Tyhmimpiä juttuja lapsettomalle lapsellisten suista -pinkka.

ööö
ostettiin uus nojatuoli, kaveri jolla kolme lasta: me ei voitais pitää tollasta tuolia, kun meillä on nuo lapset. joo, o meillä ei oo takana muita kuin keskenmenoja ja viimeisin ihan just, josta kaveri kyllä tiesi, enkä jaksa sen takia sisustaa lapsiturvallisesti. jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan, niin täytyy kuitenkin tätä omaa elämäänsä elää. en tiedä oliko paha kommentti, mutta silloin tuntui. olishan se voinu sanoo, että kiva tuoli tai olla sanomatta mitään.
 
.....
Pahin minkä mieheni mummo sanoi oli se, kun hän kysýi että; Onko lampi kalaton vai onki ottamaton? siis sinänsähän hän vaan tiedusteli syytä lapsettomuuteen tällä kysymyksellä mut...Tuntui vaan niin pahalle.
Ja sit nää idioottimaiset taivastelut tyyliin:Ai eikö teil oo viel tärpänny?Meil onnistui heti kun laski alushousuja..Just joo..
 
Ei munkaan asia liity nyt aivan tähän, koska olen kuullut nämä silloin kun oli yksi lapsi.
-syövän sairastaneena ja ehkä hoitojen takia hedelmätön; "onhan sulla *****". on joo, mutta ei se poista sitä tuskaa ja pelkoa ettei pakosta saa lisää lapsia.
-keskenmenon saaneena; "parempi näin". just joo, miten niin.

Noin on sanoneet ne jotka ovat saaneet useamman kuin yhden lapsen ja nekin saaneet alkunsa melko helposti.... :kieh:

