Uskallanko laittaa miehelle viestin?

  • Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kauan siitä on kulunu aikaa, siitä sun tekstarista??? Mitä sä kirjoitit?? kerro!
Laitoin sen viestin 17.41 eli siitä on aikaa jo. En mä tässä nyt ala kertomaan viestin sisältöä.
No eihän tuosta oo kuin muutama tunti. Ehkä se ei oo huomannu. Tai ehkä se on huomannu ja kenties vaikka ilahtunutkin, mutta ei oo ehtinyt tai muistanut vastata. Miehet on joskus semmosia. Nyt koeta olla ajattelematta asiaa ja vilkuilematta puhelinta ja ootat rauhassa pari päivää. Sit voit vaikka soittaa ja kysyä mitä kuuluu.
Ei ole soittanut että taisi olla se siitä hommasta sitten. :( Mä en varmasti enää ota yhteyttä. On mulle iso askel ottaa yhteyttä ja sitten kun sen teen niin mä vain mokaan. :(
Jospa se olisi töissä? Tai muuta menoa ettei kerkiä/pysty nyt soittaa :)
Musta tuntuu, että sitä ei kiinnosta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
No miten meni?
Puolisen tuntia tuossa juteltiin kaikenlaista. =) Mies olisi halunnut tulla kylään, mutta mulle ei nyt sopinut. Mutta lupasi jossakin vaiheessa huomenna soitella. =)
Miksei sopinu`t?
Sillä on varmaan menkat :D
No ei ole. Ei nyt vain aina mene aikataulut yksiin. En mä halua miestä heti esitellä lapsille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sellaset tollot jotka vastaa tekstiviestiin soittamalla!!
Jumalauta, en todellakaan edes vastaa sellasille. Tyhmempikin tajuaa että jos txtarin laittaja haluaisi puhua, SE OLISI ITSE SOITTANUT!!! :headwall:
Tai sitten ei. Joskus laitan viestin jos on vaan pikanen asia kysyttävänä ja viestin saaja saattaa sitten soittaa jos ei jaksa näpytellä vastausviestiä. eikä se miuta aiankaan sitten haittaa vaikka toinen soittaakin...
 

Yhteistyössä