Tunnetko huumeiden avulla laihduttaneita?

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29369505:
Paskan marjat mitä itsepetosta. Syyllistytkö kovinkin usein tällaiseen itsepetokseen?
Joitakin vuosia sitten painoin melkein 10 kg vähemmän ja se painon ylläpito ei ollut vaikeaa, sitten tapahtui eräs juttu, jonka vuoksi syöminen riistäytyi käsistä ja siitä asti on painoa ollut melkein 10 kg enemmän. Tosin nyt painan noin 2-3 kg vähemmän kuin vielä vuosi sitten.
 
vieras-
Minä olen yrittänyt laihduttaa jo pitkään, mutta aina se vaan lopahtaa, haluaisin jonkun helpon ja nopean keinon, että saisi laihdutettua hetkessä noin 10-15 kg ja sen jälkeen sitten olisi helpompaa tarkkailla syömisiä, kun olisi jo siinä tavoitepainossa.
Höpöhöpö, ei ole yhtään helpompaa tarkkailla syömisiä "sitten kun". Ihan yhtä vaikeaa on. Voi olla jopa vaikeampaa, koska 10-15 kg laihempana saat syödä vähemmät ettet lihoisi ja sallii helpommin lipsahduksia, "kun oon nyt laiha" ja kilot kertyy taas...Jos et nyt pysty pitämään yllä terveellisiä elämäntapoja ja kurissa syömisiä, et pysty laihanakaan.

Hullun touhua ruveta käyttämään huumeita, jotta laihtuisi. Jos sulla on noin paha ongelma asian kanssa, mene terapiaan työstämään itsetuntoasi tai itsekuriasi.
 
vierass
Sinulle "koi" tuosta tupakan poltosta vielä: jos ne ihmiset ei olis koukus siihe nikotiiniin, miksi ne polttais edes silloin tällöin? Niinpä..
Nii entiiä, sitten. Ite polttelen silloin kun huvittaa, ehkä 1-2 kertaa kuussa tai harvemmin, on ollut vuosia kun en oo polttanu ollenkaan. En koe olevani samalla tavalla koukussa kuin ne jotka polttaa päivittäin, vaikka on poltellu joskus esim. useamman päivässä.

Enemmän juon kahvia ja syön karkkia, niistä taitaa olla enemmän haittaa elimistölle..

Mutta eipä kyllä ikinä tulisi mieleen käyttää vahvempia huumeita, edes kannabista.
 
Nii entiiä, sitten. Ite polttelen silloin kun huvittaa, ehkä 1-2 kertaa kuussa tai harvemmin, on ollut vuosia kun en oo polttanu ollenkaan. En koe olevani samalla tavalla koukussa kuin ne jotka polttaa päivittäin, vaikka on poltellu joskus esim. useamman päivässä.

Enemmän juon kahvia ja syön karkkia, niistä taitaa olla enemmän haittaa elimistölle..

Mutta eipä kyllä ikinä tulisi mieleen käyttää vahvempia huumeita, edes kannabista.
Tutkimuksia kun on tehty niin tupakka on on monin paikoin vaarallisempaa kuin esimerkiksi kannabis.
 
[QUOTE="vvieras";29369671]Paljonko sulla on Akaatti ylipianoa? Paljonko haluaisit laihtua? Mikä on sun BMI?[/QUOTE]

Painoindeksi on noin 24, haluaisin laihtua noin 10 kiloa. Enintään 15 kiloa, mutta ainakin tuon 10 kiloa.
 
"jep jep"
En kovin usein. Kuulemma se näläntunne lähtee nopeasti ja vaikutus kestää pitkän aikaa. Ja tuo valvominen ei olisi ongelma, kun muutenkin on nukkumisvaikeuksia ja valvominen on tuttua.
no mulla on vuosien kokemus tosta tavarasta, enkä todellakaan suosittele sitä laihdutuskeinona käyttää. sulla ei selkeesti ole mitään kokemusta huumeista ja niiden vaikutuksista sun mieleen ja kehoon.
 
