typerintä mitä sinulta on kysytty?

muori
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:57 viiden äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:45 JonseredLaLoca kirjoitti:
"Onks noi kaikki sun?"
Tätä samaa myös minulta useinkin, vaikka on vain viisi. Toinen vakkari on, et onko noi kaikki samalle isälle.
multakin lääkäri kysy kun kävin ultrassa että onko sulla sama mies.
 
että semmosta
autokoulussa oli vaikeuksia oppia vaihtamaan vaihde kolmoselle, siis ekoilla ajo tunneilla. no mies opettaja tokaisi: " kai ton ikäinen tyttö jo keppiä osaa käsitellä".
:attn:
 
alettiin odottamaan tätä kolmatta ja mentiin sitten kertomaan minun vanhemmille raskaudesta niin äitini kommentti oli vain että valehtelet!no varmaan joo tollasta tulee valeheltua melkein kolmenkympin iässä

toinen on ollut vakkari kysymys että onks noi aidot?on sulla isot tissit,sulla on tissit kasvanut sitten viime näkemän.no on varmaan joo kun paksuna oon :/
 
Olin takavuosina mansikkamaalla töissä ja siinä myyntipöydän takana mansikkalaatikoiden kanssa olin kun eräs nuorehko mies tuli kysymään että 'Myyksää mansikoita?' Mä vastasin että en ku porkkanoita. Tosin se ei nauranu, mikä lie tosikko :whistle:

Toinen juttu kun oli laivalla ja odotin vauvaa n. 7. kuulla niin eräät miekkoset, kännissä kylläkin, kysyivät että 'ootko raskaana?' vastasin että en, oon juonu paljon kaljaa.... :LOL:

Kolmas juttu että meillä on pari poikaa ja lähes kaikki tutut kysyy tai oikeemmin sanoo, et kai sitte vielä tytön teette. Mikä vimma on saada lapsia sukupuolen perusteella? Ja eikö me muka voida olla onnellisia ellei meillä oo tyttöö?
 
"Tuleeko takki rouvalle itselle vai tyttärelle?", kysyi vaatekaupan myyjä, kun minä 15v olin samanikäisen, mutta minua vähän lyhyemmän ystäväni kanssa takkiostoksilla.

"Onko niillä sama isä?" on kysytty muutaman kerran, varsinkin silloin, kun kuopus oli vauva. Ja on niillä sama isä (ja äitikin ;) ), kuopuksen syntyessä isommat olivat 12 v ja 17 v.

"Kenes vauvan ootte kidnapanneet?" kysyi puolituttu nainen, kun olimme reilun viikon ikäisen kuopuksen kanssa kävelyllä.


"Minkä takia?", kysyi yksi oppilas, kun kerroin luokassa jääväni pian äitiyslomalle.

"Oot sie saanu vauvan?" kysyi entinen työkaveri, kun näki minut kaupassa pojanpojan kanssa.

"Oletko varma, että vaa'an alkulukema oli oikein?" kysyi lääkäri äitipolilla, jonne kätilö laittoi äippäneuvolasta, kun paino ei noussut yhtään.

Onhan näitä outoja kysymyksiä... =)
 
Tanssiravintolassa aikoinaan tanssittaja kysyi multa: Sun tissit on ihanat, saanko koskea niihin. Niin ja voitaisko mennä tuonne mun pöytään, että kaveritkin saa koskea.. :headwall: :headwall: . Vastasin vaan kylmän rauhallisesti, että ette saa ja jätin miekkosen siihen kesken tanssin . Niin ja tanssittaja oli ihan fiksun ja asiallisen näköinen eikä edes jurrissa.
 
"ai miten niin ei tarvii ainakaan murehtia menkoista?!?"
yli kakskymppinen esikoisen odottaja kysäisi ihmeissään,kun olin onnitellut iloisen uutisen kuultuani,ja keskustelun jatkuttua johonkin väliin tuli puhe raskauden hyvistä puolista.Minä siihen että "ja ihana kun ei melkis vuoteen tarvii tuskailla menkkojenkaan kanssa!!"
 
"Tuleeks se sisälle vai jääkö ulos leikkimään?" Kysyi naapurin rouva kun satuttiin neuvolan ovelle yhtä aikaa. Mä olin menossa lapseni kanssa kaks vuotis neuvolaan. Noh, nyt niillä on vauva, selvis sekin mitä sekin melkein 40 lapseton neuvolassa teki (itekään en oo ihan nuori äiti) :kieh: .
 
Työkkärissä olin kun odotin esikoista ja piti ottaa pikkusisko myös mukaan, kun ei voinut yksin jättää kotiinkaan.
Minä olin silloin 18v. ja tämä tyyppi jonka tykönä olin, tiesi sen. Pikkusisko 7v.
Puheltiin tämän naisen kans ja sitten minä mainitsin, että syksyllähän mulla alkaa äitiysloma. Kysyi sitten että ensimmäinenkö on, minä että joo. Sitten tämä nainen, että no eikös hän (pikkusiskoani tarkoitti) ole sitten sinun. En ihan heti uskonu, että minua luultaisiin pikkusiskoni äidiksi, varsinkin kun ihan selvästi näkee, että minun ois pitänyt tehdä lapsi alle 13v. vähintään, jotta 7-vuotias olis minun lapsi =)

Tää samanen nainen kyseli multa lasketusta ajasta, joka oli 15.11 ja antoi sitten uuden ajan 2.12, että katsotaan miten työnsaanti edistyy. Yritin kyllä selittää siitä, että olen äitiyslomalla silloin ja mitä luultavammin hyvin pienen vauvan äiti, mutta hän jostain syystä ei ymmärtänyt.

