Toiveena vauva 2017-2018

Uuden kierron piti alkaa eilen oviksen mukaan mutta ei vieläkään. Tein tänään one stepin liuska rtestin, puhdas nega. Tai en minä ainakaan siinä nähnyt: kaukaa katsoessa jotenkin kuvittelin että jotain hailakkaa näkyisi mutta kun läheltä tiiraili niin ei mitään, kääntelin sitä varmaan kymmenen minuuttia hyvässä valossa ja kyttäsin joka kulmasta.

Oon aika pettynyt jos ei keho näilläkään lääkkeillä nyt ala toimia.. En oo tutkinut vielä edes onko pitkä luteaalivaihe yleinen? Mitä haittaa? Mistä johtuu? Mitä ihmettä??? Voikohan tää tasottua jos nostan letrojen annosta..? Äääh on se tämäkin nyt murheen aihe.
one stepit on ihan susia testejä eli kannattas testata vaikka pc:llä.. monet haukkunu noita herkkiä testejä ei oo oikeesti niin herkkiä kun väitetään eli normi 25 herkkyyden testi näyttää aiemmin kuin nuo herkät.. vaikka en kirjottele tässä ketjussa mutta luen tätäkin niin oli pakko kommentoida :)
 
  • Tykkää
Reactions: Orchidea81
one stepit on ihan susia testejä eli kannattas testata vaikka pc:llä.. monet haukkunu noita herkkiä testejä ei oo oikeesti niin herkkiä kun väitetään eli normi 25 herkkyyden testi näyttää aiemmin kuin nuo herkät.. vaikka en kirjottele tässä ketjussa mutta luen tätäkin niin oli pakko kommentoida :)
Tein jo aiemmin eri merkkisen testin joka oli myös nega
 
Itsellani sain viime vuonna raskaana ollessa hailuraisen plussan clear bluella kp 26/29. Muilla testeilla ei nayttanyt niin pian.
Täällä on nyt dpo16 ja kp30.. Tein aiemin herkän digitestin ja tänään tuon one stepin. En siis epäile negojen takia enää raskautta, mutta tämä pitkä luteaalivaihe... kokemuksia? Voiko sille tehdä mitään? Vaikuttaako letrot?
 
Täällä on nyt dpo16 ja kp30.. Tein aiemin herkän digitestin ja tänään tuon one stepin. En siis epäile negojen takia enää raskautta, mutta tämä pitkä luteaalivaihe... kokemuksia? Voiko sille tehdä mitään? Vaikuttaako letrot?
täällä myös eka letrokierto menossa..minusta ei letrot vaikuta luteaalivaiheeseen.. letroissa on vain estrogeenia.. normaali luteaalivaihe on 10-16pvä näin oon jostain lukenut.. jospa menkat alkaa huomenna..mutta jos ei ala niin pitäiskö käydä ottamassa hcg verikoe?
 
täällä myös eka letrokierto menossa..minusta ei letrot vaikuta luteaalivaiheeseen.. letroissa on vain estrogeenia.. normaali luteaalivaihe on 10-16pvä näin oon jostain lukenut.. jospa menkat alkaa huomenna..mutta jos ei ala niin pitäiskö käydä ottamassa hcg verikoe?
En tiedä. Tää on todella inhottavaa.. Tämä on meillä 20. yrityskierto ja luulin letrojen ratkaisseen aiemmat ongelmat (pitkät kierrot, kehnot ovikset) sillä ovis oli juuri ajallaan ja nyt sitten käy näin!

Toki voi olla ettei minulla jostain syystä kotitestit näytäkkään aikaisessa vaiheessa tulosta sillä en ole saanut mitään haamuakaan koskaan. Huoh, en tiedä.. :mad::mad:
 
En tiedä. Tää on todella inhottavaa.. Tämä on meillä 20. yrityskierto ja luulin letrojen ratkaisseen aiemmat ongelmat (pitkät kierrot, kehnot ovikset) sillä ovis oli juuri ajallaan ja nyt sitten käy näin!

