Uskomatonta, mitä postia mä sain tänään!

Mulle tuli tänään mainospostia D&J familjeklubbenilta ja en ollut uskoa, miten vasurilla mainoskirje oli kirjoitettu!

Esimerkiksi tälläiset kohdat ovat suoraan mainoskirjeestä:

" IHANAT TREGGINGSIT (HOUSUT SEKÄ LEGGINGS YHDESSÄ) TUMMENMAN TURKOOSIN VÄRISSÄ. PIENET HUJARITASKUT EDESSÄ TEKEE HOUSUT KIVAKSI, MYÖS PIENEN PULLYN PÄLLÄ ON KAHDET TASKUT! KUMMINAUHA VYÖTÄRÖSSÄ TEKEE SENETT ITSE VOI NIITÄ SÄÄTÄÄ. HOUSUT OVAT VENYVÄÄ PUUVILLATVILLIÄ."

"HATTU ON SAMASSA VIHREÄSSÄ VÄRISSÄ.LAATU ON VENYVÄ SINGEL/LYCRA PARASTA MALLIA VASTEN. HATTU ON IHANAN SÖPÖ JA IHAN RIITTÄVÄSTI "ROIKKUA"."

Hienosti suomennettu, hyvä ruotsalaiset :)

Eikö kannattaisi vähän tarkastuttaa kirjoitusasua, ennenkuin lähettelee ympäriinsä? En ymmärrä, en!
 
v
Olis kivempaa kun ne huijaritaskut olis siinä pullyllä.

Mut joo, uskomatonta.. Ei taida olla google translatorilla kuitenkaan :D Ehkä siellä on joku jouluapulainen osannut vähän suomea..
 
teisu harmaana
[QUOTE="vieras";23216856]googlen käätäjän helmiä.
Laittakaan asetukset saksasta - turkiksi ja kenttään 15 ä kirjainta =)[/QUOTE]

nyt meinasin tippua tuolilta :D voi luoja!!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja TÄYDELLINEN;23216982:
Taas jälleen täällä näkee suomalaiset morkkaamassa muita. Suomalaisissa kun vikoja ei koskaan ole. :D :D
No laitatko jonkun suomalaisen firman huonosti käännetyn mainoksen tähän vaikka näkösälle niin saadaan nauraa?

Kyllähän tuollainen mainoskirje antaa todella huonon vaikutelman kyseisestä firmasta!
 
"Vierailija"
Itse olen tilannut lapsilleni kyseisestä firmasta jo 9 vuotta ja olen todella tyytyväinen laatuun. Mutta just olikohan vuodenvaihteen jälkeen firmaan tuli muutoksia, siitä oli infoa kyllä kirjeessä, mutta en muista mitä. Joten toivon ainakin, että vaatteet ovat yhtä hyviä jatkossakin, itse asiassa ystävänikin tässä kehui niitä kun on saanut lapselleen meidän lapsen pieneksi jääneitä, miten ovat ihmeen hyviä vaikka ovat olleet kovassa käytössä jo mulla, osa jo 2 lapsella. Joten huono suomennos ei välttämättä tarkoita huonoa laatua.
 

Yhteistyössä