Tuomio tuli :'((

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Sellaisesta oli puhuttu tälle mun tuttavalle, mutta ensin tähystävät tietysti kohdun. Sun kuvaus kuulostaa aivan samanlaiselta, mutta yksilöllisiähän nämäkin jutut aina ovat. Hänelle oli yritetty saada alkio paremmalle puolelle, mutta katetria ei oltu saatu sinne. Kaikki keskenmenot ovat siis aina silta huonolta puolelta
:/
Mullakin tähystys edessä syksyllä. Siis mikäli en tuu taas raskaaks ennen sitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dallaspulla:
En tarkoita etteikö sekundaarinen lapsettomuus ottais koville, mutta se että syli jää kokonaan tyhjäksi on vielä kovempi paikka.
Mä sanoisin tähän sekundäärisen lapsettomuuden kokeneena, että ainakin minulle se oli kovempi paikka, kuin se, etten olisi saanut lapsia ollenkaan. Tosin siihenhän en voi oikein verrata, kun silloin meillä kuitenkin yksi lapsi jo oli... ylläripoika :heart:
Mutta sekundäärisessä lapsettomuudessa kokee tuskaa omasta, ja lapsensa puolesta, kun tämä ei saa sisarusta.
Minulle hoidot onnistuivat ja saimme toisen lapsen :heart: Ja sitten vielä kolmannen, hänkin yllärinä :heart:

Nöttiäinen, en oikein tiedä mitä sanoa, kun tuntuu, että sanat ovat niin turhia ja vain sitä helinää. Mutta toivon kovasti teille kaikkea hyvää ja että elämä vielä yllättää sinutkin iloisesti :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mutta sekundäärisessä lapsettomuudessa kokee tuskaa omasta, ja lapsensa puolesta, kun tämä ei saa sisarusta.
Juuri tämä on se mikä mun sydäntä raastaa, ettei esikoisemme saa välttämättä sisarusta, en voi antaa miehelle lasta jota hänkin niin kovasti toivoo.....

Mutta onnea Teille!
Kumpa meillekin vielä joskus...
 

Yhteistyössä