Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

  • Viestiketjun aloittaja galtsa
  • Ensimmäinen viesti
oiei
Mico! Aina saa olla vääntämässä miten se kirjoitetaan, kun kuitenkin yleensä miko nimellä puhekielessä sanotaan. Yleensä myöskin muuntuu uusien tuttavuuksien suussa mikoksi eli luulaan, että nimi on Mikko. Aivan jäätävä nimi.
 
Oonkohan minä ainoa joka haluaa antaa lapselle nimen joka on varmasti lähes kaikkien mielestä kauhea? Mutta kun itse tykkää siitä ja ajatuksesta sen takana, niin ei minua häiritse vaikka kaikki yököttelevätkin sitä. Siis se nimi olisi Seppo.

Ja itsellänikin on vastaava todella epämuodikas (tai no nykyään se on jo melkein muodikas) nimi enkä ole sekuntiakaan kärsinyt sen takia. Elämässä on paljon pahempiakin asioita kuin epämuodikas nimi.
 
Juhuu, mun lapsen yhtäkään kolmesta nimestä ei oo täällä mainittu!

Mun tuttavapiirissä ei varsinaisesti kamalia nimiä lapsilla ole, mutta muutamat on kyllä itselläni huvittanut.
Esimerkiksi 4-vuotias Alpo, 2-vuotias Annikki ja 3kk ikäinen Hildegard. :D

Kamalia nimiä tiedän kyllä vaikka kuinka, mutta jostain kumman syystä tuttavapiirissä ainakaan lapsilla niitä ei ole. :D
 
"vieras"
Juhuu, mun lapsen yhtäkään kolmesta nimestä ei oo täällä mainittu!

Mun tuttavapiirissä ei varsinaisesti kamalia nimiä lapsilla ole, mutta muutamat on kyllä itselläni huvittanut.
Esimerkiksi 4-vuotias Alpo, 2-vuotias Annikki ja 3kk ikäinen Hildegard. :D

Kamalia nimiä tiedän kyllä vaikka kuinka, mutta jostain kumman syystä tuttavapiirissä ainakaan lapsilla niitä ei ole. :D
Hildegard :) Kieltämättä vaatii hieman makustelua... :)
 

Yhteistyössä