Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

  • Viestiketjun aloittaja galtsa
  • Ensimmäinen viesti
plo
Bubba

(Meidän poika on muuten Otso, enkä voisi hälle muuta nimeä kuvitellakaan. Rakasta tuota nimeä - vaikka ennen tätä ketjuakin tiesin, että monen muun mielestä se on kauhea.)
 
[QUOTE="vieras";24644229]Saako Suomessa edes oikeasti antaa mitään Junior nimeä? Muistelen joskus lukeneeni, että yhdessä perheessä ei saa kahdella henkilöllä olla samaa etunimeä, ja Juniorit oli nimenomaan yksi niistä "ei kuule käy" esimerkeistä.[/QUOTE]

Mun miehellä ja sen isillä on sama ensimmäinen nimi, toiset nimet on sit eri nimeiä.
tulipas sekava, mut alku oli se pääasia :).
 
"vieras"
Mun miehellä ja sen isillä on sama ensimmäinen nimi, toiset nimet on sit eri nimeiä.
tulipas sekava, mut alku oli se pääasia :).
Juu, just tarkistin. Se olikin, että sisaruksilla tai sisarpuolilla (siis saman vanhemman lapset kahdelle eri henkilölle) ei saa olla samaa etunimeä.

No, sama sinänsä, mikä vain X Junior on todella tökerö suomalaiseen suuhun. Kyllä se X riittää.
 
Muutama
Reko, Rudi, Lilli, Pessi, Leopold, Aukusti, Bruno, Alarik, Paulus ja sitten kuin aikaisemmin lehdessä tytöstä jolla oli joku sairaus ja tytön nimi jäi mieleen: Cilla-Ciina :O
 
Yhden tuttavan lapsen nimelle vähän salaisesti hihittelen, mutta sitä en tänne kerro
kuitenkaan. Palstalta löysin jostain vastaavasta pinosta nimen Blondina, siinä on nimi
joka on mielestäni aika kamala, koomisen kamala. Ja olen pahoillani, jos täällä jonkun
lapsella on se nimenään ja hän kokee sanani loukkaaviksi. Mutta en voi sille mitään,
että nimestä Blondina tulee mieleen vetyperoksidibimbo.
 
mun inhokit
Anu, Jorma, Kullervo, Kalervo, Kalle (tähän minulla on henk. kohtainen syy kun tunsin 20 vuotta yhden kallen joka oli aivan uskomattoman vastenmielinen henkilö), Mikko, Pekka, Jussa, Jussi, Santeri, Viivi, Venla, Vera, Veera, Yrsa, Ursula, Eulaalia, Sakariina, Severiina (ja muutkin tuollaiset poikien nimistä väkisin väännetyt tyttöversiot), Silvia, Lotta, Vihtori, Karoliina (eihän tuota edes osaa lausua kun meinaa aina tulla Kaloriina), Severi, Jesse, Toni, Topi, Kimmo, Jessica/Jessika, Juhana ja Wilma.
 

Yhteistyössä