Toki voi olla ettei minulla jostain syystä kotitestit näytäkkään aikaisessa vaiheessa tulosta sillä en ole saanut mitään haamuakaan koskaan. Huoh, en tiedä.. :mad::mad:
onpa kyllä hankala tilanne:( ite varmaan soittaisin sinne kuka letroja määrännyt..ja kysyisin neuvoa.. mutta jatka testailua r-testillä..
 
Tsemppiä Iitatalle täältäkin! Sinuna varmaan testailisin vielä pari päivää ennen kuin luopuisin toivosta. Mutta noin niinkuin äkkiseltään ajatellen, olisko pitkästä luteaalivaiheesta yksinään sitten niin haittaa jos ovulaatio kumminkin letroilla tapahtuu? Ajattelis et jos sulla keltarauhanen pysyy hormoneja erittelemässä ja limakalvoa ylläpitämässä pitempään, niin se ei ois mahd. alkavan raskauden jatkumiselle yhtään huono asia toisin kuin liian lyhyt luteaalivaihe.
Nimim. En oo gynekologi mutta voin vilkasta :LOL:

Täällä ei mitään uutta tietenkään, kp 32. Jollei lähipäivinä tuu menkkoja niin ne mun ovisoireet oli kuviteltuja, niinkuin arvelinkin. Outoa ois ollutkin kun ei mulla ikinä oo mitään ovisoireita ennenkään ollut. Mut oon aina vaan toiveikas. Tavallaan win-win-tilanne. Jos tulis menkat niin vois ajatella et kierto palautuu. Ja jos taas ei niin mähän testailen tässä vaikka jouluun asti aina yhtä optimistisena. Kun esikoisestakin tuli se eka plussa kp 45 pillereiden jälkeen (y)

Mutta tosiaan, muiden testejä tekis mieli nähdä! Mites felessa, ellaolivia ja muut piinailijat? Eikö yhtään tekis mieli :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Tsemppiä Iitatalle täältäkin! Sinuna varmaan testailisin vielä pari päivää ennen kuin luopuisin toivosta. Mutta noin niinkuin äkkiseltään ajatellen, olisko pitkästä luteaalivaiheesta yksinään sitten niin haittaa jos ovulaatio kumminkin letroilla tapahtuu? Ajattelis et jos sulla keltarauhanen pysyy hormoneja erittelemässä ja limakalvoa ylläpitämässä pitempään, niin se ei ois mahd. alkavan raskauden jatkumiselle yhtään huono asia toisin kuin liian lyhyt luteaalivaihe.
Nimim. En oo gynekologi mutta voin vilkasta :LOL:
Joo, liian lyhyestä on ainakin haittaa mutta pitkästä ei irtoa googlaamallakaan oikeen mitään. Kai se joku toivo tuolla pilkistelee niin kauan kun vuoto on pois ja joutuu varmaan vielä testaamaan ennen kuin soittelen taas gynen vastaanotolle että mitäs himskattia nytten taas.. Ei oo helppoa tämäkään :p
 
Monilla piinaavat päivät tässä meneillään vissiin. Tsemppiä! Oon täällä lukemassa käynyt mutten vähään aikaan kommentoinut.

Itsellä nyt myös jännät päivät kun olen hyvin tietoinen ollut siitä että raskaus olis periaatteessa mahdollinen tässä kierrossa vaikka mitään varsinaista yritystä ei olla aloitettu. No, on sit ollut jos jonkinmoista oirettakin. Huomenna pitäisi kuukautisten alkaa. En yleensä oo testannut r-testeillä etukäteen mut tässä kierrossa testasin toissapäivänä ja eilen viivanpaikalta näyttävän viivan, joka siis niin haalea että ois hyvin voinut olla kuviteltu. Tänään testasin hyvin hyvin haalea viivan, mutta nyt se kyllä näkyi niin, että en kyllä kuvitellut. No silti tässä nyt ei auta kuin odottaa ja katsoa miten käy, voihan olla kemiallinenkin. Sellainen jännä juttu kävi vkl kun mun esikoinen 1v 8kk istui mun sylissä niin hän yhtäkkiä sanoi että "vauva" ja osoitti mun alamahaa :-o
 
Joo, liian lyhyestä on ainakin haittaa mutta pitkästä ei irtoa googlaamallakaan oikeen mitään. Kai se joku toivo tuolla pilkistelee niin kauan kun vuoto on pois ja joutuu varmaan vielä testaamaan ennen kuin soittelen taas gynen vastaanotolle että mitäs himskattia nytten taas.. Ei oo helppoa tämäkään :p
Mulla on ainakin luteaalivaihe just tuon 16 vrk. Joku kierto venähti 18 päivään (tai erehdyin oviksen ajankohdasta) ja sillon kans koitin googletella tuloksetta aiheesta. Ajattelin että keltarauhanen on vaan hitusen keskiarvoa vahvempi ja hyvä niin.

