Toiveissa toinen lapsi <3

Välli jotain siellä näkyy. Aamulla heti uutta testia!!!
Ripsi83 peukut pystyssä kiinnitysvuodolle!

Täällä mieliala vähän parempi, nimittäin kävin tänään gynellä ja näytti paremmalta kuin viime kierto :) silloin kp11 johtofolli vain 9mm, nyt kp12 ja johtofolli 22mm... ja limakalvot yms. näytti hyvältä! Eli viikonloppuna pitäisi peittoa heilutella ahkerasti! Gyne antoi kyllä laput, että saan hakea tarvikkeet siemennestenäytettä varten, mutta luulen että miehen täytyy asiaa pureskella vähän pidempään. En siis viitsi häntä hoputtaa näytteenantoon... Voi kun nyt tärppäisi, saataisi juhannusvauva :love:
Meidän mies vei maanantaina näytteen ja sano että yllättävän ok. Vaikka pelkäskin:D
 
Välli: Jotain viivan tynkää siellä pilkottaa! Vahvistumista sille!

Täällä vietetty hiljaiseloa. Menkat kurvas oletetusti viimeviikolla kylään ihan ajallaan. Harmittaa tietysti, mutta jotenkin tähän uuteen kiertoon levollisin mielin. Toivoa pidän yllä tottakai, että tärppäisi pian! Sitten miettii, että esikko tärppäsi yk16, niin onhan siihen vielä jonkin matkaa... Nyt siis kp 9/25-28 yk10.

Haluaisiko joku ihana tehdä meille tänne sen listan? Itsellä ei osaaminen riitä. :p
 
Välli kyllähän tuossa oli väriä toisen viivan kohalla (y) Ite en koskaan ole saanut mitään tuollaisia hailuroita viivoja... No muuta kun tietysti silloin kun esikoista aloin odottamaan TASAN neljä vuotta sitten :love:
Toki monilla muilla on haamuviivoja jne. Mutta todella toivon sulle plussaa!
 
Me ollaan "vasta" puoli vuotta yritetty saada vauvaa alulle. Esikoinen tärppäsi yk2, mutta olin silloin myös 7 vuotta nuorempi. Mä oon tässä puolen vuoden aikana pari kertaa ollut jo tosi kypsä tähän hommaan ja saavuttanut muutaman kerran kunnon aallonpohjan. En ollut tästä yrityksestä kenellekään edes puhunut, mutta viime viikkoina olen muutamille ystäville asiaa purkanut. Tullut jotenkin seesteisempi olo kun ei yksin asiaa kanna. Mies ei ymmärrä yhtään miksi lapsen saamista pitäis ikinä stressata. Se ennemminkin tyytyy kohtaloonsa. Mä yritän ajatella, että pakko keskittyä muuhunkin elämään, toi 6v tyttö tarvitsee mua ja elän samalla hänen lapsuuttaan.

Mutta hankala välitila elämässä. Mä normaalielämässä juoksen paljon ja kisailen säännöllisesti, nyt en oo mitään tapahtumia buukannut ja tuntuu, että elämässä on iso tila tyhjillään. Pitäisi keksiä uusi harrastus tai jotain... Mutta joo, sen takia tänne palstalle tulin kun tuntui että tarvitsee vertaistukea. :)
 
Heips! Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.

Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.

En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.

Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.

Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
 
Oma napaa päivitän. Ei vuotoa vielä tänäänkään. Toivottavasti sitä ei tuukaan :D Silti odotan huomenna menkkojen alkavan. Mitään oireita en oo hoksannu, mutta ei ole ehtiny tällä kertaa niin tarkkaan oman kropan oireita tarkkailemaankaan..onneksi..välillä lorahtaa pöksyyn ja oon ihan varma, että nyt ne alko, vaan eipä ole onneksi punaista näkyny sitten keskiviikon. Ai että on jännää nyt ;)
 
Me ollaan "vasta" puoli vuotta yritetty saada vauvaa alulle. Esikoinen tärppäsi yk2, mutta olin silloin myös 7 vuotta nuorempi. Mä oon tässä puolen vuoden aikana pari kertaa ollut jo tosi kypsä tähän hommaan ja saavuttanut muutaman kerran kunnon aallonpohjan. En ollut tästä yrityksestä kenellekään edes puhunut, mutta viime viikkoina olen muutamille ystäville asiaa purkanut. Tullut jotenkin seesteisempi olo kun ei yksin asiaa kanna. Mies ei ymmärrä yhtään miksi lapsen saamista pitäis ikinä stressata. Se ennemminkin tyytyy kohtaloonsa. Mä yritän ajatella, että pakko keskittyä muuhunkin elämään, toi 6v tyttö tarvitsee mua ja elän samalla hänen lapsuuttaan.

