Työttömyys vie hermot.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
:/
anteeksi vain mutta minustakin sulla on nyt vikaa asenteessa ja itsetunnossa. luulen, että pitkä työttömyysaika tehnyt tuon. mutta luota itseesi ja mene iloisella ilmeellä kyselemään töitä.

esim. työkkäristä kysyt jos voisit työharjoittelupaikan kk sopia. varmasti heille sopii. sitten vain kysyt jostain firmasta pääseekö kk työharjoitteluun. ei maksa työnantajalle mitään. sinä saat päivääsi jotain muuta kun kotona olemista. ehkä siitä poikii töitä tai sijaisuutta myöhemmin.

itse olen ollut 2kk aikoinaan työharjoittelussa toimistossa. sitten siitä poiki töitä myöhemmin. sijaisuuksia lähinnä ollut mutta niihin olen tyytyväinen. pienellä paikalla kun ei auta valittaa . tsemppiä sulle!
 
työssäkäyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Merkonomiksi.Mietin vain että onko oikein että mieheni joutuu mua vuosia elättämään?se kun saisi paremmankin naisen itselleen.
Suurin vika sulla taitaa olla asenteessa ja itsetunnossa. Ei millään pahalla, mutta ei tuolla asenteella kyllä töitä saa...

Päätät, että sä olet hyvä ja saat töitä ja alat sitten ihan OIKEASTI tekemään duunia sen eteen että saat töitä!

samaa mieltä, hiukka huonolta tuo sun asenne kuulostaa. kyllä tekevälle töitä löytyy AINA, se on ihan omasta halusta ja aktiivisuudesta kiinni.
 
Nyt menet tänne: http://www.varamiespalvelu.fi/Suomi/fi/Etusivu/ ja katsot paikat mitä on haussa. Jos ei löydy, niin et masennu vaan jätät hakemuksen http://www.varamiespalvelu.fi/Suomi/fi/Ty%C3%B6ntekij%C3%A4/T%C3%A4yt%C3%A4+ty%C3%B6hakemus/ täällä ja toivot että jotain ilmenee. Yleensä mun ja lähipiirin kokemuksen mukaan ne kutsuu haastatteluun viikon sisään kun on hakemuksen jättäny ja hyvin pian siitä alkaa niitä työkeikkoja tulla. Jos ei tule, niin oletpa ainakin senkin mahdollisuuden katsonut! Mitä sulla on hävittävää?

Sitten voit oikeasti laittaa mulle sitä s-postia. Kysyminen ei maksa mitään, mä voin kertoa sulle kaiken tarpeellisen tiedon ja lähettää sulle jo kuvaston ja tilauslistoja. Kierrätät niitä lähipiirillä ja jos joku haluaa tilata jotain, niin liityt jälleenmyyjäksi ja tsekkaat onko siitä sulle mitään iloa. Jos kukaan ei halua tilata, niin et liity ja alat katsella muita mahdollisuuksia. Kysyminen ei maksa mitään, vie muutaman minuutin sun aikaa mutta voi poikia vaikka mitä!
 

Yhteistyössä