Aikalailla hassu täti.. :D
 
Käytiin neuvolassa miehen kanssa ku odotin toista lasta ja siellä oli tutulla terkkarilla sijainen joka kysyi meiltä että tiedättekö kumpi sieltä tulee? Johon vastasin että joo, poika. Sit se totes ku katto papereista että esikoinen on myös poika ja kysyi että onks näillä molemmilla sama isä?! :eek: Mä olin vaan että joo...Niin siis jos on naimisissa niin harvemmin sit naimissa oloaikana on ehtiny tekemään niit lapsia monen miehen kanssa..
Kerran töissä (sairaalassa) yks mies oli tullut paksunsuolentähystystä varten osastolle ja sen suolta tyhjennettiin tutkimusta varten..Eli juodaan sellasta litkua jolla suoli tyhjenee..Olin sit iltavuorossa yhden sijaisen kanssa ja me kierrettiin huoneissa ekaa kiertoa töihin tullessamme..Se totes mulle tän miehen kohdalla sit kun se istu ämpärillä siin huoneessa (oli sen verran vanha ettei jaksanu vessaan) että "voi kun tollakin on noin kauhea ripuli." Johon mä sit että niin joo se on kyl tarkotuski tässä tapauksessa... :LOL:
 
Kun olin ala-asteella about viidennellä tai kuudennella ja järkkäsimme ekaluokkalaisille diskon tai jonkun juttujutun niin yksi tyttö kysyi multa buffetissa että "paljonko vitosen pussi maksaa". Musta se oli vaan niin hassu kysymys :D
 
Olin sossukoulussa ja köksätunnilla niin ope pyysi yhtä luokkakaveriani keittämään porkkanoita niin tää likka kysy et laitanko mä tähän kattilaan vettä :LOL:

tätä on myös kysytty monesti kun vastaa puhelimeen et ootko sä hereil? :whistle:
 
migrantti
Vuosia sitten silloisen naapurin äiti kysyi kuultuaan että olen kasvissyöjä:
"syötkö makaronia?"

Top10:ssä myös:
Avioeron jälkeisen villin sinkku vuoden jälkeen odotin lasta avomiehelleni ja minulta kaksi eri ihmistä kysyi "tiedätkö kuka on isä?" Eivät olleet ilmeisesti tietoisia uudesta miehestä elämässäni...

Osallistuin paikallislehden grillausresepti kisaan ja reseptini julkaistiin lehdessä. Kerroin tästä äidilleni joka tokaisi "en tiennytkään että osaat tehdä ruokaa". (äh, tämähän ei ollut kysymys...)
 
no olin tossa kuukaus sitten laivalla tyttöjen kesken ja vietettiin synttäreitä...olin sitten omasta mielestäni ostanut oikein kauniin tunika paidan ja muutenkin luulin olevani hyvännäköinen,
ja kuinka ollakkaan laivan hississä oli pari suomlaista miestä yhtäaikaa ja toinen sanoo että "kato vosu" ja toinen heti perään "ja raskaana" :snotty:

ja ei voi kyllä sanoa että olis yhtään liika kiloa,päin vastoin ei tekis pahaa muutama lisäkilo, mutta parempi jättää tunika paidat kauppaan :snotty:
 
Vuosia, vuosia sitten olin kesätöissä yhdessä firmassa ja vastasin puhelimeen. Yksi nainen sitten halusi puhua yhden toisen työntekijän kanssa ja puhelinsysteemi oli niin aataminaikuinen, etten pystynyt yhdistämään puheluja jonoon. Selitin, että tämä henkilö puhuu juuri nyt puhelimessa, voiko nainen soittaa myöhemmin vai haluaako jättää soittopyynnön. No ei kun hän haluaa nyt ja heti nyt ja välttämättä puhua tämän henkilön kanssa. Toistin, että hänellä on nyt toinen puhelu enkä voi yhdistää puhelua. "No, eikö hänellä ole sitten toista puhelinta" kuului luurista. Hetki meni hiljaisuudessa kun yritin miettiä miten tuolle naiselle selittäisin, että meillä on jokaisella vain yksi puhelin huoneissamme eikä toinen puhelinkaan juuri mitään auttaisi, koska emme ole oppineet monistamaan itseämme :whistle: . Pienen änkytykseni jälkeen soittaja kyllä itsekin tajusi mitä oli sanonut ja pyysi nauraen jättämään soittopyynnön ja katkaisi puhelun. Ikävä kyllä hän ei ollut esitellyt itseään eikä jättänyt numeroa...
 

Yhteistyössä