"koi"
Sinulle "koi" tuosta tupakan poltosta vielä: jos ne ihmiset ei olis koukus siihe nikotiiniin, miksi ne polttais edes silloin tällöin? Niinpä..
Jaa, enpä tiedä kun itse en polta. Ja arvelen, jos tähän vastauksen tietäisin niin olisin miljonääri. Luulen sen olevan vain tapa, tietty seura, baari yms. tai näin ainakin tämä menee näillä tuntemillani ihmisillä. Ja varmaan n. 1-4krt vuodessa polttavat
 
Nähtyonnnnn
Suklaata, ja se on ihan ok, haluat sitä vielä joskus uudelleen.. :( se siitä riippuvaisuudesta, joo joskus voi pari hassua tupakkaa vetää ilman riippuvaisuutta. Ap on niin idiootti ettei pysty käsittämään että huumeet on vähän eri kun tupakka. Koukkuun voi jäädä mihin vasn. Mistä tiedät ettei harmiton pikku kokeilu jonkun toisen kohdalla johdakkaan normaaliin elämään että jaksaa arjesaa jne? Itse olen mähnyt mitä pelkkä kannabis saa aikaan. Mutta jos hyväksyy satunnaisen hörhöyden niin minkäs sille voi, kuuluu kai jo ajatuksellaan roskasakkiin kun on ok käyttäö ja kokeilla eikä vältyämättä jää koukkuun. -.-
 
Edellinen
Ja yks tuttu popsii siemeniä että ois tietty fiilis, pari siementä ebemmän jos haluaa tehokkaamman vaikutuksen. Ja aplle kelpais varmaan sekin. HENKINEN PUHDISTUS, JA PASKAT. Arjessa kaikki meni normaalisti, sitten piti loman, joskus vkl alkaessa saada siemeniä, kun OLI NIIN PIRUN RANKKA PÄIVÄ TÖISSÄ -.-
 
"Mä vain"
Moni huumehan vie näläntunteen kokonaan ja olen tästä kuullutkin, että jotkut laihduttavat huumeiden avulla. Liikalihaville saatetaan myös määrätä lääkitys, joka sisältää huumausaineita. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Olen kuullut, että esimerkiksi metamfetamiinilla pystyisi kohtuullisen normaalipainoinenkin laihtumaan helposti 10 kg kuukauden aikana.
Onneksi en. Ja, jos tuntisin niin en lähtisi täällä tuota edes mainostamaan.
 
Vastauksena kysymykseen, miksi röökata edes silloin tällöin on röökin antama hyvin nopea voimakas rauhoittava vaikutus ja rentoutuminen, silloin kun toleranssia ei ole ehtinyt muodostua. Valitettavasti tämä toleranssi muodostuu hyvin nopeasti ja vaikutus katoaa sen myötä ja sen jälkeen röökaaminen on vain vieroitusoireiden välttämistä, vaikka moni toisin väittääkin. Rööki on kuin instant rauhoittava lääkitys, jonka vaikutus häviää parissa minuutissa. Jos olisin aikanaan tiennyt, että tämä rauhoittava vaikutus häviää, en olisi koskaan ostanut sitä ensimmäistä omaa pakettia. Valitettavasti ostin ja irtipääseminen on tosi vaikeaa, melkein olen perillä tosin.

Vastauksena ap:lle, että hyvin hyvin vaarallinen ja haitallinen tapa laihduttaa tuo. Ja puhut itsellesi täyttä paskaa, jos väität, ettet jää koukkuun. Itsehillintäsi pettää jo pelkkien herkkujen kanssa, niin miten luulet käyvän koukuttavien huumeiden kanssa? Kolmen vuoden päästä mietit tätä päivää ja mietit, että kyllä oli typerin idea ikinä ja nyt olen koukussa ja rahat ja terveys menny, koska ystäväsi tuskin jatkaa huumeidesi sponssaamista niin kauan, vai uskotko todella niin?
 
bin
kyllä kaikista syistä alottaa huumeiden käyttö, tämä on ehkä kaikista typerin!

mä oon kuullut että ihmiset laihuttaa syömällä hyvin ja liikkumalla. lääkärissäkin on moni käyny jos tuntuu että mikään ei auta. tästä alotuksesta kyllä sai sellasen kuvan että motivaatio puuttuu ihan kokonaan.
 
Miuski harmailee
Huume on huume ja vaarallinen, koska se sotkee aivojen mielihyväjärjestelmää. Huume on rakennettu nimenomaan niin,että niihin kehittyisi riippuvuus. Varsinkin synteettisesti valmistetut. Niillä on tarkoitua tehdä rahaa eikä mitään muuta. Riippuvuuden syntyminen on yksilöllistä. Jotkut voivatkin pitää käytön hallinnassa jonkun aikaa, toiset tulevat riippuvaisiksi heti ekojen (jopa ekan) käyttökertojen jälkeen. Mistään ei voi etukäteen tietää, miten kenellekin käy. Laihduttamisen (eteenkin normaalipainoisena) takia en ottaisi niin tyhmää riskiä. Ja jotain laihduttamusestakin tiedän, kun olen pudottanut 17kg ruokavaliolla ja liikunnalla. Ylipaino on pysynyt poissa reilut kaksi vuotta, kun muutokset elämäntapaan olivat pysyviä.
 

Yhteistyössä