Uskallanko laittaa miehelle viestin?

  • Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Eilen laitoin hänelle pari viestiä ja aina sen jälkeen hän soitti mulle. Ei ilmeisesti ole viestien kirjoittaja. Illalla puhuttiin n. 20 minuuttia puhelimessa.

Mutta tuntuu, että olen liian tyrkky jos laitan tänäänkin viestin. Pitäisikö mun odottaa miehen yhteydeottoa? Hän sanoi, että soitellaan.
 
Niin _SOITELLAAN_

Hän on varmaan kuuluu niihin ihmisiin joita ärsyttää että tekstiviestejä käytetään sellaisten asioiden keskusteluun jotka ovat niin merkityksettömiä ettei niitä kukaan edes viitsi puhelimessa puhua.

Jos sinulla on asiaa niin soita sille =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Niin _SOITELLAAN_

Hän on varmaan kuuluu niihin ihmisiin joita ärsyttää että tekstiviestejä käytetään sellaisten asioiden keskusteluun jotka ovat niin merkityksettömiä ettei niitä kukaan edes viitsi puhelimessa puhua.

Jos sinulla on asiaa niin soita sille =)
Joo hyvä pointti.

Soita. Tekstarit voi olla tylsiä, eikä niillä saa paljoa sanottua.

ja minusta ei ole tyrkkyä soittaa seuraavana päivänä. Miksi ees olisi?
 
jooei
No kyllä mua ainakin ärsyttää, jos joku ihan kiva ihminen lähettelee jatkuvasti viestejä sen sijaan, että soittaisi kerran ja asia tulisi hoidetuksi nopeasti ja yksiselitteisesti. Tietty, jos sellaisia viestejä laittaa, mihin ei odoteta vastausta, kuten toivotuksia, ei ehkä niin ärsytä.

Monilla ihmisillä on muutakin tekemistä kuin vastailla tekstareihin..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jooei:
No kyllä mua ainakin ärsyttää, jos joku ihan kiva ihminen lähettelee jatkuvasti viestejä sen sijaan, että soittaisi kerran ja asia tulisi hoidetuksi nopeasti ja yksiselitteisesti. Tietty, jos sellaisia viestejä laittaa, mihin ei odoteta vastausta, kuten toivotuksia, ei ehkä niin ärsytä.

Monilla ihmisillä on muutakin tekemistä kuin vastailla tekstareihin..
Onko se jatkuvaa viestien laittamista jos eilen olen laittanut kaksi viestiä ja tänään ehkä laitan yhden?

Tuntuu niin tyrkyltä jos laitan viestin. :ashamed:
 
niinno
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Se on tekstiviesti.
Ei kihlasormus.
Kuka tässä on kihloista puhunut muuta kuin sinä? :eek:
Se ehkä vaan meinas et ei oo niin vakavasta asiasta kyse ;)
Mä pelkään mokaavani ja olevani liian tyrkky. :snotty:
Ymmärrän. Mutta teitpä mitä tahansa, se mies tuskin uhraa puoliksikaan niin paljon ajatuksia asialle kuin sinä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Se on tekstiviesti.
Ei kihlasormus.
Kuka tässä on kihloista puhunut muuta kuin sinä? :eek:
Se ehkä vaan meinas et ei oo niin vakavasta asiasta kyse ;)
Mä pelkään mokaavani ja olevani liian tyrkky. :snotty:
Ymmärrän. Mutta teitpä mitä tahansa, se mies tuskin uhraa puoliksikaan niin paljon ajatuksia asialle kuin sinä...
No tuo on varmasti totta. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Sinähän sen miehen tunnet varmaan paremmin kuin me, vai? Mitä sä täältä vierailta vosuilta kyselet miten miestäsi hoitelet :D
No onhan se näinkin. :D Mies ei kylläkään ole mun eikä pakosta tule koskaan olemaankaan. Aika näyttää. Ei ole mitään kuulunut hänestä ja mä pidin nyt näppini kurissa enkä laita yhtäkään viestiä enää jos mitään ei kuulu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Jos itseäsikin asia epäilyttää ja ei ole mitään välttämättömän tärkeää asiaa, niin odota vaikka pari päivää. :)
No mä olen jo laittanut viestin, mutta en ota yhteyttä jos miehestä ei kuulu mitään. Ihmettelen vain jos nyt perääntyy koska hän on mua yrittänyt jo useamman vuoden ja nyt alan olla lämpeämään päin.
 
Lunatic
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sellaset tollot jotka vastaa tekstiviestiin soittamalla!!
Jumalauta, en todellakaan edes vastaa sellasille. Tyhmempikin tajuaa että jos txtarin laittaja haluaisi puhua, SE OLISI ITSE SOITTANUT!!! :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ne tollot ihmiset jotka vastaa tekstiviestiin soittamalla!!
Jumalauta, en todellakaan edes vastaa sellasille. Tyhmempikin tajuaa että jos txtarin laittaja haluaisi puhua, SE OLISI ITSE SOITTANUT!!! :headwall:
No ei mua haittaa sen miehen kanssa puhua. =)
 
txt
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sellaset tollot jotka vastaa tekstiviestiin soittamalla!!
Jumalauta, en todellakaan edes vastaa sellasille. Tyhmempikin tajuaa että jos txtarin laittaja haluaisi puhua, SE OLISI ITSE SOITTANUT!!! :headwall:

Aivan - peesaan täysin. Ellei viestissä ole jotain sellaista, että kehotetaan soittamaan. Jos tekstataan niin tekstataan, jos soitetaan niin soitetaan...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja txt:
Aivan - peesaan täysin. Ellei viestissä ole jotain sellaista, että kehotetaan soittamaan. Jos tekstataan niin tekstataan, jos soitetaan niin soitetaan...
Jotkut ääliöt ei näin yksinkertaista asiaa näy ymmärtävän. :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mua haittaa sen miehen kanssa puhua. =)
Ihan sama haittaako vai ei, mutta tollo mikä tollo!
Mikset sitten soita sille jos haluat puhua, tai laita se viesti niin alkaa puhelin soimaan! :attn:
Mä laitoin viestin, mutta ei puhelin soi. :( Taisin olla liian innokas ja mies säikähti.
 

Yhteistyössä