Väestönvaihto - suomalaisten on aika lisääntyä!

Todennäköisesti ajattelumalli on syntynyt tasavertaisuuden kautta, eli kun joku tarvitsee tukea, niin kaikille pitää maksaa tukea etteivät muut tunne, että heitä kohdellaan huonommin.

Syntyy tilanne, että tarvittiin vähän tukea, mutta kun sitä tarvii maksaa kaikille, niin kustannukset kasvoi suureksi. Kustannukset maksetaan verovaroista ja kustannusten noustessa tämä näkyy veroprosentin nousuna.

Lopulta kaikki tarvitsee tukea jo ihan sillä perusteella, kun muutkin saa sitä (suomessa taitaa olla tällä hetkellä yli 4 miljoonaa tuen saajaa).

Tukien ja verotuksen paisuessa näitä pyörittävien laitosten kustannukset myös paisuvat ja nämä kustannukset myös maksetaan verovaroista.

Tarpeettomista tuista tulisi päästä eroon, mutta se on mahdotonta, koska koetaan että vähävaraisia kohdellaan paremmin.

Ajatus katkesi, mitä olin kirjoittamassa, mutta olkoot tuossa minkä sain kirjoitettua


Miten ihmeessä meille on syntynyt ajattelumalli, jossa kaikkeen pitää saada yhteiskunnan tukirahaa? Noin 40 000 vuotta nykyihmisen lisääntyminen Euroopassa on onnistunut ilman tukia, miksi siis ei nyt?
Olen kyllä kannattanut lapsiperheiden tukea verovähennysten muodossa - siis niin, että lapsiperheen vanhemmat oikeutettaisiin selvästi pienempään tuloveroprosenttiin. Työssäkäyviä pitää erityisesti kannustaa lisääntymään. Päivähoidon maksut voisi myös muuttaa tuloriippumattomiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mun mielestä suomalaisia geenejä ja suomalaista kulttuuriakin pitäisi suojella. Kaikkea muuta kyllä suojellaan ja tuetaan, mutta ei omaa kulttuuria.

Pitäisi perustaa semmoisia paikkoja, jossa olisi pohjoismaisia naisia ja tietyt kriteerit täyttävät miehet voisivat käydä näissä paikoissa lisääntymismielessä. Neitojen pitäisi tietenkin olla suht. hyvännäköisiä, että miesten lisääntymisvietti herää. Naisille maksettaisiin luonnollisesti korvausta, miehillekin kenties pieni. Tosin uskoisin, että monet miehet olisiat varmiita uhrautumaan.

Nämä syntyneet lapset saisi sitten hyvät perheet adoptoida. Suomeen roudataan ympäri maailmaa lapsia, mutta voisimme tässä suhteessa olla lähes omavarainen.
 
vierailija
Mun mielestä suomalaisia geenejä ja suomalaista kulttuuriakin pitäisi suojella. Kaikkea muuta kyllä suojellaan ja tuetaan, mutta ei omaa kulttuuria.

Pitäisi perustaa semmoisia paikkoja, jossa olisi pohjoismaisia naisia ja tietyt kriteerit täyttävät miehet voisivat käydä näissä paikoissa lisääntymismielessä. Neitojen pitäisi tietenkin olla suht. hyvännäköisiä, että miesten lisääntymisvietti herää. Naisille maksettaisiin luonnollisesti korvausta, miehillekin kenties pieni. Tosin uskoisin, että monet miehet olisiat varmiita uhrautumaan.

Nämä syntyneet lapset saisi sitten hyvät perheet adoptoida. Suomeen roudataan ympäri maailmaa lapsia, mutta voisimme tässä suhteessa olla lähes omavarainen.
Suomalaisia synnytyskoneita. Odota vähän, kuulostaa yhdeltä kirjalta mistä on tehty menestyssarjakin
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Todennäköisesti ajattelumalli on syntynyt tasavertaisuuden kautta, eli kun joku tarvitsee tukea, niin kaikille pitää maksaa tukea etteivät muut tunne, että heitä kohdellaan huonommin.

Syntyy tilanne, että tarvittiin vähän tukea, mutta kun sitä tarvii maksaa kaikille, niin kustannukset kasvoi suureksi. Kustannukset maksetaan verovaroista ja kustannusten noustessa tämä näkyy veroprosentin nousuna.

Lopulta kaikki tarvitsee tukea jo ihan sillä perusteella, kun muutkin saa sitä (suomessa taitaa olla tällä hetkellä yli 4 miljoonaa tuen saajaa).

Tukien ja verotuksen paisuessa näitä pyörittävien laitosten kustannukset myös paisuvat ja nämä kustannukset myös maksetaan verovaroista.

Tarpeettomista tuista tulisi päästä eroon, mutta se on mahdotonta, koska koetaan että vähävaraisia kohdellaan paremmin.

Ajatus katkesi, mitä olin kirjoittamassa, mutta olkoot tuossa minkä sain kirjoitettua
Vasemmisto haluaa kahlita kaikki elämään tukien varassa, koska omillaan toimeen tuleva ihminen on vasemmiston kauhukuva.
 
vierailija
Mun mielestä suomalaisia geenejä ja suomalaista kulttuuriakin pitäisi suojella. Kaikkea muuta kyllä suojellaan ja tuetaan, mutta ei omaa kulttuuria.

