Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

säpäle harmaana
En nyt koko ketjua lukenut ja voi olla omaa nolouttanikin, mutta minulla näkyy kaksi eri vierityspalkkia tuossa sivussa. Toisessa pidempi palkki ja toisessa lyhyempi. Ja kun yritän skrollata läppärin nuolinäppäimillä, näyttö menee vain kaksi milliä alaspäin, eli tuon pidemmän palkin mukaan. Pitää aina vetää tuosta ulommaisesta palkista hiirellä.

Tajusikohan kukaan..
 
"Carmela"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29071084:
En nyt koko ketjua lukenut ja voi olla omaa nolouttanikin, mutta minulla näkyy kaksi eri vierityspalkkia tuossa sivussa. Toisessa pidempi palkki ja toisessa lyhyempi. Ja kun yritän skrollata läppärin nuolinäppäimillä, näyttö menee vain kaksi milliä alaspäin, eli tuon pidemmän palkin mukaan. Pitää aina vetää tuosta ulommaisesta palkista hiirellä.

Tajusikohan kukaan..
Mulla on ihan sama ongelma! Todella raivostuttavaa... Ja tämä siis ilmennyt vasta nyt tämän päivän aikana.
 
"Harmi"
Siis Nokian N9 puhelimella ei voi enää palstailla. Mistähän se johtuu? Onko muilla näin, vai vain minä? Kuitenkin uudistuksen jälkeen en enää ole voinut selata keskusteluja, vaan tökkii tökkii ja tökkii. Piti siirtyä vauva-lehden av:lle. :(
 
"Vieras"
Ei onnistu hyvin iPadillä luku, oli parempi tässä välillä. Uusimmat kirjoitukset vie taas aimo lohkasun lukualasta. Lisukkeena on oudot mustat laatikot ketjujen välissä ja itse ketjussa nimimerkin ympärillä.
 
tyttelityyy
En jaksanu lukea koko ketjua, mut ainakaan iphone4:lla lukiessa on todella ärsyttävää kun pitää rullaa koko sivu takasin ylös et pääsee Mitäs nyt-painikkeelle, ois kiva jos se mitäsnyt painike löytyis myös alhaalta..
Ja se et ois kauheen kiva jos näkis kuka on ketjun aloittanut, ei vaan viimeistä vastaajaa..
Mä en halua lukea yhen tietyn/tiettyjen alotuksia ni tulee sit turhaa avattua ne kun ei näy aloittajaa.
 
"Vieras"
Tietokoneella katsottuna teksti on aivan liian pientä. Täytyy suurentaa, että näkee, mutta tällöin teksti jää liian vasemmalle. Ei näe esim. kuka on lähettänyt viestin, käyttäjätunnus jää piiloon (ei pysty kirjautumaan ennenkuin pienennät tekstin) eikä myöskään näe otsikoita kunnolla. Osa kirjaimista jää vasemmalle piiloon.

Voisiko tälle nyt tehdä jotain. Ollut jo kohta viikon tämä ongelma.
 
Tuo uusimmat jutut vie taas ison palan näytöstä, laittakaa se pienemmälle, kiitos. Mitä on nämä oudot mustat laatikot ketjujen ympärillä? Jos otsikossa on kaksi riviä, niin tekstit on päällekkäin. Nimimerkeistä ei aina saa selvää, mustat laatikot on niidenkin ympärillä. Näin iPadillä. Pc:llä vasen reuna jää reunan alle peittoon ellei ruutua pidä maksimileveydellä. Ärsyttävää, saattehan tämän paremmaksi, kiitos.
 
mä...
Miksi vieläkään ei ole tehty muutosta kirjautumiseen. Haluaisin, että tänne pääsisi vain kirjautumalla. Jos on joku asia jota ei omalla nimimerkillä kehtaa sanoa, aina voi keksiä uuden.
Silloin vähenisi tuo palstakiusaaminen, koska epäilen että en harmaana länkyttävät ovat näitä mustana kirjottavia. Koska tällainen muutos tehdään?

tästä tulisi paljon mukavampi paikka =)
Noita pakkomustia sivujahan on keskustelut pullollaan. Tää on ainoa harmaille sallittu. Rouva on hyvä vain ja menee niille muille sivuille eikä pyri tekemään tästäkin yhtä kuollutta kuin muista pakkokirjautumissivuista.
 
satunnainen harha-askel
Tietokoneella uudet sivut näyttäisi toimivan hyvin mutta älypuhelimella käytettävyys on laskenut! Sivut ovat edelleen tosi raskaat ja latautuminen kestää kauan jopa hyvällä wlanilla käytettäessä. Etusivu on sekava ja epäkäytännöllinen. Suurin ärsytys aiheutuu kun palstojen aloitussivulla ei näy keskustelun aloittajaa tai milloin keskustelu on aloitettu. Myöskään keskustelun sivunumeroita ei näy vaan ensin pitää avata keskustelu ja sitten valita viimeinen sivu. Tulee luettua monta kertaa päivässä odotuspalstalta samoja keskusteluja ja kyrsii joka kerta mennä ensimmäisen sivun kautta varsinkin kun lataaminen kestää ja kestää.
Myös tämä kirjoitusruutu on aivan liian pieni puhelimelle mutta niin se oli vanhassakin :)
Harmaa nuoli, jolla voi mennä taaksepäin on hyvä idea mutta eihän siihen osu näin pienellä näytöllä! Vanhassa versiossa taisi olla näkyvillä se kuljettu polku, jonka avulla pääsi takaisin päin. Tässä nykyisessä ei taida sitä olla (siis tyyliin foorumi/mitäsnyt/jokukeskustelu).
Etusivulla on jotenkin ihan turhasti siirtyminen valikon takana piilossa. Kyllähän se vähän sitä sivua selkeyttää mutta kun en meinaa muistaa etsiä sieltä keskusteluja :) plussaa että se valikko avautuu puhelimella jouhevasti!
Vähän on taas maku että on menty ehjää korjaamaan mutta kaipa tähänkin tottuu...
 
"vieras"
- En saa aakkosia toimimaan. (Samsung Galaxy) Siis nappain a ja o eivat toimi vaan pitaa painaa a ja o. Eika naemma toimi enterikaan. Lisaksi harmittaa, ettei nae ketjun aloittajaa eika aloituspaivaa eika paase suoraan hyppaamaan esim. viimeiselle sivulle. Ja ketjussakin pitaa kelata loppuun, jos haluaa vaikka toiselle sivulle.
 

Yhteistyössä