Sekä tältä palstalta monesti luettua, "joo olen aina ajatellut että lapset pitää olla tehtynä 30-vuotiaana, sitä vanhempana niitä ei kannata ruveta tekemään". Voi kun kiva niille jotka saa sen lapsiluvun täyteen alle 30-vuotiaana. Ehkä sitten olen katkera tässä asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
ostettiin uus nojatuoli, kaveri jolla kolme lasta: me ei voitais pitää tollasta tuolia, kun meillä on nuo lapset. joo, o meillä ei oo takana muita kuin keskenmenoja ja viimeisin ihan just, josta kaveri kyllä tiesi, enkä jaksa sen takia sisustaa lapsiturvallisesti. jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan, niin täytyy kuitenkin tätä omaa elämäänsä elää. en tiedä oliko paha kommentti, mutta silloin tuntui. olishan se voinu sanoo, että kiva tuoli tai olla sanomatta mitään.
no ei ollut paha kommentti. luulenpa että oli vain harmissaan kun ostitte kivan tuolin ja hänkin tahtoisi samalaisen muttei voi kun se tuhotaan. Ei toiset ajattele joka kommentilla teidän keskenmenoa ( :hug: siitä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
ostettiin uus nojatuoli, kaveri jolla kolme lasta: me ei voitais pitää tollasta tuolia, kun meillä on nuo lapset. joo, o meillä ei oo takana muita kuin keskenmenoja ja viimeisin ihan just, josta kaveri kyllä tiesi, enkä jaksa sen takia sisustaa lapsiturvallisesti. jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan, niin täytyy kuitenkin tätä omaa elämäänsä elää. en tiedä oliko paha kommentti, mutta silloin tuntui. olishan se voinu sanoo, että kiva tuoli tai olla sanomatta mitään.
Aika ajattelematon sun kaverisi. :| :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Pahin minkä mieheni mummo sanoi oli se, kun hän kysýi että; Onko lampi kalaton vai onki ottamaton? siis sinänsähän hän vaan tiedusteli syytä lapsettomuuteen tällä kysymyksellä mut...Tuntui vaan niin pahalle.
Ja sit nää idioottimaiset taivastelut tyyliin:Ai eikö teil oo viel tärpänny?Meil onnistui heti kun laski alushousuja..Just joo..
:eek: . no nää kuuluu sarjaan millon teette sen pojan tai tytön tai kolmannen jne... kun ei ne lapset ole itsestäänselvyys vaikka yksikin olisi jo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Kauhisteltu kun poika alle 1v. söi aamupalan vasta tunnin heräämisen jälkeen.Ja kävin suihkussa sen tunnin aikana.Olisi pitänyt heti antaa kun silmänsä aukaisi. :whistle:
Siinä iässä sille ei maistunut heti aamulla.
Luiksä otsikon?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Kauhisteltu kun poika alle 1v. söi aamupalan vasta tunnin heräämisen jälkeen.Ja kävin suihkussa sen tunnin aikana.Olisi pitänyt heti antaa kun silmänsä aukaisi. :whistle:
Siinä iässä sille ei maistunut heti aamulla.
Hm. Oisitkos erehtynyt pinosta tai jotain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Kauhisteltu kun poika alle 1v. söi aamupalan vasta tunnin heräämisen jälkeen.Ja kävin suihkussa sen tunnin aikana.Olisi pitänyt heti antaa kun silmänsä aukaisi. :whistle:
Siinä iässä sille ei maistunut heti aamulla.
Luiksä otsikon?
Poistin sen mutta sen jutun seurauksena kaverin mies puhui mun miehelle.Joka suuttui mulle kun en anna pojalle ruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Minä jonakin aamuna töihin mennessä satuin mainitsemaan nukkuneeni huonosti yöllä. 5-kymppinen neljän lähes aikuisen lapsen äiti tiuskaisi kiukkuisena: hanki lapsi niin tiedät mitä huonosti nukutut yöt on.
=))) aika hyvin tokastu, hih. Hänen ipanat varmaan nukkui aika huonosti kun vielä ton ikäisenä oli ne heräilyt mielessä =))) paha
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
ostettiin uus nojatuoli, kaveri jolla kolme lasta: me ei voitais pitää tollasta tuolia, kun meillä on nuo lapset. joo, o meillä ei oo takana muita kuin keskenmenoja ja viimeisin ihan just, josta kaveri kyllä tiesi, enkä jaksa sen takia sisustaa lapsiturvallisesti. jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan, niin täytyy kuitenkin tätä omaa elämäänsä elää. en tiedä oliko paha kommentti, mutta silloin tuntui. olishan se voinu sanoo, että kiva tuoli tai olla sanomatta mitään.
Aika ajattelematon sun kaverisi. :| :hug:
En sano pahalla, on vaan hauska huomata, että tällä palstallakin ihmiset ottaa eritavalla tuon kommentin. Mä en olis moksiskaan ja joku toinenkin sanoi ettei ollut paha, ja sitten toiset taas ottaa itseensä saman. Tässä sen vaan näkee miten eritavalla voi ajatella, ei varmaan ole sellasta sanontaa mitä ei voi käsittää kahdella tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
ostettiin uus nojatuoli, kaveri jolla kolme lasta: me ei voitais pitää tollasta tuolia, kun meillä on nuo lapset. joo, o meillä ei oo takana muita kuin keskenmenoja ja viimeisin ihan just, josta kaveri kyllä tiesi, enkä jaksa sen takia sisustaa lapsiturvallisesti. jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan, niin täytyy kuitenkin tätä omaa elämäänsä elää. en tiedä oliko paha kommentti, mutta silloin tuntui. olishan se voinu sanoo, että kiva tuoli tai olla sanomatta mitään.
Aika ajattelematon sun kaverisi. :| :hug:
En sano pahalla, on vaan hauska huomata, että tällä palstallakin ihmiset ottaa eritavalla tuon kommentin. Mä en olis moksiskaan ja joku toinenkin sanoi ettei ollut paha, ja sitten toiset taas ottaa itseensä saman. Tässä sen vaan näkee miten eritavalla voi ajatella, ei varmaan ole sellasta sanontaa mitä ei voi käsittää kahdella tavalla.
Tuo on totta. Mutta jos mun kaveri olisi saanut keskenmenon, niin kyllä mä vähän varoisin mitä suustani päästä enkä sanoisi mitään tuollaista kuin tuon ööö:n kaveri. Joskus voisi miettiä mitä sanoo, ottaa varman päälle eikä laukoa suusta aivan kaikkea.

