Tunnen vetoa lähes pelkästään ulkomaalaisiin miehiin. Mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis yleensä tummiin ja miehekkäisiin, en olekaan koskaan seurustellut suomalaisen kanssa. Suhteita on ollut kosovolaisten ja yhden italialaisen kanssa. Mitä ajatuksia herättää? Ikää on 29v.
 
vierailijaVieras
Ei herätä sen kummempia ajatuksia, kuin että niin me vaan ollaan erilaisia. Minä en vois kuvitella koskaan kiinnostuvani tummempi ihoisista tai ylipäätään ulkomaalaistaustaisista (enkä ees tiedä mistä johtuu, en pidä itseäni rasistina tms.), ehkä joku vaalea jenkki tai aussi saattais mennä mut niissäki miettisin todella pitkään :D Muutenki mulla on ehkä ulkonäöllisesti hieman poikkeava maku, todella harvoin tulee vastaan miestä, joka silmääni miellyttäisi.
 
vierailija
Siis yleensä tummiin ja miehekkäisiin, en olekaan koskaan seurustellut suomalaisen kanssa. Suhteita on ollut kosovolaisten ja yhden italialaisen kanssa. Mitä ajatuksia herättää? Ikää on 29v.
Miksi sun kiinnostuksen kohteiden pitäis herättää meissä kenessäkään mitään ajatuksia? Enemmän mua ihmetyttää se että mainitset ikäsi tuossa yhteydessä, aivan kuin sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa minkä rotuisesta ihmisestä kiinnostut.
 
vierailija
Miksi sun kiinnostuksen kohteiden pitäis herättää meissä kenessäkään mitään ajatuksia? Enemmän mua ihmetyttää se että mainitset ikäsi tuossa yhteydessä, aivan kuin sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa minkä rotuisesta ihmisestä kiinnostut.
Jatkan vielä että jos ap sun tarkoitus oli jotenkin yrittää provota niin aika heikko yritys. Maahanmuuttokriittinen ei ole rasisti.
 
Provona parempi mitä oletin. Olin varma, että tämä on joku "somalilaiset, irakilaiset, afganistanilaiset ja nigerialaiset on niin hottiksii" :D

Mutta kaikilla on kyllä kiinnostuksen kohteensa. Joku tykkää bisneshenkisistä, joku taas ei ollenkaan. Joku tykkää vaaleista, joku tummista. Joku naisista, joku miehistä. Joku sitten syystä tai toisesta vaikka niistä italialaisista. Tosin outoa silti olisi, joka jonkun kaikki mieskontaktit olisivat kahdesta aika kaukana sijaitsevasta maasta, ellei sotten satu itse asumaan tai muista syistä hengailemaan paljon juuri niissä maissa. On minullakin ystävä, jonka kaikki miesystävät ovat olleet ulkomaalaisia, mutta se selittyy sillä, että hän muutti nuorena toiseen Euroopan maahan eikä ennen muuttoa ehtinyt Suomessa koskaan seurustella. Kaikki miesystävänsä ovat siis olleet tuosta maasta.
 

Yhteistyössä