Toiveena vauva 2017-2018

Nonsk Eihän tuossa vaiheessa käsittääkseni välttämättä vielä mitään näy testissä, joten älä stressaa vielä. Ah' mikä ihana lause ja auttaa tooooosi paljon. Vai mitä Haaveilija, Fabula ja muut? On hirveän kivaa olla itse "fiksu" ja kylvää tuota lausetta kun sen ohjeen toteuttaminen tökkii toisinaan hiukan itselläkin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Fabula ja Yuna komppaan! Ei se stressi kyllä yhtään helpota tollasilla kommenteilla...

Dpo11, testasin negan. Tai jotain siellä näkyi ja ihan kun ois ollut väriäkin, mutta eiköhän se vain se pc:n viivanpaikka ollut ja väri sekoittui omissa silmissä kontrollista siihen testiviivaan. Nega kunnes toisin todistetaan. Mutta jos tämä nyt tosiaan negana pysyy, niin voisko joku kertoa mitä tämä menkkajomotus ties monenettako päivää on? Ja se että pari päivää heikottanut ja huonoa oloa pukkaa kun ei noin 3h välein saa ruokaa?

ps. Mistä macaa saa? Mitä se "tekee"? :D
Mun kokemuksen mukaan pc ei anna viivanpaikkaa, sinuna en siis luopuisi toivosta, jos siellä kerran jotain näkyy :)
 
Antaa pc viivanpaikkaa. Mut ei oo väriä siinä viivassa silloin vaan on "harmahtava" sävyltään ja huonossa valossa ei välttis näy ees. Luonnonvalossa näkyy parhaiten. Tämä mun kokemus.
Voikohan se olla sit virtsan koostumuksesta kiinni? Eli lopputulemana niinkun kaikissa muissakin raskauteen liittyvissä asioissa, et voi olla tai voi olla olematta :ROFLMAO:
 
Helouu! Täällä päin on elelty vähän hiljaiseloa kun on ollut niin paljon hommaa :LOL: Vauvahaave-rintamalla ei mitään uutta kerrottavaa, odotellaan vaan milloin tärppää. Tässä kierrossa meni oviksen tikuttelu ihan sivusuun ja tällä viikolla pitäis menkkojen alkaa. Nyt kp30 menossa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
I feel you Yuna. (n) Parin vuoden tärpin odottelun jälkeen avauduin tästä aiheesta kaverille, joka alotti yrittämään paljon mua myöhemmin ja jolla tärppäsi tosi nopsaan. Hänen kommentti on kyllä ikuisesti mun mielessä : "Nyt ajatukset pois raskautumisesta. Hankkisit elämään yhtä paljon sisältöä kun mulla on, ni kyllä se raskaus sieltä tulee". Ai että ❤
 
Joopa joo, eiköhän ne menkkaolot kerro ihan siitä itsestään :(
Vessassa käydessä tuli paperiin aiemmin päivällä aavistus ruskeaa ja äsken hillitön määrä limaa?(n)
( onpa muuten ällöä tälläisiä ihan avoimena kertoa)
Ketutuksen määrä on myös tänään ollut perus menkkakiukkua ja vatsan väänteet/ ällötys myös. Tosi lyhyeksi taitaa jäädä tämä kierto siis kp22/ 25-29 ( ja dop7). Toisaalta pääseepähän uuteen kiertoon nopeasti. Katsellaan nyt huomiseen, jos kunnolla alkaisivat o_O
 
Joopa joo, eiköhän ne menkkaolot kerro ihan siitä itsestään :(
Vessassa käydessä tuli paperiin aiemmin päivällä aavistus ruskeaa ja äsken hillitön määrä limaa?(n)
( onpa muuten ällöä tälläisiä ihan avoimena kertoa)
Ketutuksen määrä on myös tänään ollut perus menkkakiukkua ja vatsan väänteet/ ällötys myös. Tosi lyhyeksi taitaa jäädä tämä kierto siis kp22/ 25-29 ( ja dop7). Toisaalta pääseepähän uuteen kiertoon nopeasti. Katsellaan nyt huomiseen, jos kunnolla alkaisivat o_O
Noh noh noh.. Älä vielä lannistu! En nyt halua antaa liikaa toiveita, mut mun korvaan tuo kuulostaa itseasiassa kiinnittymisvuodolta.. Mikäli oot tullu raskaaksi niin siitä noin viikon päästä kiinnittyy kohdun seinämään ja siitä saattaa seurata pientä veristä/rusehtavaa vuotoa. Ja menkkaolot oli mulla kovin vahvat just ennen kuin meidän tytöstä plussasin. Toivotaan ny vielä kuitenkin ;);)
 
