+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Sunflower11
Mie unohdin kokonaan onnitella Keltakukkaa! Onnea siis

iloksi: Joskus, eipä siellä oikeen ketään oo enää!
Juu mä siirryin taustailemaan, multa leikattiin kysta munasarjoista ja lähti osa munasarjaakin. Tänään soittelee lääkäri ja kyselen et saako jo jatkaa yritystä. Et sitä odotellessa :) Luget oon saanut lyhyeen luteaalivaiheeseen (7-9vrk) ja kaiketi siihen että mulla tiputtelee 4-5 päivää ennen kun vuoto edes alkaa. Niitä en tosin ole vielä sattuneestakaan syystä kerennyt aloittamaan mut sitten seuraavaksi kun se on mahdollista. Oletettavasti nyt on puolväli kiertoa menossa jos ne menkat oli silloin kun oletin (oli jälkivuotoakin, mutta selvät kivut ja vuoto runsastui). Syksyllä sit katottais kait hoitoja tarkemmin jos/kun sinne asti päästään.
 
Sunflower11 Oho! No onneksi on kuitenkin nyt tilanne ihan hyvä (ilmeisesti). Onneksi ei koko munasarjaa viety!
Toivottavasti oot toipunut hyvin ja toivottavasti pääsette pian jatkamaan yritystä :)

Toivottavasti ei tarvitse mitään syksyn hoitoja vaan saisitte sen pienokaisen aluille ihan itse :)

Mukavaa päivänjatkoa!
 
Onnittelut Keltakukka!

Iloksi: Toivottavasti kaikki sujuu nyt niinkuin pitääkin. Menisipä aika nopsaan, että pääset testailemaan (plussaa tietenkin). Pidän peukut ja varpaat pystyssä.

Kiitokset Mollimeloonille kun alkaa päivittelee.

ON: Itsellä on kaiketi kp 18 ja dpo 4-5. Talletukset tehtiin ainakin ovistestin mukaan juurikin oikealla hetkellä, että ei voi olla siitä kiinni jos ei nyt tärppää. Testipäivä ois 6.6, jolloin myös lääkäriaika varattuna lapsettumuudesta jutteluun. Toivottavasti plussaan silloin ja käynnistä tulee turha. Pahuksen tupakka kun on niiiin vaikea lopettaa. Jotenki ajattelen vaan et ei kummiskaa tärppää ni mitä väliä. Oiskohan tuo viimeinen aski minkä poltan?! Nyt pitää ottaa itteä niskasta kiinni!
 
Sunflower11
iloksi: Joo, näinhän se on :) et positiivista ettei kokonaan tarvinnut poistaa!
Lääkäriltä tuli tänään lupa harrastaa jo seksiäkin oman voinnin mukaan, et kyllä se tästä :) Ihmeen hyvin on parannuttu, eipä juuri kipuja ole eikä oo tarvinnut särkyynkään enää lääkettä syödä!

Kiitoksia, saas nähä miten käy että tarviiko miettiä hoitoja vaiko auttaako esim. luget jo.

Tsempit vielä piinapäiviin ;) Meinaatko malttaa olla testaamatta aiemmin? :)
 
Kiitos Ansku uudesta pinosta. :) Hiano.

Ana :hug: Mulla alkaa olla vähän samanlaiset luovuttamisen tunnelmat täällä, en usko että saadaan tästä lasta aikaiseksi enää lainkaan. Mitäs me reipashenkiset piinailijat...

Onneksi noi hormonit ei aiheuta mulle sivuoireita tai muuta kuin pientä epämukavuutta, niillä pysyy kierto suht kohdillaan. Tässä männä viikolla testailin pregcheckin liuskoilla dpo7-9 negat ihan vaan nähdäkseni pregnylin häipyneen (täytyi hetki miettiä pistinkö mä sitä lainkaan...) ja sitten vaan vanhasta addiktin tottumuksesta, kun täytyyhän sitä nyt uudestaan testata, kun kerran tuli nega...
Sanokaa mulle, että pregnyl poistuu elimistöstä joka kierrossa suurin piirtein samassa tahdissa samalla ihmisellä? Eikös vaan jookos? Nyt olisi kohta 9vrk pregnylin pistämisestä ja predictor early (12,5IU/l) näyttää heikkoa plussaa...



Vähän huonoja kuvia tulee näin aamuyön synkkinä hetkinä, mutta näkee ken näkee. =) muoks. Toinen vähän tarkempi, en tiedä näkeekö siitä senkään vertaa...

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä