Tuomio tuli :'((

Sain tuomion: raskaaksi voin tulla, mutta mitä suuremmalla todennäkösyydellä se menee kesken ennemmin tai myöhemmin.

Ihan pieni mahdollisuus toki on, että kaikki päättyis elävän lapsen syntymään (onhan meillä todiste, josta olemmekin enemmän kuin kiitollisia), mutta vain pieni ja sekin tulisi tapahtumaan ennenaikasesti, aina.
Kohdussani siis rakennevika.

Että kiitos vaas p*ska jumala, kun teit musta tämmösen mahon.

Eihän sitä mitään saa jos ei tohi yrittää, mutta nyt onkin kyse siitä että montako lasta mä jaksan vielä haudata. Sain lähetteen psykiatriselle osastolle että tiiä mikä masennus mulla vielä diagnosoidaan. :'(
 
vieras
Haleja sinne. Saahan niitä lapsia muutenkin kuin synnyttämällä vai onko se mahdollisuus sinulle sopimaton?

Muista kuitenkin, että olet yhden elävän lapsen äiti, jonka tarvitsee iloita siitä yhdestä saadusta eikä itkeä niitä menetettyjä.
 
hei ap
En voi kuvitellakkaan miltä sinusta tuntuu.
Mutta ajattele myös sitä että sinä voit antaa kodin ja äidin rakkautta sellaiselle jos syntyneelle lapselle jolla sitä ei ole. Nyt ei tietysti mitkään adoptiot tunnu missään ja oma on aina oma, mutta kuitenkin meille jokaiselle on täällä takoitus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:
En voi kuvitellakkaan miltä sinusta tuntuu.
Mutta ajattele myös sitä että sinä voit antaa kodin ja äidin rakkautta sellaiselle jos syntyneelle lapselle jolla sitä ei ole. Nyt ei tietysti mitkään adoptiot tunnu missään ja oma on aina oma, mutta kuitenkin meille jokaiselle on täällä takoitus.
Väkisinkin miettii että mikä se Mun tarkotus täällä ololle on, kärsimyskö?
Adoptio on aina vaihtoehto, mutta pitkä ja kallis prosessi ja iän puolesta en saisi vielä laillisesti edes siihen ryhtyä.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Sain tuomion: raskaaksi voin tulla, mutta mitä suuremmalla todennäkösyydellä se menee kesken ennemmin tai myöhemmin.

Ihan pieni mahdollisuus toki on, että kaikki päättyis elävän lapsen syntymään (onhan meillä todiste, josta olemmekin enemmän kuin kiitollisia), mutta vain pieni ja sekin tulisi tapahtumaan ennenaikasesti, aina.
Kohdussani siis rakennevika.

Että kiitos vaas p*ska jumala, kun teit musta tämmösen mahon.

Eihän sitä mitään saa jos ei tohi yrittää, mutta nyt onkin kyse siitä että montako lasta mä jaksan vielä haudata. Sain lähetteen psykiatriselle osastolle että tiiä mikä masennus mulla vielä diagnosoidaan. :'(
no mutta saattehan te lapsen, jopa niin että sinä olet äiti, jos olet kuitenkin hedelmällinen, tarvitsette siis lainakohdun johon "istutettaisiin" teidän alkio kasvamaan. et voi itse kantaa siis lasta,mutta voit silti tulla äidiksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sori vaan mut elämä ei aina mee niinku haluaa tai suunittelee. Mut vika on toki muissa! Ja miksi et tyydy siihen mitä jo on? Monessa asiassa sitä joutuu tyytymään
Kohtuni vika on tullut alkion/sikiön kehittymisvaiheessa eli minne siis syyttävän sormeni osoitan? Ylös. Se musta tämmösen teki. Ja mä oon tänään saanu tuomion ni mäkö en saa surra, olla vihainen? Ainako pitää kaikki ottaa vastaan mukisematta? Mä suren ja haluan ja olen vihainen ihan niin paljon ku musta just nyt tuntuu. Käsittelen asiaa ja ehkä joskus, ehkä joskus hyväksyn. Mutta en tänään.
 
vierasko
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Sain tuomion: raskaaksi voin tulla, mutta mitä suuremmalla todennäkösyydellä se menee kesken ennemmin tai myöhemmin.

Ihan pieni mahdollisuus toki on, että kaikki päättyis elävän lapsen syntymään (onhan meillä todiste, josta olemmekin enemmän kuin kiitollisia), mutta vain pieni ja sekin tulisi tapahtumaan ennenaikasesti, aina.
Kohdussani siis rakennevika.

Että kiitos vaas p*ska jumala, kun teit musta tämmösen mahon.

Eihän sitä mitään saa jos ei tohi yrittää, mutta nyt onkin kyse siitä että montako lasta mä jaksan vielä haudata. Sain lähetteen psykiatriselle osastolle että tiiä mikä masennus mulla vielä diagnosoidaan. :'(
no mutta saattehan te lapsen, jopa niin että sinä olet äiti, jos olet kuitenkin hedelmällinen, tarvitsette siis lainakohdun johon "istutettaisiin" teidän alkio kasvamaan. et voi itse kantaa siis lasta,mutta voit silti tulla äidiksi
Kohdunlainaaminen on Suomessa laitonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
no mutta saattehan te lapsen, jopa niin että sinä olet äiti, jos olet kuitenkin hedelmällinen, tarvitsette siis lainakohdun johon "istutettaisiin" teidän alkio kasvamaan. et voi itse kantaa siis lasta,mutta voit silti tulla äidiksi

Kävihän tuokin mielessä mutta eikös siitä vasta ollu mediassakin juttua että kohdunvuokraus ei oo Suomessa laillista?
 
huonosti tehty laki
Ei kohdunvuokraus Suomessa laitonta ole, laki ei vain tunne sitä. Lain silmissä syntyvä lapsi on aina synnyttäjän ja se pitäisi sitten biologisten vanhempien adoptoida mikä taasen ei ihan tuosta vaan onnistu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäritön:
eli ei voi jakaa tuomioita. Lääkäri on useinkin väärässä niin hyvässä, kuin pahassakin...
No jättihän se meille pienen mahdollisuuden onnistumiseen, siis pienen.
Sitten kysytäänkin mun/meidän jaksamista. Kauanka jaksetaan yrittää ja pettyä ja kuinka monta lasta haudataan ennen toivottuun tulokseen pääsemistä.
 

Yhteistyössä