Tunnetko huumeiden avulla laihduttaneita?

[QUOTE="vieraana";29368831]Eiköhän tossa ole korkeintaan tarkoituksena saada sut huumekoukkuun ja ostamaan lisää sit ilmaisten näytteiden jälkeen.

Tai sitten tää on trolli koko avaus.

Karppaamallakaan ei ole nälkä.[/QUOTE]

Ei ole kyse mistään huumekoukusta, vaan ihan pyyteettömästä auttamisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29368864:
Ihan selvästi joku yrittää saada sua huumekoukuun. Jos tuohon lankaan menet, niin saattaa mennä aika monta vuotta elämästä hukkaan ja lopulta vain kadut syvästi. Varmaan järjettömin tapa laihduttaa. Kyllä ne kilot katoaa muutenkin, ihan normaaleilla tavoilla. Laihdutus voi olla välillä aika hidasta ja ankeaa, mutta pitää ajatella positiivisesti että hitaasti laihdutetut kilot pysyy parhaiten poissa.
Minä olen yrittänyt laihduttaa jo pitkään, mutta aina se vaan lopahtaa, haluaisin jonkun helpon ja nopean keinon, että saisi laihdutettua hetkessä noin 10-15 kg ja sen jälkeen sitten olisi helpompaa tarkkailla syömisiä, kun olisi jo siinä tavoitepainossa.
 
Ei ole kyse mistään huumekoukusta, vaan ihan pyyteettömästä auttamisesta.
Sinuna harkitsisin hyvin vakavasti kuitenkin, ennenkuin lähtisit kokeilemaan moista.

Laihdutuslääkkekin voisi olla turvallisempi vaihtoehto, olkoonkin että niissäkin on huumeita.


Ehkä vähän jeesusteluksi sitten menee, jos sallii laihduttamisen lääkeillä ( muttei huumeilla, vaikka samoja aineita olisvatkin )

Mutta laillisia, ja oikealla annostelulla lääkärin määrämänä kuitenkin turvallisempia.

Pyyeettömästi tarjotuun huumeseen en oikein usko, ja kun ei voi olla varma, millaista ainetta sitä saa.
 
[QUOTE="äitee";29368893]"kaveris" koittaa saaha sut vaa koukkuun aineisiin.saat alussa ilmatteeksi mut hupsheijakkaa jokupäivä huomaat olevasi koukussa niihin ja kallis on sitte elämän hinta.jos nyt ees sitte elät kauaa.on paljo eri laihutusmenetelmiä.jos lihavuus on reilu ylipaino niin käänny lääkärin puoleen.ei katukauppiaitte.[/QUOTE]

Ei ole reilua ylipainoa, mutta noin 10 kiloa pitäisi laihduttaa.
 
"koi"
Kukaan ei voi polttaa tupakkaa vaan "silloin tällöin kun siltä tuntuu". Tai no niinhän ne itelleen uskottelee..
Voi, näitä ihmisiä tiedän muutamankin.
Ja ap:lle
Tosiaan kaman vetäminen laihtumisen toivossa tarkoittaa jo kusta päässä.
Siinähän sit selität poliiseillekin: no mut ku mä vaaaaan laihdutan. Eka ne yrittää saada kaverin koukkuun ja sit alkaa haalii vähintään sen ruskean reiän ritareiksi...

Mut kokeile ihmees jos silt tuntuu
 
[QUOTE="jep jep";29368898]kuinka usein sä sit suunnittelit sitä piriä vetäväs, kerran-kaks viikossa vai häh? kyllä sulla nälkä tulee seuraavanapäivänä josset sit joka päivä meinannu sitä kiskoa. muista myös et sä sit kans valvot, et ainoastaan oo syömättä. suosittelen sulle jotain toista tapaa ja veikkaan ettei kukaan anna sulle kamaa ilmaseks ihan vaan sen takia että sä laihtuisit :D[/QUOTE]

En kovin usein. Kuulemma se näläntunne lähtee nopeasti ja vaikutus kestää pitkän aikaa. Ja tuo valvominen ei olisi ongelma, kun muutenkin on nukkumisvaikeuksia ja valvominen on tuttua.
 
Miten pitkään olit ajatellut käyttää? Jos nyt ajatellaan pelkästään tuota laihtumista huumeiden käytön sivuvaikutuksena, niin meinasitko että se paino pysyy siellä pohjalukemissa senkin jälkeen kun olet käytön lopettanut eikä nouse vielä korkeammalle mitä se oli alun perin?

Huumeiden vetäminenhän ei opeta uusia terveitä ruokailutottumuksia, ainoastaan vähentää nälän tunnetta ja halua syömiseen. Nämä tunteethan palaavat kun lopetat käytön ja jos et tähänkään mennessä noita tunteita ole voinut vastustaa niin miten se onnistuisi myöhemminkään kun kemiallinen ruokahalun vähentäjä otetaan pois?

Että se pitäis sitten käyttää loppu elämä jos sillä menetelmällä haluaa laihtua. Jos taas ajattelet että sitten kun olet tarpeeksi laihtunut ja lopettanut käytön niin opettelet uudet syömistavat niin silloinhan kaikista järkevintä olisi opetella ne jo nyt ja laihtua terveellisesti ilman huumeiden haittavaikutuksia, vai mitä!
Olen miettinyt, että jos saisin painon putoamaan nopeasti ja helposti, olisi silloin se painon ylläpitäminen helpompaa ja terveelliset elämäntavat aloitan joka tapauksessa, mutta laihdun aina niin hitaasti tällä tavoin. Mutta joka tapauksessa aion lopettaa epäterveelliset syömiset.
 
Olen miettinyt, että jos saisin painon putoamaan nopeasti ja helposti, olisi silloin se painon ylläpitäminen helpompaa ja terveelliset elämäntavat aloitan joka tapauksessa, mutta laihdun aina niin hitaasti tällä tavoin. Mutta joka tapauksessa aion lopettaa epäterveelliset syömiset.
Paskan marjat mitä itsepetosta. Syyllistytkö kovinkin usein tällaiseen itsepetokseen?
 
Oikeasti laihduttaminen ei ole mahdotonta, jos siihen vaan sinnikäästi päättää ryhtyä.
Ja varmasti Akaatti tiedätkin, että sellainen hidastempoisempi painonpudotus on paljon järkevämpää, joskin vaativaahan se on.

Olen itse pariin otteeseen onnisunut pudottamaan painoani, ja siinä loppujen lopuksi aika helpolla päässyt.

Mutta vaikeampaa on sitten pysyä siinä painossa.

Ja karistetut kilot on tulleet korkojen kera takaisin.

Mikään pikadietti huumeilla tai huuhaalla ei kyllä takaa pitkäaikaista tavoitepainoa.
 
Ongemana ei ole niinkään syömisen määrä vaan jatkuva herkuttelu. Olen miettinyt myös niitä kromitabletteja, joita myydään apteekissa.
No tuossa jatkuvassa herkuttelussa isoksi osaksi ongelmaa muodostuu juuri se syödyn ruoan tai herkkujen määrä. Suosittelen kokeilemaan kromitabletteja. Moni on saanut sillä nälän tai herkuttelun hallintaan.
 

Yhteistyössä