Pitäisi perustaa semmoisia paikkoja, jossa olisi pohjoismaisia naisia ja tietyt kriteerit täyttävät miehet voisivat käydä näissä paikoissa lisääntymismielessä. Neitojen pitäisi tietenkin olla suht. hyvännäköisiä, että miesten lisääntymisvietti herää. Naisille maksettaisiin luonnollisesti korvausta, miehillekin kenties pieni. Tosin uskoisin, että monet miehet olisiat varmiita uhrautumaan.

Nämä syntyneet lapset saisi sitten hyvät perheet adoptoida. Suomeen roudataan ympäri maailmaa lapsia, mutta voisimme tässä suhteessa olla lähes omavarainen.
Ehkä parempi olisi perustaa jotain Suomi-reservaatteja vähän samalla idealla kuin saamenmaa joissa suomalaiset voisivat elää ilman monikulttuuria ja vaalia perinteitään.
 
Todella tärkeää on se, millaista porukkaa tänne tulee. On selvää, että muslimimaista pitää keskeyttää maahanmuutto Euroopan alueelle. Tästä ei ole seurannut muuta kuin ongelmia. En itse usko väestönvaihtoon, mutta väestön muuttuminen haittamaahanmuuton takia on ongelma. Emme tarvitse tänne ihmisiä, jotka heikentävät turvallisuutta ja rauhaa.
 
Minun mielestä olisi parempi unohtaa vasen ja oikea ja keskittyä vetämään samaa köyttä, eli toisin sanoen puhaltamaan samaan hiileen.
Yhteiskunta on sanansa mukaisesti yhteiskunta.

Muillakin saa olla omat mielipiteensä miten asiat tulisi hoitaa. Asiat ei riitelemällä parane, niin voisiko olla, sopimalla paranee.

Osa tekstistä oli tarkoitettu vastaukseksi ja osa oli muuta tulkintaa/toteamusta.

Hyvät viikonloput Sinulle ja muille Palstailijoille 🙂

Vasemmisto haluaa kahlita kaikki elämään tukien varassa, koska omillaan toimeen tuleva ihminen on vasemmiston kauhukuva.
 
vierailija
Todella tärkeää on se, millaista porukkaa tänne tulee. On selvää, että muslimimaista pitää keskeyttää maahanmuutto Euroopan alueelle. Tästä ei ole seurannut muuta kuin ongelmia. En itse usko väestönvaihtoon, mutta väestön muuttuminen haittamaahanmuuton takia on ongelma. Emme tarvitse tänne ihmisiä, jotka heikentävät turvallisuutta ja rauhaa.
Eikös se ole väestönvaihto jos tiedämme lopputuleman, emmekä tee tarvittavia muutoksia tämän estämiseksi?🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Näin heritologiaa jonkin verran lukeneena voisi kiteyttää, että kieli on kulttuurin pohja. Ilman kieltä ei ole kulttuuria, ja jos kulttuurilla ei ole sanaa jollekin, niin sitä ei ole olemassa näille ihmisille. Esimerkiksi meillä on vaikka kuinka paljon sanoja lumelle, mutta englannin kielessä vain yksi. Suomalaiset ovat luonnonläheistä kansaa, ja se näkyy sanastossa. Tuohtua, mennä päin mäntyä, haltioitua, pyytää kalaa. Myös vapauden arvostus on suomalaista kulttuuria, meillä ei ole ollut maaorjuutta ja aina on pyritty tyrannian ikeestä pois. Siksi ensimmäinen asia mitä maahanmuuttajien suhteen olisi tehtävä, on vaatia suomen kielen käyttöä.
Mitä muita kieliä englantilaiset lukevat peruskouluissaan?
 
Olen positiivinen sen suhteen, että näin ei tule käymään. Eurovaaleissa oikeisto tulee saamaan lisäpaikkoja parlamenttiin ja uskon, että maahanmuuttoa tullaan rajoittamaan.
Itsekin olen optimistinen mutta realisti.

Suosittelen lukemaan Dr. Steinhouserin kirjan: Huomispäivän super Neuvostiliitto.
Sekä Daniel Estulin: Sanningen bakom Bilderberggruppen (en ole varma löytyykö tätä jo suomennettuna).
 
vierailija
Suomessa kylmässä on aikojen saatossa liika narsistinen luonnevikaisuus karsiutunut ja solidaarinen sekä empatiakykyinen muut huomioiva luonteenlaatu rikastunut. Ei turhaan kantasuomalainen väestö ole Euroopan älykkäin, tyhmyys on luonnonvalinnalla poistettu. No nyt kylmä ei enää ole hoitamassa luonnevikaisia solidaarisella viisaudella rakennetussa Pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa ja taas on luonnevikainen aines päässyt lisääntymään uhkaavasti, kun hyvinvoinnin kääntöpuolena tukiverkot pitävät nämä itsekkäätkin ainekset mukana ja nyt vielä maahantuonti hoitaa ongelmaa lisää maista, joissa itsekkyys ja kyynärpäät ovat olleet ainoa keino menestyä ilman kylmää, joka vaatii lujaa yhteisöllisyyttä kuin konsanaan Antarktiksella keisaripingviinien yhteisössä, joka selviää kylmästä vain solidaarisuudella, jonka tämä uljas fiksu eläin ymmärtää luonnostaan. Typerykset karsiutuvat laumasta.
Elokuva Pingviinien matka kannattaa katsoa
 

Yhteistyössä