Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

"hhh"
Olisiko uudistuksen yhteydessä mahdollisuus muokata sitä filtteriäkin?

On tosi veemäistä kun suurin osa kirjoitteluista menee filtteriin jos laittaa aijaan kautta 2 linkkiä. Tai hiusmalleja kyselin kerran ja kokosin alotukseen joitaki kuvia, niin sitäkään aloitusta en ikinä nähnyt. Rasittavaa!
 
Firefoxilla ei vieläkään pääse Mitäs nyt sivulle 1. Kaikki linkit ja suorat osotteet vie vaan kaks plus -etusivulle. Pääsen kirjottamaan tähän ketjuun vain siksi että vastasin tähän aiemmin joten se on talletettuna omiin viesteihini.
 
Rollolainen
Miksi vieläkään ei ole tehty muutosta kirjautumiseen. Haluaisin, että tänne pääsisi vain kirjautumalla. Jos on joku asia jota ei omalla nimimerkillä kehtaa sanoa, aina voi keksiä uuden.
Silloin vähenisi tuo palstakiusaaminen, koska epäilen että en harmaana länkyttävät ovat näitä mustana kirjottavia. Koska tällainen muutos tehdään?

tästä tulisi paljon mukavampi paikka =)
Nostan, että kaikki huomaavat, minusta tää on tärkeämpi asia kuin se ettätoimiiko puhelimella tai padilla.
 
"Mitäs nyt" palstaa on ollut hauska selailla tabletilla sohvalla loikoessa, mutta nykyinen tablettiversio on niin karmea, ettei enää kiinnosta. Ja miksi ketjun aloittajaa ei enää näe?? Täällä kun on muutama vakio valittaja/trollaaja, joiden ketjuja ei todellakaan kiinnosta lukea...
 
  • Tykkää
Reactions: Vanna
Rollolainen
[QUOTE="vieras";29054963]Jos tuo "uudistus" toteutuisi niin samantein voi sanoa palstalle hyvästit. Kukaan ei kävis enää täällä.[/QUOTE]

minä ainakin uskallan kirjautua, tiesitkä että voit tehdä vaikka kuinkak monta nimimerkkiä vaan ja sähköpostiosite ja kirjautumisnimikin voi olla mitä vaan
=) ei tarvi omalla nimellä edes kirjautua
 
"vieras"
minä ainakin uskallan kirjautua, tiesitkä että voit tehdä vaikka kuinkak monta nimimerkkiä vaan ja sähköpostiosite ja kirjautumisnimikin voi olla mitä vaan
=) ei tarvi omalla nimellä edes kirjautua
Tiesin ja mulla onkin voimassa pari vanhaa, mutta en käytä niitä. Joten: Miksi siis vain kirjautuneille, kun tilanne pysyis samana. Ja mielenkiintoista on seurata mustien avautuvan harmaina. Ei ole tylsää.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";29055267]Tiesin ja mulla onkin voimassa pari vanhaa, mutta en käytä niitä. Joten: Miksi siis vain kirjautuneille, kun tilanne pysyis samana. Ja mielenkiintoista on seurata mustien avautuvan harmaina. Ei ole tylsää.[/QUOTE]

ei pysyisi, katsos kun jos tulee banni se saadan ip-numeron mukaan joten jos kotona on samassa modeemissa usemapi kone, sillä ei enää kirjoitetakaan. eli pitäis mennmä muualle ja aian ei ehdi niin nopsaan menemään esim kirjastoon kun tulee aisaa... Kun kaikki nimimerkit jotka oikeasti haukkuvat tai vittuilevat banantaan ip numeron ja nimimerkin mukaan, niin lopuis se kiusaaminen. Vaikka kuinka vaihtaiai nimimerkkiä niin se ei enä onnistu.
Ja myös se auttaiia että täällä olisi ulkopuoliset mmoderaattorit, kuten monella mullakin palstalal. eli he eivät saiai kirjoitella tänne, koska usien ne moden kaverit saa haukkua vaikka kuinka javaikka kuinka pajasti, jopa modet itse tätä tekevät, mutta toisen ei trvitse sano mitään nii saa bannin , vaikka oiekasti ei olsii edes haukkunut tällä ketään.
 
Professional Griefer
ei pysyisi, katsos kun jos tulee banni se saadan ip-numeron mukaan joten jos kotona on samassa modeemissa usemapi kone, sillä ei enää kirjoitetakaan. eli pitäis mennmä muualle ja aian ei ehdi niin nopsaan menemään esim kirjastoon kun tulee aisaa... Kun kaikki nimimerkit jotka oikeasti haukkuvat tai vittuilevat banantaan ip numeron ja nimimerkin mukaan, niin lopuis se kiusaaminen. Vaikka kuinka vaihtaiai nimimerkkiä niin se ei enä onnistu.
Ja myös se auttaiia että täällä olisi ulkopuoliset mmoderaattorit, kuten monella mullakin palstalal. eli he eivät saiai kirjoitella tänne, koska usien ne moden kaverit saa haukkua vaikka kuinka javaikka kuinka pajasti, jopa modet itse tätä tekevät, mutta toisen ei trvitse sano mitään nii saa bannin , vaikka oiekasti ei olsii edes haukkunut tällä ketään.
Sit on niitä /meitä, jotka selaavat foorumeita Torrilla. Eli voin vaihtaa napsvaan IP-osoitettani ja olen 'suojauksen' takana.
 
nohh
Nostan, että kaikki huomaavat, minusta tää on tärkeämpi asia kuin se ettätoimiiko puhelimella tai padilla.
Tuossa on puolensa, mutta minusta on myös tärkeää, että täällä voi kysyä neuvoa ja avautua asioista täysin nimettömänä, ilman että tarvitsisi keksiä uusia rekisteröitysmisnikkejä. Toiseksi, palsta hiljenisi armottomasti, jos rekisteröintipakko tulisi.
 
Mies olen.
Palatkaa vanhaan. Se oli hyvä. Tai sitten muokkaatte nämä samantapaisiksi, kuin vanhat sivut. En ymmärrä, miksi pitää tuhota hyvät sivut vain uudistuksen takia. Onko pakko saada uudistaa. Harvat keskustelupalstat ovat hyviä, teidän vanhat olivat. Älkää pilatko näitä sivuja.
 

Yhteistyössä