Toiveissa toinen lapsi <3

Mahtuuko vielä joukkoon? Toinen lapsonen meillä ollut haaveissa jo tammikuusta alkaen, yksi murunen meiltä jo löytyy, hän on syntynyt 8/14. Nyt menossa kp 4/26-28 (tjot 1/16). Viime kierto oli ensimmäinen jossa yritin ovista metsästää ja se onnistuikin, kp 14 pärähti plussa. Jäi kuitenkin hyvä kierto vähän huonolle hyödyntämiselle miehen työmatkan vuoksi. Nyt uutta yritystä taas :) Tsemppiä mulle toiveikkaille!
 
Moi! Mahtuisko tänne mukaan kirjoittelemaan? :) Meillä on esikoinen 04/2015 ja nyt hänelle pikkusisarusta ollaan yritetty. Selvisi tuossa tämän kuun alussa, että ovuloin tosi huonosti. Käytännössä mahdoton tietää, milloin viimeksi olen ovuloinut, mutta viimeiset puoli vuotta on melko todennäköisesti mennyt täysin ilman ovulaatiota. :( Tähän kiertoon sain avuksi clomifenin, mutta tikkuihin en silti ovista saanut. :( Mieli on ollut tosi maassa oikeastaan edellisestä lääkärikäynnistä saakka. Aina välillä on mennyt vähän paremmin kuten tänään ja olen jaksanut keskittyä positiiviseen ajatteluun. :) Nyt siis menossa kp13. Kierrot ennen clomeja oli ihan mitä sattuu ja viimeisimmät kaksi: ensin 21 sitten 25. Kp10 sain tämän kierron tummimman viivan, mutta hyvin haalea oli sekin ja kovasti tikkujen perusteella näyttäisi siltä, etten ovuloinut vieläkään. Viivan häviäminen ilman kunnon plussaa muistuttaa hyvin kahta edellistä testattua kiertoa. Silloin viiva tummui paljon vähemmän kuin nyt tässä kierrossa. Silti joku ääni mun sisällä haluaa väkisin uskoa, että olisin kuitenkin voinut ovuloida. Tänään ja eilen (iltapäivästä alkaen) on alavatsaa jomottanut. Eilen myös seksi sattui. Olen siis toki tehnyt nyt päätelmän, että ovulaatio on kuitenkin tapahtunut tänään tai eilen tai tapahtuu nyt ihan lähiaikoina. :D Seuraavassa kierrossa aion jättää tikut tekemättä, kun en kerran niiden tulosta kuitenkaan usko. :ROFLMAO:
 
Mäkin voisin liittyä tähän ryhmään :) Toinen lapsi on yritteillä. Tänään 10.12.16 alkoi ensimmäiset oikeat menkat e-pillerien lopetuksen jälkeisen tyhjennysvuodon jälkeen, eli tänään on ilmeisesti kp1, yk1 (n)Eikö se lasketakin näin, että yk1 alkaa vasta ekojen oikeiden menkkojen alettua, eikä heti kun tyhjennysvuoto tulee??? :) Vikan e-pillerin söin 8.11.16.

Ennestään mulla ja miehelläni on 2v3kk lapsi:love: Ikää löytyy 37v.
 
Heippa piiiitkästä aikaa!

Onnea plussista! :love: Tervetuloa @nööse ja @babygreen mukaan joukkoon. Onpa täällä hiljaista! :confused:

ON: On ollut taas pieni masiskausi ja ei oo täällä halunnut sitten käydä ollenkaan. Mies oli viime kierron taas sillä tuulella että ei tehdä yhtään mitään sänkykamarissa. Kierto venyi 31 päiväiseksi. Uusi kierto alkoi ja nyt ,mennään kp 17 ja eilen tuli ovisplussa, eli nyt on dpo 0 :). Saa päivittää mun kohdalle kp 17/29-31 yk 15. Eilen illalla pupuiltiin, täytyis tänään saada mies vielä kellistettyä niin siinä sitten on jännitettävää. Eli meidän uuden vuoden raketti on laitettu matkaan, toivottavasti tulos on positiivinen muutaman viikon päästä :love:
 
Heippa Juliet86:)

Ihana tuo sun uv-rakkettikuvaus:D Plussaonnea!

Täällä on menossa yk1,kp30, dpo16. Oireet on väsymys, rintojen turvotus, hieman arat rinnat, vatsan nippailu pistelymäisesti, menkkakipumaisesti,palelu, pyörryttävä olo välillä. Menkkoa ei ole vielä ainakaan kuulunut. Saapa nähdä, että kuinka käy. Odotukset on kovatkin kyllä:love::rolleyes:
 

Yhteistyössä