Noh noh noh.. Älä vielä lannistu! En nyt halua antaa liikaa toiveita, mut mun korvaan tuo kuulostaa itseasiassa kiinnittymisvuodolta.. Mikäli oot tullu raskaaksi niin siitä noin viikon päästä kiinnittyy kohdun seinämään ja siitä saattaa seurata pientä veristä/rusehtavaa vuotoa. Ja menkkaolot oli mulla kovin vahvat just ennen kuin meidän tytöstä plussasin. Toivotaan ny vielä kuitenkin ;);)
Oon mäkin itseasiassa joskus kuullut sellaisesta, aiemmissa raskauksissa ei kyllä ole ollut. Aiemmista ei myöskään ollut mitään menkkaoloja, ja se olikin yksi syy millä arvelin plussan tulevan. Voikohan se kiinnittymisvuoto tulla sitten näillä päivillä, kun lyhyimmän kierron mukaan menkkoihin olis enää se kolme päivää? Viimeisimmät kierrot ollut kyllä nyt sen 27 päivää. No, jos sitä vaan yrittää malttaa mielensä vielä hetken eikä ajatella asiaa yhtään. ( tosi helppo homma ;))
 
Nyt on täällä kuulkaa sellanen arsenaali, että oksat pois! :LOL: Kävin siis hakemassa macaa ja vehnänalkioöljyä, greippimehu vain vielä puuttuu. Sitä tosin kokeilin kerran aikaisemminkin, enkä huomannut, että olisi pahemmin mitään auttanut. Tai sitten en vaan ottanut sitä tarpeeksi paljon ja/tai kauan.

Ja sitten kun vielä lakkaan miettimästä koko vauva-asiaa ja stressaamasta, niin varmasti pamahdan paksuksi alta aikayksikön :ROFLMAO::ROFLMAO: Ärsytys on onneksi laantunut niin, että varmaan vaan alan nauraa, jos joku tulee mulle tyrkyttämään ton suuntaisia neuvoja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Joo noi älä stressaa -kommentit on ihan hirveitä :(
Kamalin kommentti on ollut tähän mennessä että lohduttaudu sillä ettei pikkuvauvojen äidit saa nukkua paljon. Joo kiitos v*tusti, varmaan onkin helpompaa itsellä sitten kun olen vielä nykyistäkin paljon vanhempi kun mahdollinen vauva joskus syntyy. Vai että oliskin ihan hyvä jos ei ollenkaan lasta saisi niin voisi nukkua aiiina hyvin?? :mad:

ON. Kroppa ollut aivan sekaisin eikä kp11 näkynyt tosiaan ultrassa oikeastaan mitään, pari 8mm follia eikä yhtään johtavaa, limiskin tosi ohut. Viikonlopun aikana tuli ihan pikku ripaus ovislimoja, mutta siis todella vähän, tikuissa ei tapahtunut mitään. Yllätys olikin melkoinen kun tänä aamuna pamahti ihan reipas ovisplussa:

http://aijaa.com/WGVitn

Tämän ei siis pitänyt olla fyysisesti mahdollista tässä vaiheessa kiertoa, gynen mukaan oviksen olisi pitänyt tulla aivan loppuviikosta jos on ollenkaan tullakseen. No, hittoako tässä sitten, huomenna inssi #2. Odotukset melko pyöreä nolla, koska miehen simpat niin kamalan huonot. Ajatukset alkaa siirtyä jo ekaan ivf:ään, mutta katsotaan nyt tämä kortti ensin kuitenkin.
 
Onnea Pissu1! :love:
Täällä kummalliset mahaoireet jatkuu. Kp19, dpo max 8. Aamulla ollut raskas olo alavatsalla. Veikkaisin syötyjä leipiä jotka ei mun suolistolle sovi, mutta ne olot on yleensä korkeammalla vatsalla, ei tuolla vesirajan tuntumassa. Kipua alavatsalla myös, mutta se ei ole olenpa-raskaanamaista. 97% varmuudella nämä on omia kuvitelmia, koska näillä kiertopäivillä sitä vaan pakosta kuulostelee tosi tarkkaan olojaan. Tilasin r-testejä viikonlopuksi mutta fiksu jos olen (en ole..), en testaa ennen kuin nännit/rinnat on kipeät. Mulla ei koskaan ole mitään tuntemuksia rinnoissa joten se oli viimeksikin selvä merkki siitä että plussa piirtyi viikon päästä tikkuun.
 
PC-testi antaa kyllä mullekin nykyään todella herkästi ihan kunnolla näkyvän viivanpaikan. Ennen raskautta en saanut negakierroissa siihen näkymään yhtikäs mitään, vaikka missä valossa olis käännellyt, nyt oon jo kahdessa kierrossa saanut niin näkyviä viivoja, että ehtinyt jo innostua. Verikokeella kuitenkin negaksi todettu, eli ei ole kai voinut olla kemiallinenkaan. Mä en itse enää osta pc.n testejä lainkaan, ne kun saattaa mulle tehdä sen viivanpaikan jo melkein testiajallakin.

Greippimehun juojat sit hei! Mitä mehua juotte ja missä vaiheessa kiertoa sen lipittäminen pitäis alottaa? Mä en ole tähän asti kokeillut vielä mitään vippaskonsteja, mutta nyt voisin uteliaisuuttani yrittää :D Kp6 meneillään ja mun tapauksessa se tarkoittaa että mahdolliseen ovikseenkin on aikaa vielä melkein pari viikkoa joten saman tien tässä voi sit litkiä jotain mehuja ja alkaa taas ajoissa ovistikkuilla.
 
