Vaalikoneet

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vitun tyhmät;23391400:
Juu ei muutako äänestämään kokkomusta vaikka äippärahalla ollankin :D Voi tsiisus että voi olla tyhmää porukka tässä maassa, nykyisistä 4 puolueesta ei teidän kannata äänestää yhtäkään vaikka se onkin naapurin esko siellä valissa, tajuatteko te, porvari puolueet ei aja muuta kuin rikkaiden asioita koittakaa nyt ajuta se!!!!!!
Millä hiton äippärahalla? Teen kyllä töitä ja tienaan varsin mukavasti, kiitos vaan huolenpidosta. Lisäksi tiedän ehkä hieman paremmin kuin sinä, mikä minun tilanteeni on ja ketä minun kannattaa äänestää.

Ja jos olet se äskeinen meuhkaaja, niin kyse ei edelleenkään ollut sun puoluekannasta, vaan siitä että sä väitit jotain hiton vaalikonetta mulkuksi, ihan kuin se vaalikone tekisi mitään muuta kuin mätsäisi sen käyttäjän mielipiteet ehdokkaiden mielipiteisiin.
 
öyh
[QUOTE="vieras";23391416]Millä hiton äippärahalla? Teen kyllä töitä ja tienaan varsin mukavasti, kiitos vaan huolenpidosta. Lisäksi tiedän ehkä hieman paremmin kuin sinä, mikä minun tilanteeni on ja ketä minun kannattaa äänestää.

Ja jos olet se äskeinen meuhkaaja, niin kyse ei edelleenkään ollut sun puoluekannasta, vaan siitä että sä väitit jotain hiton vaalikonetta mulkuksi, ihan kuin se vaalikone tekisi mitään muuta kuin mätsäisi sen käyttäjän mielipiteet ehdokkaiden mielipiteisiin.[/QUOTE]

:D ASiaahan sinulta ei tulut yhtään mitään van halusit vaan tupista jostain..:D Mukavaa kuulla kansalaisista jotak tajuaisivat jotain vaan sinä et siihen sakkiin kuulu :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vitun tyhmät;23391400:
Juu ei muutako äänestämään kokkomusta vaikka äippärahalla ollankin :D Voi tsiisus että voi olla tyhmää porukka tässä maassa, nykyisistä 4 puolueesta ei teidän kannata äänestää yhtäkään vaikka se onkin naapurin esko siellä valissa, tajuatteko te, porvari puolueet ei aja muuta kuin rikkaiden asioita koittakaa nyt ajuta se!!!!!!
Voi tsiisus sä olet urpo. Onko tässä ketjussa monikin sanonut äänestävänsä koksuja?
 
"AhTi"
Alkuperäinen kirjoittaja öyh;23391419:
:D ASiaahan sinulta ei tulut yhtään mitään van halusit vaan tupista jostain..:D Mukavaa kuulla kansalaisista jotak tajuaisivat jotain vaan sinä et siihen sakkiin kuulu :(
No et sinäkään kovin nerokkaalta vaikuta. Häikäise nyt meidät politiikantajullasi. Kerro, miksi äänestät persuja. Tiedä vaikka joku kääntyisi, jos oikein hyvin perustelet asian (epäilen).
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öyh;23391419:
:D ASiaahan sinulta ei tulut yhtään mitään van halusit vaan tupista jostain..:D Mukavaa kuulla kansalaisista jotak tajuaisivat jotain vaan sinä et siihen sakkiin kuulu :(
Mitä *ttua? MIHIN asiaan? Ei sulla ollut muuta asiaa, kuin että vaalikone on mulkku, vaikka et reppana edes tiedä mitä vaalikone tarkoittaa. :D Kyllä minä politiikasta mielelläni puhun ja olen usein tälläkin palstalla puhunut, mutta jos vastapuolen parhaiten perusteltu argumentti on, että porvarit on mulkkuja ja VAALIKONE on mulkku, niin joo, jätän väliin... :LOL:
 
Anna Von Kaikkikestää
Persaukinen ihminen, joka äänestää Kokoomusta, haluaa samaistua hyväntuoksuisiin ja varakkaisiin luullen, että ne ominaisuudet tarttuvat äänestyksen myötä.
 

Yhteistyössä