+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Pikainen päivitys vaan...
En tiedä mikä kroppaa vaivaa, mutta ennätys lyhyt kierto oli tässä kuussa :| Tänään on siis jo kp4/24-32 yk"11"

En kerkee nyt ees lukee muitten kuulumisia, mut palailen paremmalla ajalla ja jään odottelemaan uutta ovulaatiota...taas :stick:
 
:hug: Miten jakselet? Onko tilanteessa valoa ja elämässä voimanlähteitä? Toivoisin niin kovasti, että sinun vuorosi tulisi. Odotuksen odotus on ollut jo piinaavan pitkä.

Tiuhti83 > Mulla on myös ollu pari todella lyhyttä kiertoa. Sillon vuotokin oli ihan miniä. Toivottavasti sulla nyt tasaantuu normaaliksi. Itse olen iloinnut siitä, että vihdoin alkaa olla limakalvon kasvu normaalia ja kun otan lääkkeet illalla, on vuotokin reippaampaa. Tuhruttelu on aina turhauttavaa. Sulla alkaa vuosi tulla täyteen. Onko jo mietteitä tutkimusten suuntaan?

Omaan napaan ei kuulu ihmeitä. Välillä ei tunnu yhtään piinailuajalta, sillä hormonit tuntuvat hyrräävän. Mitä lie kehossani tapahtuukaan, jotain siellä on meneillään. Olen keskittynyt stressin hallintaan, sillä muuten kykenisi mihinkään. Toivottavasti tämä hankala tilanne kääntyy parhain päin ja saan pian jatkaa elämääni normaalisti. Kaiken ihmeellisen keskellä yritän keskittyä arkeen ja puutarhaan, että mieli pysyisi mahdollisimman levollisena. Epäoikeudenmukaisuutta käsitellessä se ei ole helppoa vaan välillä on pakko purra hammasta. Ihmettelen suuresti, jos tästä kierrosta plussaan, sen verran kiperiä asioita on nyt meneillään.
 
Tänään kp 29 ja dpo 11 ihan selkeä plussa testattu äsken! Mää en voi uskoa todeksi! Tarkoitus oli testailla vasta huomenna mutta pari päivää jo kestänyt järkyttävä närästys(oli myös esikoisella) sai minut testaamaan jo nyt. Toisaalta en uskonut tuohon plussaan kun mulla on ihan järkyttävät menkkamaiset kivut. Huh kädet tärrää vieläkin :heart: P.S olen vähän nyt tyhmä mutta mitä tuo voi siirtää mut tonne plussanneiden puolelle tarkoittaa ?:ashamed:
 
Onnea Aliisa10 :heart: Siirtäminen plussanneiden puolelle tarkoittaa, että olet saanut positiivisen raskaustestin, eli olet plussannut :D Emmä osaa selittää :D Hyvä minä :D


).( sain gynelle ajan ens viikon Tiistaiks, ku ollaan nyt puoli vuotta tosiaan jo yritetty raskautta tuloksetta, kun normaalisti olen tullut aina heti raskaaksi.. Ja mulla on välillä kovat kivut oikella puolella munajohtimessa, eli onko joku kysta tjn joka estää raskauden... :/ Mää en vaan jaksais/kestäis odottaa enää yhtään :'( On niin turhautunut olo!!!! :stick:
 
MolliMelooni :hug:

aliisa10 Onnittelut tätäkin kautta. Kun olet plussannut, sinut siirretään listalla plussanneisiin.

ÄitiliiniX5 Toivotaan että saat jonkun selityksen, ja ettei ole mitään vakavampaa. Tsemppiä kuitenkin. =)

Minut vois siirtää tuonne piinailijoiden joukkoon, menossa Dpo 3
 

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



lauantai 12.5.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Keltakukka...............33/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Toivoliini..................29/29-31..........34v......5.lapsi.....yk2
Moona83.................28/26-27.........29v......3.lapsi.....yk2
Lara_84...................24/25-28....................1.lapsi.....yk2
ÄitiliiniX5..................22/28-30.........29v......6.lapsi.....yk6
macy gray................20/30-32.........32v......2.lapsi...yk29(OI10)
Sunflower11.............18/24-35...................3.lapsi....yk18
Emma82..................18/30.............29v.......2.lapsi.....yk2
Rulla-Katriina............17/27-30........33v.......2.lapsi.....yk6
Ansku83..................12/30...........28v.......1.lapsi......yk15/yv1,5
Sone*....................9/30...........28v..........3.lapsi......yk2
Anastacija................6/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Tiuhti83..................6/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'11'
MolliMelooni.............4/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....


Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, jenni_noora




PIINAILIJAT
Moona83............dpo15
Lara_84..............dpo10
ÄitiliiniX5.............dpo9
macy gray..........dpo7
Emma82.............dpo4







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki huhtikuun pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2120241-huhtikuussa-plussaavat-toukokuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post26189225






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Ranskis ja aliisa Valtavasti onnea plussista!!! :heart:

Ana, Molli, Tiuhti Voimahalit!! :hug: :hug: :hug:

Sanaton ja uneton...mutta, haluan silti toivottaa kaikille hyvää ja aurinkoista lapsettomien lauantaita! :heart:


Sinua en tunne,
vain hiljaa aavistan.
Sen täydellisen ihmeen,
sen lahjan valtavan.

Sinua en tunne,
vaan tunnen kuitenkin.
Luot sydämeeni valon,
kuin tähti loistavin.

Sinua en tunne,
vaan valtaat maailman.
Et arvaa kuinka paljon,
sinua odotan.


Voimia kaikille yhdessä ja erikseen tälle raskaalle matkalle! Haikara lentäköön luoksenne mitä pikimmin! :heart:

Rakkaudella,

Ansku
 
  • Tykkää
Reactions: Anastacija
Aliisa10: Hurjan paljon onnea!!

Kiitos Ansku lohduttavista sanoista.

ON: Nega testattu taas jälleen kerran. Tänään on dpo 11. Itku meinaa tulla. Kyselin jo tk:sta lääkäriaikaa, että voitaisiin keskustella lapsettomuudesta. Ei ollut aikoja antaa, mutta soittavat sitten kun aikoja vapautuu. Saas nähdä kuinka pitkälle menee, kun ei ole kiireinen asia. Takana on nyt vuosi yritystä, tai siis viime vuoden toukokuussa sain keskenmenon ja sen jälkeen ei mitään. Pitänee alkaa miettiä tjottailuakin vaihtoehdoksi, sillä tämä jatkuva toivominen ja pettyminen tuntuu liian raskaalta. Hyvää äitienpäivää vaan mullekkin... prkl.
 
Lara, jos vaan talous antaa myöten, kannattaa mennä alkututkimuksiin yksityiselle. Ajan saa vikkelämmin ja voivat antaa sieltä tarvittaessa lähetteen sitten julkiselle puolelle. Ei tarvitse epätietoisuuden ja pitkittyneen yrityksen lisäksi kestää vielä sitä jonotusta ja odotuttamista.
 
Täältä myös yksi hirvee kuumeilija liittyy joukkoon. Eli kp 12/23-29. Ikää 28. Toiveissa pikku kakkonen ja yrityksiä takana noin 11 ( viime kesänä aloitettu). Maaliskuussa km rv 7. Nyt ovis ongattu kp 10.
 
USKOMATONTA!!!!! Mää oon RASKAANA!! :heart:

Perjantaina mulla tuli ihan puskista yht'äkkiä tunne, että nyt tärppäs.. Lauantaina tein ekan testin päiväpissasta ja tuli haamujen esiäiti, äitienpäivä aamuna tein uuden ja oli vähän selkeempi (täydellinenäitienpäivälahja) ja nyt tein tunnin päiväpissasta ja tuli taas selkeempi :D Oon niiiiiiiiiiin onnellinen :heart: Laitan kuvan kohta :D
 
Aivan mahtavaa ÄitiliiniX5! Isot onnittelut.

Mollimelooni:Uskon kyllä, että yksityisellä hommat sujuvat paremmin, mutta emme ainakaan vielä näe tarvetta investoida yksityispalveluihin. Olemme kuitenkin nuoria, joten aikaa on (27 vuotta molemmat) lisäksi niskassamme on aikamoiset velat. Vaikka tulot ovatkin hyvät, niin pitää silti aina vähän priorisoida menoja.

ON: Se ois taas KP 1 ja yk 3. Sain julkiselta puolelta omalääkärille ajan ensi kuun alkuun. Onnekseni omalääkärini on mitä ihanin. Hän on ensinnäkin nuorehko nainen ja ottaa asiani aina tosissaan. Ei ole siis sarjassamme näitä "ota buranaa ja lähde kotiin" - lääkäreitä. Onko muilla tietoa siitä, että onko vaarallista otattaa papa-koe ovulaation jälkeen, jos onkin raskautunut? Onneksi laskujeni mukaan tuo aika pitäisi mennä niin, että silloin tietää jo onko tärpännyt.
 

Yhteistyössä