tyhmin asia mitä sinulle on sanottu makuuhuoneessa?

  • Viestiketjun aloittaja marzu
  • Ensimmäinen viesti
sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Yks muuten ihan kiva jätkä joskus yritti lämmitellä mua seksipuuhiin sillä, että luetteli ketkä kaikki on "suostuneet" naimaan hänen kanssaan. Niitä olisi viisi mimmiä. Nimet, iät ja asuinpaikat lueteltiin ja kuvailtiin ulkonäköäkin. Sen tarkoitus oli jotenkin saada mut innostumaan, ja jätkä oli aivan vilpittömän yllättynyt kun kerroin, että mulla ei ole aikomustakaan naida hänen kanssaan. Tästä ei siis päästy kyllä seksiin asti, ei paljon kiinnostanut päästä julkiselle listalle. |O
:LOL: Tästä tuli mieleen eräs äijä, joka yritti lämmitellä minua mutta kun en innostunut hänen seurakseen lähtemään (ei ollut ulkoisesti sytyttävä) äijä pisti mulle tekstaria aamulla, että oli ollut yöllä baarissa ja iskenyt itselleen hyvännäköisen blondin, että kyllä hänellä flaksi käy vaikkei mulle kelvannutkaan :headwall: :LOL:


:eek: voi ei..
 
justina
Alkuperäinen kirjoittaja Le Pen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hyvänä kakkosena:

"Open your pussy to me, open your pyussy to me, open your pussy to me..."

Ja taas sama kysymys - seksin jälkeen? No, mitäs se eka seksi oli? :kieh:
No sulle kysymys:miks sä jauhat tota'seksinjälkeen'-juttua? Ei missään sanottu että niin pitäis olla, vaan makuuhuoneessa.Kyllä mä ainakin oon yleensä siellä ennen seksiä jo.
 
FFn

[/quote]

No sulle kysymys:miks sä jauhat tota'seksinjälkeen'-juttua? Ei missään sanottu että niin pitäis olla, vaan makuuhuoneessa.Kyllä mä ainakin oon yleensä siellä ennen seksiä jo.[/quote]

On sanottu. Ketjun alussa. No, eihän se toki niin tarkkaa oo. Sopi vaan niin hyvin muutamaan vastaukseen. :)

 
mää taas
Äija läpsi takapuolta johon ¨minä et mmm aika kun tuntuu mukavalta, ni tää äijä siihe et joo yleensä kaikki naiset tykkää ku vähä pyllylle läpsii :O :O vähänkö loppu halut siihe
 
hyi hitto
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olihan se:
yhdenillanheila kehui kunka hänen exänsä olivat kehuneet kuin iso hällä on.
ettei ois sama tyyppi, mulle sanoi: "oot eka joka ei hauko henkeä kaluni nähdessään". hitto mikä dorka :D
:headwall: :headwall: :LOL: :LOL: Vähänkö urpo.
Peesi.
Siis paljon idiootimmalta ei itseään enää saa kuullostamaan!!!
 

Yhteistyössä