Touko Tarkki ja Sirpa Laamanen tuomittiin elinkautiseen Vilja Eerikan murhasta!

  • Viestiketjun aloittaja Oikeus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko ensikertalaisia vankilassa eli pääsevätköhän vapaaksi istumalla puolet?

ja suomen elinkautinen on oikeasti vaan niin nolo muutenkin.

ja mikäs niillä on siellä ollessa. Niitähän suojellaan siellä koko ajan ettei vaan kukaan pääse lyömään.
Paitsi olihan tuo isä ottanut pataan jo tutkintavankeudessa. Periaatteessa niitä pyritään suojelemaan mutta varmaan tilaisuuksia löytyy silti ja voi olla että vartijoitakaan ei kauheasti hetkauta jos joku ehtii vähän huitasta.

Btw, niin kauhea juttu kuin tuo olikin, ei se minua varsinaisesti yllättänyt vaan oli pikemminkin vain ajankysymys koska lastensuojelussa rysähtää ja pahasti. Olen tässä muutaman vuoden yrittänyt herätellä ihmisiä sos.toimen suhteen sillä näin läheltä paljon sellaista mitä en koskaan olisi uskonut olevan Suomessa mahdollista mutta minulle suurinpiirtein vaan naurettiin. Pilkattiin että kyllä kuule sossut tietää mitä ne tekee ja ketään ei syytetä suotta tai vastaavasti narsistien ja juoppojen puheita ei siellä uskota. Toisaalta näitä ihmisryhmiä ei edes teidän mielestä suurinpiirtein ollut olemassakaan että omiani horisin. No kuka tulee nyt huutelemaan häh? Tietämään taas kaiken paremmin kuin se joka on asiat itse kokenut. No, anyone?
 
Peyote
Nythän ne saa sitten ilmaset sapuskat ja varmaan asuntokin on makeempi kun missä ne ennen asui.

Tuntuupa oikeudenmukaiselta taas vaihteeksi. Me ihmiset maksetaan veroja että tommosille viiään ruoka nenän eteen. Mielelläni maksaisin veroja, että ihmiset saa apua, jos ovat työttömiä tai vaikkapa pummeja, mutta tuommoisille ei tarvittis antaa kaikkea niin helpolla.
 

Yhteistyössä