Tämä kävi lääkärissä äsken. Ei suosiolla laittanut gynelle lähetettä mutta määräsi verikokeet, kilppariarvot ja prolaktiinin se muistaakseni sano. Lupasi kyllä kysyä vielä joltain että voiko laittaa lähetettä kun on kuitenkin tuo diagnosoitu pco taustalla. Miehen simpat pitää kans tutkia sitten heti kättelyssä enkä tiedä miten tätä asiaa sille esittäisin niin ettei se taas ala hyppiä seinille. Miehet on niin herkkiä... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Täällä dpo 13-14 tänään. Ovisplussa tasan 2viikkoa sitten. Edelleen
pirusti mitä ei kyllä ennen ole ollut kuin alkuraskaudesta. Ehkä kierukan poisto sotkee vielä kroppaa. Huomenna testiä jos ei menkat ala. Eilen testattu nega.
 
Ei menkkoja, ei oloja... Tai no maha on turvoksissa minkä toivoisin olevan menkka oire vihdoinkin mut ei muuta... Ja ne saakelin ovistikutki näyttää koko ajan ihan selvää viivaa mutta vähän vaaleampi ku testi viiva.. yhtenä päivänä oli melkein yhtä paksu kun testiviiva ja jos silloin oli ovis niin nyt ois dpo 7 mut jos ovista ei ollu mitä uskon enemmän niin aukeis nyt jo ne hanat..... Haluun edes tietää koska voi ja voiko tässä enää raskautua :cry: nyt on kyllä kunnon masis päivä tän suhteen.

Orchidea81 Joo miehet on niin herkkiä :D mutta tartu herkkää härkää sarvista (y)

Tiituu oo jos se sun poika aavistaa jotain :love: toivotaan että viiva nyt lähtee voimistuun(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Orchidea81
Hätäilin turhaan, tänään kp1. Kera ihanan migreenin, pitäs tässä töihin yrittää kammeta.. Toivottavasti helpottaa lisää päivän mittaan.

Orchidea81, samaistuin... Miehellä on nyt ootellut lähes pari kuukautta lähete saikulle simppojen tutkimukseen mut ei se oo saanu aikaseks mennä. Kai hän kokee koko tilanteen siellä todella ikäväksi ja varmaan vähän pelkääkin tuloksia.. Oon yrittänyt patistaa että menis nyt niin helpottais minuakin kun tulis jotain varmuutta miten tästä eteenpäin ja mahdollisesti hoitorumba nopeutuisi ja voitaisiin hypätä joidenkin vaiheiden yli. Kohta nappaan sitä korvasta ja raahaan väkisellä! :ROFLMAO:
 
Tänään dpo8 ja vessassa käydessä rusehtavaa/punertavaa limaa (pahoittelut tarkasta kuvauksesta :D ), meinaa vähän ahistaa et jos jo viikko ennen oletettuja menkkoja alkaa taas tiputtelu. Noh, eipä passaa vielä hätäillä. Oikeastaan tämä ei ois kovin hyvä aika raskautua, kun ois uuden työn etsintä meneillään mutta toki sitä silti joka kuukausi toivoo kuitenkin :)

Ei suurempia oireita, rintamus on arka ja tooosi turvonnut mut mulla muulloinkin aina vähän turvottaa ennen uutta kiertoa. Alavatsalla on välillä ollu pientä juilintaa ja painetta mut sitäki on ollu myös aiemmin, epäilen letrojen tekosiksi.. Tai viime kuun kemiallisen aikaan ainakin, en millään muista miten paljon muissa kierroissa. Vaan tuntuu päivät matelevan, tekis mieli hulluna testailla mut pitää malttaa mieli :D
 
