Vaalikoneet

Onko tehtynä ja minkälaisia tuloksia on tullut?

Mulle tuli YLEltä kympin kärkeen vassareita, demareita ja yksi koksujen sekä itsenäisyyspuolueen(?) listalainen. Maikkarin kone näytti demareita, vihreitä ja vassareita.

Lisäksi tein Krissen vaalikoneen, jonka mukaan mun pitäisi äänestää vihreitä. :D

Hupinsa kullakin, ja mulla ne ovat tällä hetkellä vaalikoneet.
 
"vieras"
Jess! HS:n vaalikone yllätti positiivisesti! Kymmenen epäsopivimman kärjessä loisti Jussi Halla-aho! :D Muuten HS ehdotti mulle vassareita, demareita ja ekana vaihtoehtona Keskustaa (huh).
Mun mielestä Halla-aho on niitä ainoita oikeasti edes jossain määrin fiksuja Persuja, huolimatta siitä että herraa sattuu seuraamaan ja palvomaan lahopäiden armeija.

Tuossa vaiheessa mä vetäisin kyllä slaagin, jos Keskustaa alkaisi ehdotella :D :D
 
mulkut porvarit
Joku täys mulkkuhan tuo on joka ehdottlee kepua ja muita nykyisiä puolueita, puhetta riittää vaan ei tekoja vielä kun ne istuu haliituksessa missä päätökset ehdään, ei oppositiossa. :D
 
tajuut sä
[QUOTE="vieras";23391332]Häh? Joku täys mulkku tuo joka ehdottelee kepua? Siis vaalikone on täys mulkku vai mitä hittoa sä yritätä sanoa? :D[/QUOTE]

Että kepulaiset on mulkkuja
 
ei muutu ei
[QUOTE="vieras";23391338]Sou? Ei se tee mekaanista vaalikonetta nimittelyä yhtään älykkäämmäksi :D[/QUOTE]

:D Eikä muiuta sitä että kepulaiset on mulkkuja, ei ole muuttanut viim.4vuottakaan. :D
 
[QUOTE="vieras";23391313]

Tuossa vaiheessa mä vetäisin kyllä slaagin, jos Keskustaa alkaisi ehdotella :D :D[/QUOTE]

Joo, mustakin oli hullua, että Hesarin vaalikoneessa eka vaihtoehto oli keskustalainen. huh huh. Vaalikoneiden luotettavuudesta kertonee se, että yksi ehdottaa ekaksi vaihtoehdoksi keskustaa, yksi demareita ja yksi vassareita.
 
"vieras"
:D Eikä muiuta sitä että kepulaiset on mulkkuja, ei ole muuttanut viim.4vuottakaan. :D
No voi nyt hitto, kyllä ne minustakin melko syvältä on, mutta se ei muuta sitä faktaa että sinä väität vaalikonetta, joka vaan mekaanisesti matsaa mielipiteitä, mulkuksi :D Ihan kuin vaalikoneella olisi mielipiteitä, arvovärittynyt kanta tai persoonallisuus. Onko tää nyt jotain humalaisten virtuaaliölinää? Tuliko lähikapakasta lähtöpassit?
 
vitun tyhmät
Juu ei muutako äänestämään kokkomusta vaikka äippärahalla ollankin :D Voi tsiisus että voi olla tyhmää porukka tässä maassa, nykyisistä 4 puolueesta ei teidän kannata äänestää yhtäkään vaikka se onkin naapurin esko siellä valissa, tajuatteko te, porvari puolueet ei aja muuta kuin rikkaiden asioita koittakaa nyt ajuta se!!!!!!
 

Yhteistyössä