Uusi juhlavuoden Muumimuki, Iltapurjehdus

  • Viestiketjun aloittaja hopsula
  • Ensimmäinen viesti
uusia
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Onpas ihana. :heart: Haluu-tahtoo.. :D Multa puuttuu enää kokoelmasta Haisuli ja Seikkailu. Ja uutena tulee nyt se Hosuli ja tuo Iltapurjehdus... voih. :heart:
tulee myös uusi muki jonka nimi on ruusutarha. en tiedä onko se sitten kesämuki mutta yhdessä kaupassa näin kuvan
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusia:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Onpas ihana. :heart: Haluu-tahtoo.. :D Multa puuttuu enää kokoelmasta Haisuli ja Seikkailu. Ja uutena tulee nyt se Hosuli ja tuo Iltapurjehdus... voih. :heart:
tulee myös uusi muki jonka nimi on ruusutarha. en tiedä onko se sitten kesämuki mutta yhdessä kaupassa näin kuvan
Niin varmasti tuleekin. =) Joka kesähän tulee joku muki. Olisi ihana nähdä millainen tuo Ruusutarha on, mä en ole nähnyt kuvaa.
 
Muumihulluus
Tiedoksi, että tätä juhlavuoden mukia ei tulla myymään kuin Stockalla ja Muumi shopeissa, eli niitä ei tule näkymään prsimoissa kuin Tajoustaloissakaan tms. Myös määrä joka niitä tehdään, on rajoitettu, joten en pidä hintaa pahana, sehän nousee kuitenkin sitten, kun mukia ei enää saa kaupasta, ja sitä enemmän mitä enemmän aikaa kuluu. Itse ostin neljä, mutta ehkä käyn ostamassa vielä siskon muksuille lahjaksi. Normisti olen ostanut joululahjaksi joulun sesonkimukit, mutta nyt ehkä tämän juhlavuoden mukin.

Kesäksi tuleva Ruusumuumi muki kiinnostaa kovasti, mutta mistä löytää kuva??? Hitsit, kun ei ainakaan Arabian sivuilla vielä ole! Systerillä on Iittalan kuvasto, jossa kuva oli, joten täytynee varmaan käydä kurkkaamassa siitä. Joku mainitsi kakkulapion?? Sellaisesta en ole kuullut mitään! Kiinnostus heräsi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:heart: Hiano on ja pakko hankkia.
Toivon että koko Muumituotanto lopetettais, tila loppuu kesken! :whistle:
Samaa mieltä *nyökyttelee pontevasti*

Kivempi tämä on kuin se uusi Hosuli, joka on niin tavallinen, niin mälsä. Yhä edelleen odottelen noitaa ja Alisaa, jotka ovat kuitenkin keskeisempiä hahmoja kuin joku Hosuli.
 
nih
Nätti. Taidan pitkästä aikaa ostaa uuden muumimukin. Mulla on tuolla kaapissa niitä ensimmäisiä, 90-luvun mukeja. Keräily innostus lopahti kun näistä tuli massakamaa. Monesti oon miettiny että laittasin mukit huutikseen, saisin varmaan muutaman tonnin noista yhteensä.
 
Muumihulluus
Ihana muki toi Ruusutarha! Se on ihan pakko ostaa! Vihdoinkin näin kuvan siitä, joten kiitos sen laittaneelle! Vai päättyy kesäsesonkimukien tuotanto tulevaan kesään!? No enpä ole niitä muutenkaan keräillyt, yhden ainukaisen olen ostanut. Ne eivät oikein inspanneet.
 
Hattivattinen
Uih, onpa kaunis kesämuki. Tulee taas ryntäys mukikauppaan, vaikka tätäkin kait valmistetaan sellainen määrä, että loppuvuodesta saa alekorista.

Mahdotonta muuten tuon Iltapurjehduksen kanssa. Huutonetissä on jo seitsemän myyjää, parilla useampi muki kaupan ja ihan naurettavia pyytävät. Eivät malta edes vuotta odottaa. Kyseistä mukia kuitenkin saa Iittalan verkkokaupasta kaupan hintaan, en viitsi sanoa, että halvalla sieltäkään kuiteskaan. Toivottavasti kukaan ei mene pahempien muumimukikeinottelijoiden haaviin.

 
vierastelija
Voi ei, molemmat on ihania! JA mun kun ei ikinä pitänyt langeta tähän typerään muumimukikeräilyyn. Mitäs tekevät niin kauniita...

Luin jostain, että muumimukit on tän hetken keräilyvillitys ja että niiden hinnat laskisi tulevaisuudessa kun buumi on ohi. Tiedä häntä, mutta mitäs väliä sillä on, jos niistä tykkää ja käytää.

Samoin luin, että esim. noitten Arabian maitokannujen hinnat laskee kohta, kun niitä tulee markkinoille liikaa. Eli kun niitä nyt kerää nuo vähän vahemmat tätsyt, niin niitten perijät pistää kannut myyntiin kun ei kiinnosta. Ja nuorempia tätsyjä ne ei kiinnosta, kun eivät ole oman lapsuuden esineistöä... Eli sitten tarjontaa on enemmän kuin kysyntää tulevaisuudessa. Myykää siis kannunne nyt, jos meinaatte :)
 

Yhteistyössä