tyhmin asia mitä sinulle on sanottu makuuhuoneessa?

  • Viestiketjun aloittaja marzu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Toivottavasti kukaan ei tunnista.
Poikaystävä tokaisi "Voittaisit missikisat ihan varmasti, PIMEÄSSÄ!" :LOL: :LOL:
Samanlainen. Sinä se näytät niin seksikkäältä pimeessä...

Tai toinen, kun takana jo ensimmäinen avoliitto ja monen vuoden seksi kokemukset plakkarissa niin mies tokaisi seksin jälkeen, Että voi ei mä puhkasin sut. En viitsinyt korjata asiaa. Sai monta pistettä kavereiltaan, kun luuli vieneensä mun neitsyyden.
 
marzu
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja marzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Varmaankin se että "koskas meinaat aloittaa"... eli ihan turhaan kokonaiset kaksi minuuttia huhkin.. nyhh.
ootko sä mies?! :eek:
Koko ajanko tätä nyt kysellään... tää on muutenkin raskas taakka kantaa.. eli olen, toivottavasti ymmärrät ja hyväksyt minut silti.
hyväksyn. ihanaa! lämpimästi tervetuloa joukkoomme! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja marzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Varmaankin se että "koskas meinaat aloittaa"... eli ihan turhaan kokonaiset kaksi minuuttia huhkin.. nyhh.
ootko sä mies?! :eek:
Koko ajanko tätä nyt kysellään... tää on muutenkin raskas taakka kantaa.. eli olen, toivottavasti ymmärrät ja hyväksyt minut silti.
hyväksyn. ihanaa! lämpimästi tervetuloa joukkoomme! :)
Oi kiitos :) :hug: yritän olla luottamuksesi arvoinen, ja osapuilleen käyttäytyä hyvin! Ja hyvin on otettu muutenkin vastaan, ei ainakaan ole vielä pihalle heitetty :)
 
marzu
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja marzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja marzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Varmaankin se että "koskas meinaat aloittaa"... eli ihan turhaan kokonaiset kaksi minuuttia huhkin.. nyhh.
ootko sä mies?! :eek:
Koko ajanko tätä nyt kysellään... tää on muutenkin raskas taakka kantaa.. eli olen, toivottavasti ymmärrät ja hyväksyt minut silti.
hyväksyn. ihanaa! lämpimästi tervetuloa joukkoomme! :)
Oi kiitos :) :hug: yritän olla luottamuksesi arvoinen, ja osapuilleen käyttäytyä hyvin! Ja hyvin on otettu muutenkin vastaan, ei ainakaan ole vielä pihalle heitetty :)
Oi kuinka mukava kuulla! :) ps. minkä ikäinen olet? onko sinulla lapsia? :)
 
Tämä on kyllä ennen seksiä - siinä vaiheessa luulin, että jotakin tulee tapahtumaan - mutta eräs herra katsoi asiakseen ruveta valittelemaan sitä, kuinka äärettömän pieni hänellä on (kuvaili asiaa erittäin yksityiskohtaisesti) juuri kun olimme pääsemässä asiaan. Se suhde lopahti kaikkineen juurikin siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Tämä on kyllä ennen seksiä - siinä vaiheessa luulin, että jotakin tulee tapahtumaan - mutta eräs herra katsoi asiakseen ruveta valittelemaan sitä, kuinka äärettömän pieni hänellä on (kuvaili asiaa erittäin yksityiskohtaisesti) juuri kun olimme pääsemässä asiaan. Se suhde lopahti kaikkineen juurikin siihen.
Ei sitten osannut mainostaa itteään :whistle: ;) Senkus olisi vain odottanut sinne makuukamari puolelle ja sekstaillut sun kanssa, eikä voivotella etukäteen. Ei mulle ainakaan pienimunaiset miehet etukäteen ole kertoneet munansa kokoa :whistle:
 

Yhteistyössä