Varatun kanssa seksisuhde, jos pää ei kestä?

  • Viestiketjun aloittaja täti
  • Ensimmäinen viesti
täti
Mulla on ollut 10 vuotta, sellainen satunnainen suhde varattuun mieheen. Lähinnä hän on siis kaveri, ystävä, jolle tilitän miesjuttujani jne, ja aina välillä seksin puolelle menee tavattaessa. Ihminen on ihana, ja seksi hyvää, kemia on kohdallaan. Silti hän on naimisissa ja pienten lasten isä.

En siis kuvittele mitään välillemme, koskaan ei olla seurusteltu, ekaa kertaa tavatessa elämäntilanteet ihan erilaiset, siksi meni näin. Aina vaan näiden tapaamisten jälkeen tuntuu niin pahalta. Tunneihmisenä on jotenkin vaiikea hyväksyä tuota, etten häntä saa (tietoisesti en haluakaaan)!!!
 
Täti
Ei tämä ole provo.

Olen tuntenut tämän miehen jo kauan ennen kun tutustui vaimoonsa. Hän on minulle ensisijaisesti ystävä! Oon jo hyväksyny, ettei me olla koskaan yhdessä, enkä sitä haluakaan. Silti tapaamisten jälkeen käy mielessä, mitäs jos joskus...?

Vaimo jättäisi miehensä heti, jos nämä puuhat tulisi ilmi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja buu:
täti itki just toiseen ketjuun: ku vieras lähti ja häntä en voi koskaan saada.
Ikuinen kakkonen, ei se hääviä voi olla!
Tuskin sekään on kovin hääviä elämää kun mies juoksee selän takana vieraissa.
 
Mun sympatiat on tasan tarkkaan vaimojen puolella. Siksi en mennyt vastaamaaan tädin toiseenkaan ketjuun, kun arvasin mistä on kyse. Aina sitä pitää jonkun olla toisten miesten/naisten kanssa, sen petetyn tuskaa harva ajattelee ennekuin kohdalle tulee.
 
täti
Miten se vaimo saisi tietoonsa tästä? Harvoin nähdään ja riskejä ei oteta. Tosin voisi lukea miehensä tekstarit joo, mut harvoinpa niissäkään mitään tavallisia asioita kummempaa on. Ystävä hän on, ja vaimo sen häneltä hyväksyy.


Minuakin on petetty ja kusetettu. Tiedän tasantarkkaan miltä se tuntuu.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Miten se vaimo saisi tietoonsa tästä? Harvoin nähdään ja riskejä ei oteta. Tosin voisi lukea miehensä tekstarit joo, mut harvoinpa niissäkään mitään tavallisia asioita kummempaa on. Ystävä hän on, ja vaimo sen häneltä hyväksyy.


Minuakin on petetty ja kusetettu. Tiedän tasantarkkaan miltä se tuntuu.
No ootpa sä sitten harvinaisen tyhmä, jos et ole kokemuksesta viisastunut. Tai sitten olet vaan paha.
 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Elämä on joskus monimutkaista. :/ Mulla on kyllä sympatiaa jokaista jutun osapuolta kohden; ihminen kun on niin kovin inhimillinen.

Kiitos.

Jonkun kanssa vaan olisi niin kovin kiva jutella näistä tunteista, muiden kohalla juttelisin tuon ystäväni kanssa. Nyt en uskalla, en halua karkoittaa häntä pois, jos vaikka luulee että omakseni alan häntä hinkumaan. Tämäkin haikeus menee taas pois, palatakseen taas seuraavan tapaamisen jälkeen....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Elämä on joskus monimutkaista. :/ Mulla on kyllä sympatiaa jokaista jutun osapuolta kohden; ihminen kun on niin kovin inhimillinen.

Kiitos.