  • Tykkää
Reactions: Orchidea81 ja Yuna
Vähän Outo tilanne omalla kohdalla:
Täällä oli muutama jotka aloitti/ jo käytti Royal Geleetä. Itse olen nyt viikon käyttänyt, alotin oikeastaan aika tasan tämän kierron kp1:nä. Menkat tuli ja kestivät sen normiaikansa (3-4pv.) mutta päälle jäi sellanen pyyhittäessä tuleva ruskeavuoto. Sitä tulee todella minimaalisesti enkä edes välttämättä huomais sitä ellen olisi niin tarkkaileva. Tätä ei ennen ollut, (lopetin pillerit 5kk sitten), mietin että johtuukohan nyt näistä Royal Gelee-pillereistä. :unsure:(n)
Onko kukaan kuullut tai olisi jollain ollut vastaavaa..?
Mietin vaan että onkohan vaan vanhaa verta jota vielä valuu pois pelkästään... :confused:
 
Vähän Outo tilanne omalla kohdalla:
Täällä oli muutama jotka aloitti/ jo käytti Royal Geleetä. Itse olen nyt viikon käyttänyt, alotin oikeastaan aika tasan tämän kierron kp1:nä. Menkat tuli ja kestivät sen normiaikansa (3-4pv.) mutta päälle jäi sellanen pyyhittäessä tuleva ruskeavuoto. Sitä tulee todella minimaalisesti enkä edes välttämättä huomais sitä ellen olisi niin tarkkaileva. Tätä ei ennen ollut, (lopetin pillerit 5kk sitten), mietin että johtuukohan nyt näistä Royal Gelee-pillereistä. :unsure:(n)
Onko kukaan kuullut tai olisi jollain ollut vastaavaa..?
Mietin vaan että onkohan vaan vanhaa verta jota vielä valuu pois pelkästään... :confused:
Mä olen syönyt Royal Geleetä nyt kohta 2 kiertoa. Eka kierrossa aloitin kp1 ja mulla oli ihan sama juttu! Menkat kestää mulla aina tasan kolme päivää, jonka jälkeen vuoto loppuu kuin seinään... paitsi ekassa gelee kierrossa. Vuoto kesti siinä 4 päivää ja tollaista pyyhittäessä ruskeaa tiputtelua jatkui sen jälkeen varmaan reilun viikon. Ja mulla ei siis normaalisti KOSKAAN ole mitään välivuotoa tai tiputtelua. Loppukierrosta ei enää ollut tota, jatkoin ihan normaalisti pillereiden popsimista. Nyt tässä toisessa gelee kierrossa ei samanlaista ole ollut. Menkatkin oli taas sen normaalin 3 päivää. En tiedä mitä lie...?
 
Rosmariini86, iitata en mä voi tuota kiskoa vielä sarvesta enkä korvasta tutkittavaksi kun ei ole edes lähetettä vielä. :ROFLMAO: Mutta oikeesti, on se miehelle paha paikka, kyllä mä sen ymmärrän. Mutta tämä nyt on sellanen asia jonka eteen itse nöyrryn mihin vaan niin sen saa tehdä toinenkin. Kyllä sitä vanhempanakin sitten joutuu lasten takia jos jonkinmoisiin tilanteisiin.

teris testaa jo TESTAA! :geek::barefoot::love:

kunnon kintaat, mä etsin kans uutta työpaikkaa mut olen ajatellut että asioilla on tapana järjestyä ja aikatauluttua niin kuin on tarkoitus. Tulis nyt jompi kumpi edes, plussa tai duuni..:p

Tää on niin syvältä tää mun olotila. Mahaa juilii ja viiltelee ja särkee kun turvottaa niin, tissitkin tuntuu omituisilta ja nukuttaa niin ettei mikään uni riitä. Ei muissa kierroissa näin vahvasti ole oireita pukannut! Mietein jo että jos mun kuumemittarissa on vaikka patterit mennyt huonoksi tai jotain.. :giggle:

Nyt kp 21/30-32
 

Yhteistyössä