Turkulaiset...apuja..

Jäkärlä on aika levoton.

Muhkuri varmaan ihan kivaa seutua, koska en oo koskaan kuullut mitään ikävää siitä.

Takakirves on mukavaa aluetta.

Paattinen on kaukana kaikesta, alueella ei ainakaan mun tietääkseni ole huono maine.
 
vieras
-jäkärlä: oikeesti rehellisesti pummialuetta... paljon kauheita kerrostaloja ja rivitaloja, paljon sosiaalisia ongelmia.. mutta laitamilla myös varmaan ihan kivoja omakotitaloja ja rivitaloja.
-Takakirves=Runosmäki= ongelmia...
-Paattinen: rauhallista, lähellä luontoa, koulupalvelut hyvä, kauppa on ja hammaslääkäri, vähän kaukana, ennemmin suosittelen Moisiota!! =)
 
Olemme asuneet Jäkärlässä kolmisen vuotta ja yhden kerran yksi humalainen on aiheuttanut meille päänvaivaa. Ja muutamia kertoja nuorison juhlinta kauppakeskuksen pihassa on aiheuttanut meteliä. Jäkärlä on huonossa maineessa, koska täällä on tapahtunut 80-90-luvuilla monenlaista...
 
mää vaan..
Paattinen pohjoista Turkua,jo maaseutua..Turun keskustaan sellaset n.20km..Välissä moottoritietä,joten aika nopeaan tuon välin köröttelee..Palvelut vaan vähenemistäänkin vähenee,vaikka asukasluku kasvaa pikku hiljaa..
 
Turkulainen
Jäkärlä on huonoa aluetta, Paattinen on sama ku asuisi maasseudulla, tosi kaukana keskustasta, Takakirves on kyllä lähempänä Raunistulaa ja Kärsämäkeä kuin Runosmäkeä, ja mun mielestä ok aluetta, Muhkuri on keskellä teollisuusaluetta, mutta lähellä keskustaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkulainen:
Jäkärlä on huonoa aluetta, Paattinen on sama ku asuisi maasseudulla, tosi kaukana keskustasta, Takakirves on kyllä lähempänä Raunistulaa ja Kärsämäkeä kuin Runosmäkeä, ja mun mielestä ok aluetta, Muhkuri on keskellä teollisuusaluetta, mutta lähellä keskustaa.
eikö takakirves ookaan se mikä on siinä runosmäen ja k-supermarketin välissä??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkulainen:
Jäkärlä on huonoa aluetta, Paattinen on sama ku asuisi maasseudulla, tosi kaukana keskustasta, Takakirves on kyllä lähempänä Raunistulaa ja Kärsämäkeä kuin Runosmäkeä, ja mun mielestä ok aluetta, Muhkuri on keskellä teollisuusaluetta, mutta lähellä keskustaa.
Minäkin sijoitan Takakirveen lähemmäs Kastua ja Kärsämäkeä, en niinkään Runosmäkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
eikö takakirves ookaan se mikä on siinä runosmäen ja k-supermarketin välissä??
Eiks se oo PALLI? :D
no mä taas oon luullu, et palli on siinä toisella puolella tietä?? :D
missä takakirves sit on? siinä markulantien toisella puolella??
Se on sitten...Pallivaha? Emmä tiiä :D, Pallivahan koulu ja kirkko siellä ainakin on.
Takakirves on Tampereen valtatien toisella puolella. Kärsämäen ja Kastun välissä suunnilleen.
 
Turkulainen
Takakirves:

http://maps.google.fi/maps?q=takakirves+turku&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Takakirves,+Turku&gl=fi&ei=4VciTKL7HMmfsQa4nuXUBA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBYQ8gEwAA
 
vieras
okei okei okei... :D no sehän on sitten kivaa ja rauhallista se takakirves varmaan, lukuunottamatta niitä luhtitaloja heti siinä liikennevalojen toisella puolella, mut se taitaa olla pallivahaa :D
 
Okei, kiitos vaan kaikille tiedoista, mutta jatkan kyselyä: mikä on Turun alueella sellaista kohtuuhintaista aluetta josta itse ostaisit omakotitalon ? Minun mielessä pyörii nyt vain rintamamiestalot :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
okei okei okei... :D no sehän on sitten kivaa ja rauhallista se takakirves varmaan, lukuunottamatta niitä luhtitaloja heti siinä liikennevalojen toisella puolella, mut se taitaa olla pallivahaa :D
joo, just se alue, mihin kowalskin ohjeilla päädyttiin :D
 
seikku
Jäkärlällä on huono maine, vähän turhaan. Oon ite asunu siellä 80- ja 90-luvuilla, ja nyt taas muuttamassa takasin. Ei siellä sen levottomampaa oo kuin muuallakaan Turun lähiöissä, ja keskustaan ei oo paha matka jos omistaa auton. Vaikka kulkeehan ne bussitkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Okei, kiitos vaan kaikille tiedoista, mutta jatkan kyselyä: mikä on Turun alueella sellaista kohtuuhintaista aluetta josta itse ostaisit omakotitalon ? Minun mielessä pyörii nyt vain rintamamiestalot :whistle:
Mä muuttaisin Puistomäkeen, Ispoisiin tai Uittamolle, jos omakotitaloon lähtisin.
 
Minna
Minä pidän "maalaisuudesta", siksi muuttaisin Jäkärlään, Paattisille tai Tortinmäkeen. Ehkä ensisijaisesti Jäkärlään, koska siellä on metsää, mutta myös suhthyvät palvelut...
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Okei, kiitos vaan kaikille tiedoista, mutta jatkan kyselyä: mikä on Turun alueella sellaista kohtuuhintaista aluetta josta itse ostaisit omakotitalon ? Minun mielessä pyörii nyt vain rintamamiestalot :whistle:
Pitkämäkeen! Tai en kyllä tiiä onko se kohtuuhintainen, ei ehkä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Okei, kiitos vaan kaikille tiedoista, mutta jatkan kyselyä: mikä on Turun alueella sellaista kohtuuhintaista aluetta josta itse ostaisit omakotitalon ? Minun mielessä pyörii nyt vain rintamamiestalot :whistle:
ehdottomasti yli-maaria/moisio!!!
 

Yhteistyössä