PC-testi antaa kyllä mullekin nykyään todella herkästi ihan kunnolla näkyvän viivanpaikan. Ennen raskautta en saanut negakierroissa siihen näkymään yhtikäs mitään, vaikka missä valossa olis käännellyt, nyt oon jo kahdessa kierrossa saanut niin näkyviä viivoja, että ehtinyt jo innostua. Verikokeella kuitenkin negaksi todettu, eli ei ole kai voinut olla kemiallinenkaan. Mä en itse enää osta pc.n testejä lainkaan, ne kun saattaa mulle tehdä sen viivanpaikan jo melkein testiajallakin.

Greippimehun juojat sit hei! Mitä mehua juotte ja missä vaiheessa kiertoa sen lipittäminen pitäis alottaa? Mä en ole tähän asti kokeillut vielä mitään vippaskonsteja, mutta nyt voisin uteliaisuuttani yrittää :D Kp6 meneillään ja mun tapauksessa se tarkoittaa että mahdolliseen ovikseenkin on aikaa vielä melkein pari viikkoa joten saman tien tässä voi sit litkiä jotain mehuja ja alkaa taas ajoissa ovistikkuilla.
Mä juon rybb&deckersin greippimehua ja maistuu Aika hyvältä, muita en oo maistellutkaan.
Viime Kierrossa muistin juoda vasta oviksen aikaan ja oli ehkä kemiallinen raskaus. Nyt aloin juoda kierron alusta, 2dl about per päivä.
Nyt kp 12/28-30 menossa :)
Esikoisesta plussasin yk3 greippimehukierrolla (y)
 
Kiitos! kyl olo on tosi hassu, hymyilee vaan ja vau! Hauska kun tänne sitä oviksen aikasta seksiä napisin ettei oo niin kyl on pakko myöntää et sitkeitä kavereita on kaks kertaa ovisviikolla sekstattiin!

Mulla on aikasemmista raskauksista nännit tullu aroiks ja huono olo tosi nopeesti, nyt tissit ei varsinaisesti ole kipeät mutta täyteläiset ja kuppikoon isommat. Kanamunaa tekee mieli
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
naeli Mä oon muutamassa kierrossa juonut hmm minkäs merkin se semmoin valkonen purkki on, tropicana? Se on ollut mun mielestä ihan hyvää, toki se eka lasillinen aina maistuu vähän kuralle. :D Tossa vain ongelmana että en oo pienemmistä kaupoista (esim.s-market) sitä oikein löytänyt, kävin aina töistä päästessä hakemassa viereisestä prismasta. Tai no, tietenkin nyt kun en enää oo juonut sitä, niin oon pariin otteeseen nähnyt tuolla s-marketissakin.. :cautious:
 
Onnea Pissu1!! :love:
Harmi ettei sitten tullut enempää vappuplussia..
Täälä kp7 ja ovista aloittelen tikuttaan, kun viimeksikin tuli aika ajoissa. Vappuna tuli juhlittu aika rankasti, toivottavasti ei tarvi sitte pitkään aikaan. :>
Meillä ystävät tietävät yrityksestä ja kans näitä "älä ressaa" kommentteja kuunnellu. Toisaalta aattelen että enpä minäkään varmaan muuta osais sanoo, paitsi tietysti nyt ku on omaa kokemusta.

Greippimehusta, oon juonu kans tota tropicanan, mut on se aika pahaa. Ens kiertoon jos tarvii niin vaihan merkkiä.
Ja kierron alusta ovulaatioon asti.
 
Mäkin muistelen että se mun olisi Tropicana. Sokerimehuja ei kannata juoda, niissä ei ole greippiä nimeksikään. Valio on kanssa yksi hyvä mutta sitä en löytänyt enää mistään. Sitä juodaan kierron alusta ovikseen saakka. Kannattaa tarkastaa jos dyö jotain lääkkeitä, ettei greipin nauttiminen ole sille haitaksi. Muistaakseni samaan vuorokaudenaikaan ei kannata niitä silloin ottaa.
 
Onnea Pissu1! Ja tervetuloa uusille!

Miten muuten tota vehnänalkioöljyä kannattaa ottaa? Tai siis mihin kierron vaiheeseen asti? Aloitin tänään kp2, ja purkin annostuksen mukaisesti eli yhden teelusikallisen laitoin smoothieen aamulla. Mietin tässä vielä, testaanko vaan sitä vai otanko vielä greippimehunkin kaveriksi. ;)

Pelkäsin eilen hiukan, että mies alkaa pitää mua ihan kahelina näitten öljyjen sun muitten kanssa, mutta onneksi ei :LOL: Se oli samaa mieltä kuin mäkin, eli että ei siitä mitään haittaakaan ole, jos näitä kokeilee. Ja että hyvin voi näillä saada ainakin psykologista "boostia" vauvaprojektiin, vaikkeivät tieteellisesti todistettuja menetelmiä olekaan. :)
 

Yhteistyössä