Jonkun kanssa vaan olisi niin kovin kiva jutella näistä tunteista, muiden kohalla juttelisin tuon ystäväni kanssa. Nyt en uskalla, en halua karkoittaa häntä pois, jos vaikka luulee että omakseni alan häntä hinkumaan. Tämäkin haikeus menee taas pois, palatakseen taas seuraavan tapaamisen jälkeen....
Turhaa ruikutusta. Sen siitä saa, kun vehtaa varattujen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Elämä on joskus monimutkaista. :/ Mulla on kyllä sympatiaa jokaista jutun osapuolta kohden; ihminen kun on niin kovin inhimillinen.

Kiitos.

Jonkun kanssa vaan olisi niin kovin kiva jutella näistä tunteista, muiden kohalla juttelisin tuon ystäväni kanssa. Nyt en uskalla, en halua karkoittaa häntä pois, jos vaikka luulee että omakseni alan häntä hinkumaan. Tämäkin haikeus menee taas pois, palatakseen taas seuraavan tapaamisen jälkeen....
Turhaa ruikutusta. Sen siitä saa, kun vehtaa varattujen kanssa.
Ja höpöhöpö. Voi näissäkin suhteissa olla ihan oikeita tunteita mukana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Elämä on joskus monimutkaista. :/ Mulla on kyllä sympatiaa jokaista jutun osapuolta kohden; ihminen kun on niin kovin inhimillinen.

Kiitos.

Jonkun kanssa vaan olisi niin kovin kiva jutella näistä tunteista, muiden kohalla juttelisin tuon ystäväni kanssa. Nyt en uskalla, en halua karkoittaa häntä pois, jos vaikka luulee että omakseni alan häntä hinkumaan. Tämäkin haikeus menee taas pois, palatakseen taas seuraavan tapaamisen jälkeen....
Turhaa ruikutusta. Sen siitä saa, kun vehtaa varattujen kanssa.
Ja höpöhöpö. Voi näissäkin suhteissa olla ihan oikeita tunteita mukana.
Jos itse lähtee pelailemaan tuollaisia pelejä, ei auta valittaa, jos saa siipeensä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Elämä on joskus monimutkaista. :/ Mulla on kyllä sympatiaa jokaista jutun osapuolta kohden; ihminen kun on niin kovin inhimillinen.

Kiitos.

Jonkun kanssa vaan olisi niin kovin kiva jutella näistä tunteista, muiden kohalla juttelisin tuon ystäväni kanssa. Nyt en uskalla, en halua karkoittaa häntä pois, jos vaikka luulee että omakseni alan häntä hinkumaan. Tämäkin haikeus menee taas pois, palatakseen taas seuraavan tapaamisen jälkeen....
Turhaa ruikutusta. Sen siitä saa, kun vehtaa varattujen kanssa.
Ja höpöhöpö. Voi näissäkin suhteissa olla ihan oikeita tunteita mukana.
Jos itse lähtee pelailemaan tuollaisia pelejä, ei auta valittaa, jos saa siipeensä.
Ei toinen nainenkaan aina saa siipeensä. Minullakin on hyvä ystävyyssuhde (toisen naisen kanssa) naimisissa olevan miehen kanssa, ja myös se seksisuhde.
 
niin
Ei ihmistä voi omistaa, mutta pettäminen on väärin. Pitäisi rehellisesti kertoa jos haluaa olla muidenkin kanssa. Monelle se tarkoittaisi kuitenkin sitä, että perhettä ei pystyisi perustamaan.
 
Frank Black
Ei ihminen ole esine jonka voi "omistaa". Jos kukaan ei saa tietää, ei kukaan loukkaannu.
Ystävät ovat aina tärkeitä, teki heidän kanssaan sitten mitä tahansa. Kristillinen tekopyhä yhteisö on vain ajan kuluessa muokannut tiettyjä normeja, joita sitten kaikkien pitäisi noudattaa, ei kiitos.
Tee siten mikä tekee sinut onnelliseksi, äläkä ajattele mitä muut ajattelisivat.
 
ap
Tänään ajattelin asiaa perinpohjin. En siis noiden tapaamisten jälkeen hingu ko ihmisen perään, vaan haikeus johtuu siitä, että saa muistutuksen sellaisesta mitä VOISI OLLA itselläkin, jos erlämäntilanne olisi toinen...
 

Yhteistyössä