ne on kyllä tänään ihan ennennäkemättömälllä tasolla. Viime kuussa ovis oli tuntemusten perusteella Kp 14 et ehkäpä sit nyttenkin.

Ja kaiken kukkuraksi onnistuin viettelemään miehen työvuoroista huolimatta Kp 10 ja nyt Kp 12-13 välisenä yönä. Nyt siis taas toiveet nousussa ja hyvä fiilis kuitenkin. Tipahdan siis taas korkealta loppukiertosta. Huh, tulipa pitkä viesti
 
pitkästä aikaa tulen tänne kirjottamaan.. Tosiaan menkkoja ei sitten tullut ja ärsytti niin paljon et etten kunnalliselle päässyt että soitin vakuutusyhtiölle ja mulla sattuikin terveysvakuutukseen kuulumaan yksityisvastaanoton käynnit. Tänään on sitten gynelle käyty ja ultraamalla löydettiin kysta munasarjasta. Kuitenkaan ei pitäisi vielä olla ongelmaa sen kanssa, joten sen annetaan vielä olla. Sain Terolutit jotta saadaan menkat taas tulemaan Nyt jään siis innolla odottelemaan tämän kierron loppua kp 50 ja nyt riitti! Oon lisäksi ollut ihan järkyttävä hirviö kotona ja itkenyt ja raivonnut kun ihan sekasin ollut hormonit, mies parka En tie kumpi oli onnellisempi terolut kuurista, minä vai mies
 

Yhteistyössä