tuulimunasta sydänäänet

Olin neuvolassa rv 11 ja terveydenhoitaja (sijainen) kuuli sydänäänet ja sykekin oli kuulemma 124. Rv 12 todettiin tuulimunaraskaus. En tiedä mitä törpön terkan päässä liikkui..Onko muita kohtalotovereita?
 
mä olin viikolla 10 neuvolassa ja sydänääniä ei kuulunut, mutta istukan suhina kuului näin ainakin terkkari sanoi ja totesi että kaikki hyvin . Viikko siitä alkoi kivut ja todettiin tuulimuna.
Onko muilla ollut voimakkaa raskausoireet vaikka tuulimuna.Mulla ei oireita lähes lainkaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 11:41 äippä02 kirjoitti:
mä olin viikolla 10 neuvolassa ja sydänääniä ei kuulunut, mutta istukan suhina kuului näin ainakin terkkari sanoi ja totesi että kaikki hyvin . Viikko siitä alkoi kivut ja todettiin tuulimuna.
Onko muilla ollut voimakkaa raskausoireet vaikka tuulimuna.Mulla ei oireita lähes lainkaan.
Mulla todettiin tuulimunaraskaus :'( :'( :'( 3.2.05 ja raskausoireet oli kyllä vahvat...rinnat tosi kipeet, pahoinvointi, tosin en oksentanut mutta se älytön kuvotus ja sitten vielä väsymys...nyt on jäljellä enää suru ja tuska :'( :'( :'(
 
Mua lähinnä harmitti hukkaan mennyt aika, ja tuli kamalan turhautunut olo. Suru helpotti aika äkkiä kun ajattelin ettei mitään sikiöö ollutkaan onneksi kehittynyt. Niinhän ne kaikki sanoo, että luonto korjaa heti alkuunsa "huonot" pois ja sitä olen itselleni hokenut. Nyt vaan kaikki uusia terveitä yksilöitä plussaamaan. Kyllä se vielä jonain päivänä tärppää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 11:41 äippä02 kirjoitti:
mä olin viikolla 10 neuvolassa ja sydänääniä ei kuulunut, mutta istukan suhina kuului näin ainakin terkkari sanoi ja totesi että kaikki hyvin . Viikko siitä alkoi kivut ja todettiin tuulimuna.
Onko muilla ollut voimakkaa raskausoireet vaikka tuulimuna.Mulla ei oireita lähes lainkaan.
Niin, mulla oli rinnat kans tosi kipeät ja vähän huonoa oloa. Mutta se väsymys...Se on jotain ihan kauheeta, tekis vaan mieli nukkua. Kolme vuotias ennestään ja ei mitään oireita raskaudessa, muuta kun kova väsymys, joten en osannut tuulimunassakaan mitään pahempia oireita odottaa.
 
Satuliini
Mulla on kans tilanne ettei tiedetä olenko oikeasti raskaana :( Tänään kävin neuvolassa, ei kuulunut sydänääniä ja perjantaina olisi ultra. Muutama päivä sitten tuli ihan pikkusen vertakin..aika pahalta kai vaikuttaa :'( ...Mut raskausoireet ovat minunkin kohdalla todella voimakkaat
 
Satuliini
Olen viikolla 14..kai, kun sekään ei ole ihan varmaa mun kohdalla, voi kuulemma olla noin neljän viikon heitto. Pitää vaikka sit perjantaina ilmoitella tällä palstalla miten kävi, jos haluat ilmoittele sinäkin maanataina ja kaikkea hyvää sinullekkin... Toivotaan parasta molemmille :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2005 klo 14:28 Satuliini kirjoitti:
Olen viikolla 14..kai, kun sekään ei ole ihan varmaa mun kohdalla, voi kuulemma olla noin neljän viikon heitto. Pitää vaikka sit perjantaina ilmoitella tällä palstalla miten kävi, jos haluat ilmoittele sinäkin maanataina ja kaikkea hyvää sinullekkin... Toivotaan parasta molemmille :hug:
Minä kans hengessä mukana!
 
rannikolta
Itse tajusin vasta vk 13 että oliskohan tämä raskautta... oli sitten tuulimuna. (oireet sopi silloin potemaani toiseen vaivaan)
Ultran lääkäri tosi töykeä. Olen jo 30v mutta eka kerta kyseessä. No, en tiennyt mitä tuleman pitää. Sain lähetteen sairaalaan kaavintaan ja vasta siellä selvisi mitä se on kun kysyivät laitetaanko 3pv sairaslomaa. Tyhmä kai ajattelin että puudutuksella tekevät, en ajatellut nukutusta ollenkaan.
Itselle ei jäänyt traumoja mutta paremmin olis voinu saada tietoja. No, 2 v yrittämisen jälkeen onneksi tärppäsi sitten ja tuolla tyttö nukkuu.
Tsemppiä kaikille!! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2005 klo 22:15 rannikolta kirjoitti:
Itse tajusin vasta vk 13 että oliskohan tämä raskautta... oli sitten tuulimuna. (oireet sopi silloin potemaani toiseen vaivaan)
Ultran lääkäri tosi töykeä. Olen jo 30v mutta eka kerta kyseessä. No, en tiennyt mitä tuleman pitää. Sain lähetteen sairaalaan kaavintaan ja vasta siellä selvisi mitä se on kun kysyivät laitetaanko 3pv sairaslomaa. Tyhmä kai ajattelin että puudutuksella tekevät, en ajatellut nukutusta ollenkaan.
Itselle ei jäänyt traumoja mutta paremmin olis voinu saada tietoja. No, 2 v yrittämisen jälkeen onneksi tärppäsi sitten ja tuolla tyttö nukkuu.
Tsemppiä kaikille!! :flower:
Minä sain ihan hyvin sairaalassa tietoja tuulimunasta ja operaatiostakin. Jäi hyvä fiilis. Olen kyllä kuullut jos jonkin näköisistä kohteluista..Huh huh. Olin K-Hks ja siellä on naistentautien osasto ja synnytysosasto vieretysten. Ei ole mukava olla koko päivä osastolla ja kuunnella muiden vauvojen itkuja ja katsella isomahaisia tulevia äitejä. En tiedä miten muissa saraaloissa!? Hyvää jatkoa sinulle "rannikolta".
 
Hyvin meni ultra siis positiivisia uutisia, syke näkyi. Siis ainakin nyt kaikki normaalia viikkoja onkin vasta 6+2 vaikka menkkojen mukaan 8 eli siitä tää hässäkkä.
Jotenkin vieläkään ei uskalla tuulettaa täysillä kun noita keskenmenoja takana aika monta.
:hug: kaikille toivoa ei kannata menettää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 13:35 äippä02 kirjoitti:
Hyvin meni ultra siis positiivisia uutisia, syke näkyi. Siis ainakin nyt kaikki normaalia viikkoja onkin vasta 6+2 vaikka menkkojen mukaan 8 eli siitä tää hässäkkä.
Jotenkin vieläkään ei uskalla tuulettaa täysillä kun noita keskenmenoja takana aika monta.
:hug: kaikille toivoa ei kannata menettää.
Jee, ihanaa että jollakin hyviäkin uutisia! Onneksi olkoon ja eiköhän kaikki mene hyvin. Susta varmaan kuulee odottajien puolella seuraavaksi =)
 

Yhteistyössä