 
Se, ettei ois aikaa meikata aamuisin (tai edes iltapäivällä ), arkimeikki vie viidestä kymmeneen minuuttia, sen verran on jokaisella aikaa! Ja se, että kaikki ulkonäöstä huolehtiminen olisikin yhtäkkiä aivan pinnallista touhua, ja koska on äiti, ei "tarvitse".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
"Sitten kun sulla on lapsi, niin et säkään käytä enää mitään muuta kuin verkkareita!".

No, mulla on ollut lapsi jo liki 5 v ja toinen pian 3 v ajan, enkä mä vieläkään omista verkkareita :xmas:
Mulla on öööö tota noin kolmet verkkarit, joista kahdet oikeastaan siinä kunnossa että ne voisi heittää pois tai sitten vähän paikata. Yhdet kerran käytetyt verkkarit on ja nekin ostin vain koulun liikuntatunteja varten. :whistle: Mustat kangashousut on mun vakiohousut. :D
 
työmyyrä
Meiltä on kyselty sänkyelämästä mitä uskomattomimmilla tavoilla. Minä oon kuulema pihtari kun en anna miehelle ym...

Mä en ole vielä edes äiti kun lapsia on vain kaksi.

Sekundäärinen lapsettomuus on monelle ihan käsittämätön juttu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Se, ettei ois aikaa meikata aamuisin (tai edes iltapäivällä ), arkimeikki vie viidestä kymmeneen minuuttia, sen verran on jokaisella aikaa! Ja se, että kaikki ulkonäöstä huolehtiminen olisikin yhtäkkiä aivan pinnallista touhua, ja koska on äiti, ei "tarvitse".
Joo, en kyllä ymmmärttä ota, meikin voi tehdä vaikka pissalla istuen... Tietysti jos on kyse ihan alkukuukausista ja vauva väsy ja itse kotona niin eipä sitä pakko ole meikata, mutta ei se kyllä ajasta ole kiinni. (no ehkä jos kolmoset niin sitten)
Joskus aika karunkin näköistä kun esim. pieni tyttö on viimisen päälle hiukset kiharrettu ja muodikkaat kauniit vaatteet ja kengät ja kaikki ja äidillä likainen iso collegepuku, likaset hiukset ja naama kiiltää. En tarkoita että tarttis puunata, mutta karua kun lapsesta pitää todella hyvää huolta ja itse on unohdettu täysin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Se, ettei ois aikaa meikata aamuisin (tai edes iltapäivällä ), arkimeikki vie viidestä kymmeneen minuuttia, sen verran on jokaisella aikaa! Ja se, että kaikki ulkonäöstä huolehtiminen olisikin yhtäkkiä aivan pinnallista touhua, ja koska on äiti, ei "tarvitse".
Mä en arkisin laita kuin ripsarin. Mulla kyllä iho on epätasainen ja saattaa punottaa, mutta ei keittiölle kannata paljoa meikata. Ja kun mulla se ongelma, että silmät vuotaa todella helposti niin menis kivat rannut poskissa sitten. :whistle: Baariin kun on menossa niin aika usein pitää matkan aikana tökkiä silmän ulkonurkkiin ettei vesi valu pilaamaan meikkiä :xmas: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:
Meiltä on kyselty sänkyelämästä mitä uskomattomimmilla tavoilla. Minä oon kuulema pihtari kun en anna miehelle ym...

Mä en ole vielä edes äiti kun lapsia on vain kaksi.

Sekundäärinen lapsettomuus on monelle ihan käsittämätön juttu. :/
:eek: :eek: Varsinkin tuo tummennettu kohta :eek: .

Tältä palstalta muuten, kun olen lukenut "määrityksiä" siitä mikä on perhe, niin sen mukaan mä en ole likan kanssa perhe. Me ollaan sitten varmaan likan kanssa kämppiksiä. :whistle: :LOL:
 
KolmenÄiti
No mua on kanssa hiukan huvittanut nämä "en ole ehtinyt viikkoon suihkuun", "en ehtinyt aamulla harjata hiuksia" tai "en ehdi koskaan meikata"-kommentit... Ihmettelin suuresti ennen omia lapsia, kun lapselliset kaverit heittivät tällaista juttua, että tsiisös, millaista sirkusta se sitten mahtaa oikein lasten kanssa ollakaan. Onneksi todellisuus ei ole ollut ihan tota!
 

Yhteistyössä