Työttömyys vie hermot.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Jo vuosien työttömyys vie mun hermot.Aina saa kadehtien katsella kun naapurin rouva ostaa kaikkea kivaa itselleen ja mulla ei ole mihinkään varaa.Opiskelen kun sain opiskelupaikan vuosien haun jälkeen mutta töitä en saa vaikka vuosikaudet olen aktiivisesti hakenut.Nyt olen täysin masentunut.Mies ei ymmärrä eikä tue.En vain jaksa tätä.Olen täysin yhteiskunnann ulkopuolellle jätetty,kukaan ei halua mua työllistää.
 
-Jonttu-
Alenna rimaa niin kauan, että löydät töitä. Itse olin siivoojana, ja vaikkei itse työ mitään herkkua ollut, niin kyllä työkavereilla oli piristävä vaikutus. Ja palkkapäivillä kans.
 
-Jonttu-
Toimistojen siivousta on ainakin helppo saada. Mene firman toimistoon paikan päälle, ja laita asialliset vaatteet. Kättelet, ja esittelet itsesi reippaasti. Mitä firmoja paikkakunnaltasi löytyy?
 
Miten olisi joku myyntityö? Sillä voisi saada pieniä lisätuloja tai tarvittaessa vaikka täystyöllistää ja elättää itsensä? Mä myyn Kotigastronomi-mausteita ja en voi kun suositella. Itselle kävi niinkin, että kun olin tuota harrastanut pari vuotta ja kerännyt samalla omaa tiimiä ja noussut tiiminjohtajaksi, niin sen meriitin kun laittoi työhakemukseenkin, niin alkoi tulla soittoja ja kutsuja työhaastatteluihin. =) Sain sitten vakituisen työpaikan, osin ihan tuon ansiosta.

Jos haluat kuulla lisää, niin rekrytointi@maustemekka.net on mun s-postiosoite! :wave:
 
Entäs joku järjestötyö aluksi ilman korvausta, vaikka MLL:lla? Saisit uusia yhteyksiä ja vaikuttais varmasti mielialaankin kun kokisi olevansa hyödyksi? Saattas poikia oikeita töitä ja näyttäs CV:ssä hyvälle.. :whistle:
 
Ilmoittaudu Varamiespalveluun! Se poikii ihan takuulla edes pätkätöitä! Mun ystävä sai peruskoulupohjalta sieltä kautta vakipaikan, ja hänen miehensä on nyt ollut sitä kautta täystyöllistetty koko kesän - duunia olisi enemmän kun ehtii ja jaksaa tehdä. Ja mä itse kokeilin aikanaan kanssa, keikkahommaa pukkasi joka viikolle ja pääsi valitsemaan mihin halusi mennä (mulle tarjottiin tarjoilukeikkoja häihin/synttäreille/yksiin rippijuhliin, sitten olis ollu asiakastyytyväisyyskyselyn tekemistä ravintolassa, 2 viikon pätkä kiinteistönvälitysliikkeessä sihteerin hommissa, kaupan kassalle ja hyllyttäjäksi... ). Lopulta lopetin siellä kun sain muualta töitä - ensin pätkän entisessä työpaikassani ja sitten vakkariduunin ihan muualta. Mun mies palkattiin Varamiespalvelun kautta eka kuukaudeksi, sitten 2 kuukaudeksi lisää ja 3 kk jälkeen ne kysyi, että kiinnostaisko vakkariduuni ja siellä se on ollu nyt 4 vuotta vakituisena.

SUOSITTELEN!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Merkonomiksi.Mietin vain että onko oikein että mieheni joutuu mua vuosia elättämään?se kun saisi paremmankin naisen itselleen.
Suurin vika sulla taitaa olla asenteessa ja itsetunnossa. Ei millään pahalla, mutta ei tuolla asenteella kyllä töitä saa...

Päätät, että sä olet hyvä ja saat töitä ja alat sitten ihan OIKEASTI tekemään duunia sen eteen että saat töitä!
 

Yhteistyössä