Mutta hankala välitila elämässä. Mä normaalielämässä juoksen paljon ja kisailen säännöllisesti, nyt en oo mitään tapahtumia buukannut ja tuntuu, että elämässä on iso tila tyhjillään. Pitäisi keksiä uusi harrastus tai jotain... Mutta joo, sen takia tänne palstalle tulin kun tuntui että tarvitsee vertaistukea. :)
Mulla ihan samat fiilikset. Esikoinen täyttää loppuvuodesta 8 ja mies eri, mutta tää puolen vuoden yritysaika on saanut elämän pysähtymään ikävästi :unsure:
 
Mulla ihan samat fiilikset. Esikoinen täyttää loppuvuodesta 8 ja mies eri, mutta tää puolen vuoden yritysaika on saanut elämän pysähtymään ikävästi :unsure:
Kiva että on muitakin joilla esikoinen jo vähän vanhempi. Monesti tuntuu, että oon vähän outolintu kun lapsi jo tuon ikäinen ilman sisarusta. Meillä tuli miehen opiskelut ym. vähän yllättäen niin meni suunnitelmat muutama vuosi sitten uusiksi. Ei auta jossitella oisko silloin raskautunut miten nopeasti, olisi ollut taloudellisesti niin tiukkaa etten ois ehkä uskaltanut edes haaveilla. Mulla siis mies on pysynyt samana, mutta lasten tuleva ikäero vaan kasvaa. :) Ei kyllä haittaa jos joskus plussa pärähtäisi, oikeastaan ihan kiva ajatus, että esikoinen menee vuoden päästä kouluun ja ois kotona sitten jossain vaiheessa itse. Mutta koitetaan antaa arjen rullata ja keskitytäänniihin elämän iloisiin asioihin. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Välli
Täällä kp 33 eikä menkkoja oo vielä kuulunu.näyttää että kierto taas vähän pitenee.pientä jomottelua ollu parina päivänä alavatsalla, ei muuta. Testiä en meinaa tehä ennenku menkat on reilusti myöhässä, jos vuoto ei ala.niin pitkä aika ootella ku kierto menee yli 30 päivän!
 
Kp 30 ja jotain punertavaa tänään runsaan valkovuodon seassa. Eiköhän ne menkat parin päivän sisällä ala. Äh, niin toivoisin, ettei ne tulis ollenkaan seuraavaan 9 kuukauteen :D Noh, ehkä seuraavasta kierrosta sitten. En tiiä maltanko olla testaamasta huomeba ku pääsen kotiin. En kyllä haluais negatestiä tehä.
Ai niin näin unta, että tein positiivisen rtestin :)
 
Moi, sopisko vielä tähän ryhmään? Olen 32v ja meillä esikoinen 4v 4kk. Viime syksynä alettiin yrittään toista, tuli km vko 10. Sen jälkeen pidettiinkin taukoa ja uudelleen alettiin yrittämään huhtikuussa. Alkuun jaksoi olla iloinen ja reipas, esikoinen tärppäsi neljännestä kierrosta ja km toisesta kierrosta, joten oli jotenkin oletus että kyllä se tästä tulee melko nopeaankin. Mutta tänään taas kp 1 ja joka kerta menee mieli surullisemmaksi :( vertaistuki voisi olla paikallaan.
 
Ripsi pidetään peukkuja! :love:

Tervetuloa marjutan! Kyllä tänne mahtuu. :) Täällä kyllä ymmärretään erilaisia fiiliksiä. Mulla esikoinen sai alkunsa yk2 ja nyt tätä toista tehty puoli vuotta (kierrot venyneet välillä ja yk 4 menossa). Mä oon ollut ihan romuna jo pari kertaa asian suhteen. Nyt taas vähän seesteisempi vaihe menossa. :)
 
Kiitos :)
Mä oon tosiaan tikutellut ovista nyt pari kiertoa kun kierrot on olleet 23-26pvä - mut vaikka on noin lyhyitä niin kyllä se ovis on aina löytynyt. Et en tiiä missä vika :( tuntuu että oonkohan jo liian vanhakin tähän..
Toisaalta oon aina ennen ajatellut että yksi lapsi olisi meille se sopivin, tämä kuumeilu alkoi oikeastaan vasta ihan tässä kesän mittaan. Sitä ennen ajatuksella että tulee jos on tullakseen mut ei mikään pakko :)
 

Yhteistyössä